AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #21 Skrevet 7. juni 2021 Her er kompisen som ble avstøpt: https://sol.no/?playVideo=Ah7gRpl4 Anonymkode: 40a7a...5ce
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #22 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 19.26): Her er kompisen som ble avstøpt: https://sol.no/?playVideo=Ah7gRpl4 Anonymkode: 40a7a...5ce Ja, akkurat dette viste de jo i serien også. Anonymkode: ee4f6...b3f
Gjest byråkrati Skrevet 17. juni 2021 #23 Skrevet 17. juni 2021 Jeg så det sånn delvis. Jeg skjønner ikke hvorfor hun lengter så etter en leilighet. Det virker som om hun har hatt det relativt bra hittil. Brukt mye penger, ja, men det meste regner jeg med har gitt glede og underholdning i hverdagen. Toppers å leve sånn enten en periode eller mye av livet. Alle må ikke eie, det er ingen garanti for at man blir lykkelig av det. Ikke alle trenger å spare. Så lenge hun har penger til det hun trenger til neste lønning, så kjør på. For meg fremstår det litt som sånn at man tenker at når man har x, DA blir man lykkelig. Og så er det hele tiden ny søken etter dette X. Her var det leilighet/ masse penger. Hva er da neste x? Jeg reagerte også på slutten. Det kan ordne seg for alle..... dersom du har en snill forelder som stiller opp. Problemet løste seg ikke ved at hun gjorde en innsats eller endret livet (hun hadde hele tiden klart fint å prioritere husleien, så det var aldri et problem, lån eller ikke), løsningen var at forelderen stilte som sikkerhet, noe som gav henne lån. Så det maler jo det tragiske bilde vi har fått av samfunnet vårt på mange områder. Hun hadde ikke klart det alene. Og hun klarte det ikke alene. Man trenger en gavmild forelder for den beste økonomiske starten på livet. Egeninnsats vil alltid være under det å ha rause og velbemidlede foreldre. For det er alltid en som gjør like stor innsats som deg, som i tillegg har mer kapital enn deg. Og kapital vinner 9 av 10 ganger.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #24 Skrevet 18. juni 2021 Liker Martha veldig godt, men denne "dokumentaren" var kjedelig. Det gikk så seint, lite spennende og var til tider flåsete. Ingen gode økonomitips å få heller #Skuffa Anonymkode: 3ca26...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå