AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Del Skrevet 3. juni 2021 i såfall hvilke ? Anonymkode: 5347e...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Del Skrevet 3. juni 2021 er det vanlig å hoste? Anonymkode: 5347e...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Del Skrevet 3. juni 2021 Ble feit. Anonymkode: ec2a5...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 3. juni 2021 #4 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ble feit. Anonymkode: ec2a5...6a4 🤣 Hvor lenge siden er du tok den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): er det vanlig å hoste? Anonymkode: 5347e...ed2 Det står på skrivet du fikk etter vaksinering og har du andre spørsmål ringer du coronatelefonen Anonymkode: ae7d0...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Del Skrevet 3. juni 2021 Alle på min arbeidsplass fikk Moderna og de fleste fikk bivirkninger som feber, muskelverk, frostanfall og hodepine. Det ga seg etter et par dager. Anonymkode: 0172b...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 3. juni 2021 #7 Del Skrevet 3. juni 2021 visp skrev (16 minutter siden): 🤣 Hvor lenge siden er du tok den? Han ble jo selvfølgelig ikke feit av vaksinen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Del Skrevet 3. juni 2021 Fikk skikkelig vondt i armen der stikket ble satt utover ettermiddagen/kvelden. Det er en grunn til at de sier du skal la armen være i ro etter vaksineringen. Jeg gjorde ikke det, og fikk da lide for det... Utover det, ingen andre bivirkninger 😊 Anonymkode: a4989...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 3. juni 2021 #9 Del Skrevet 3. juni 2021 Teatrica skrev (3 minutter siden): Han ble jo selvfølgelig ikke feit av vaksinen da... Det skjønte jeg veldig godt du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Del Skrevet 3. juni 2021 Teatrica skrev (4 minutter siden): Han ble jo selvfølgelig ikke feit av vaksinen da... Hvem vet 🤷♀️😂 visp skrev (20 minutter siden): 🤣 Hvor lenge siden er du tok den? Litt over én måned siden, og er 3 kilo i pluss. Det kan på ingen måte være det at jeg inntar mer kalorier, så greit å skylde på vaksinen mens jeg gomler ekstra chips. Anonymkode: ec2a5...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #11 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fikk skikkelig vondt i armen der stikket ble satt utover ettermiddagen/kvelden. Det er en grunn til at de sier du skal la armen være i ro etter vaksineringen. Jeg gjorde ikke det, og fikk da lide for det... Utover det, ingen andre bivirkninger 😊 Anonymkode: a4989...475 Ingen som sier at armen skal være i ro. Anonymkode: ec2a5...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #12 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alle på min arbeidsplass fikk Moderna og de fleste fikk bivirkninger som feber, muskelverk, frostanfall og hodepine. Det ga seg etter et par dager. Anonymkode: 0172b...c16 Etter dose 1 eller 2? Jeg fikk kun vondt i armen, noe som jeg nesten ikke regner som en bivirkning Har hørt om de du nevner og er mer spent på dose 2. Anonymkode: 0240c...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #13 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg + fleste andre på min arbeidsplass fikk bivirkninger etter 2.dose. Jeg fikk feber, frostanfall, muskelverk og hodepine, i tillegg ble armen vaksinen ble satt skikkelig vond og hovnet opp i lymfene i armhulen. Dette gikk over etter noen dager. Anonymkode: e2bea...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 3. juni 2021 #14 Del Skrevet 3. juni 2021 Litt vondt i armen bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #15 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg + fleste andre på min arbeidsplass fikk bivirkninger etter 2.dose. Jeg fikk feber, frostanfall, muskelverk og hodepine, i tillegg ble armen vaksinen ble satt skikkelig vond og hovnet opp i lymfene i armhulen. Dette gikk over etter noen dager. Anonymkode: e2bea...093 Usj altså! Bra det gikk over forholdsvis raskt. Anonymkode: 0240c...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå