AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Noen som har sitt denne serien på nrk? Noen ide om hvem denne mannen hun ville støpe penisen om til en dildo er?? Anonymkode: 971e0...d42
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Lurer på det samme 😆 Anonymkode: fa3e8...388
Oida Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Jeg har ikke sett serien, men mannen det er snakk om tror jeg kan være Jan Thomas. Han fortalte for en tid tilbake i podcasten han har med Einar Tørnquist at han var blitt kontaktet angående avstøpning av penis til dildo. 6
Gjest Lawyam Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Jeg har sett serien og jeg likte den veldig god blanding av fjolleri og alvor. Aner ikke hvem det var som ble kontaktet ang. dildoen, men det var en potensiell god ide, hadde bare kjendisen gått med på det. Nå venter jeg bare på at det er noen som grabber til seg ideen og selger 'seg'. Tøff han som lagte avstøpningen av sin egen. Litt puteøyeblkk, men gøyalt. Jan Thomas, ja - det tror jeg faktisk på.
marsvin Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 har sett den! syntes den var underholdende, mange som kjenner på et ønske om rikdom. Men jeg reagerte på at ikke faren reagerte sterkere da Martha fortalte at hun hadde brukt opp det han hadde satt til på hennes BSU konto 😲! bare på å ha det gøy. Hadde det vært min forelder hadde de krevd at jeg betalte tilbake dette eller sparte opp samme beløp selv før de stilte som medlånetaker. Og det synes jeg egentlig er rett og rimelig : p 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Jeg syns i utgangspunktet serien hadde en veldig god idé, og liker Marta veldig godt. Men jeg syns det er trist at løsningen er å få hjelp av foreldre. For meg ender denne serien med "Du kan sløse og ha det gøy i mange år, for faren din kan hjelpe deg den dagen du innser at du ikke har råd til leilighet." Jeg likte også faren til Marta veldig godt, og syns de hadde fine samtaler. Og det kostet henne å spørre han om hjelp, det så jeg. Men hva skal ungdommer/unge voksne som ikke kan få hjelp av foreldre gjøre? Hadde vært interessant å grave litt dypere i de som kanskje hadde spart fra ung alder, som Maria Stavang som var med. Dette kunne i alle fall vært bra for tenåringene som ser på, og som kanskje innser at de må begynne veldig tidlig med sparingen. Anonymkode: 27c35...e6e 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 Jeg tenkte med en gang det var Jan Thomas, siden han for lenge siden i podcasten fortalte at han hadde fått en forespørsel om avstøpning av penis til noe TV greier. Men husker ikke alle detaljene han fortalte så kan jo ikke si for sikkert at det er han. Men det var min første tanke Anonymkode: 42ffd...ea8 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 Denne serien må jeg søke opp tror jeg. Anonymkode: 3111d...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 Oida skrev (12 timer siden): Jeg har ikke sett serien, men mannen det er snakk om tror jeg kan være Jan Thomas. Han fortalte for en tid tilbake i podcasten han har med Einar Tørnquist at han var blitt kontaktet angående avstøpning av penis til dildo. Stemmer det ja! Men så sa han at han takket nei fordi han syns det var en god ide, og han burde gjøre det selv eller noe sånt? Og så fortalte Jan Thomas om en annen kjendis han viste de hadde spurt i stede for? Nå husker jeg ikke podcastepisoden veldig godt, men mener han snakket om en annen kjendis også. Men kan vel ikke skrive navnet hans her.. ? Anonymkode: e6575...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 Ser på Jodel at mange lurer på hvem kjendisen er. Hadde selv synes det var ubehagelig hvis "alle" skulle spekulert om meg på den måten. Det går også mange rykter, og det er mye seksualisering av hele greien (på Jodel), noe jeg ikke synes er greit. Anonymkode: 1ebef...c53 2
Bummelong Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Oida skrev (14 timer siden): Jeg har ikke sett serien, men mannen det er snakk om tror jeg kan være Jan Thomas. Han fortalte for en tid tilbake i podcasten han har med Einar Tørnquist at han var blitt kontaktet angående avstøpning av penis til dildo. Jan Thomas er kul! 1
Bummelong Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 marsvin skrev (3 timer siden): har sett den! syntes den var underholdende, mange som kjenner på et ønske om rikdom. Men jeg reagerte på at ikke faren reagerte sterkere da Martha fortalte at hun hadde brukt opp det han hadde satt til på hennes BSU konto 😲! bare på å ha det gøy. Hadde det vært min forelder hadde de krevd at jeg betalte tilbake dette eller sparte opp samme beløp selv før de stilte som medlånetaker. Og det synes jeg egentlig er rett og rimelig : p Misbruker hun ikke rollen sin med å være med en svindler av Wicca pøs eller noe slikt Men er vel litt samme feilen som Prinsen av England som gifter seg med en person fra California der media og politikk er helt på trynet. Er ganske åpenbart at det vil gå i dass på den måten 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 Så noen episoder. Passe bra, ikke noe mer. Faren virket veldig sympatisk som også faren til Else alltid har gjort. Anonymkode: 3111d...0d2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 Bummelong skrev (6 minutter siden): Misbruker hun ikke rollen sin med å være med en svindler av Wicca pøs eller noe slikt Men er vel litt samme feilen som Prinsen av England som gifter seg med en person fra California der media og politikk er helt på trynet. Er ganske åpenbart at det vil gå i dass på den måten Skjønte ikke den Wicca pøs men så ikke alt. Anonymkode: 3111d...0d2 1
marsvin Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 Bummelong skrev (1 time siden): Misbruker hun ikke rollen sin med å være med en svindler av Wicca pøs eller noe slikt Men er vel litt samme feilen som Prinsen av England som gifter seg med en person fra California der media og politikk er helt på trynet. Er ganske åpenbart at det vil gå i dass på den måten what ? jeg skjønte ikke bæret av hvordan dette hadde sammenheng med mitt innlegg 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 De spurte Jan Thomas om avstøpning, men det var Herman Flesvig sitt ansikt som skulle fronte varen. Sistnevnt har bekreftet det, og bildebevis på samtalen lå på jodel tidligere i kveld. Synes Martha var en flink programleder. Faren hennes var veldig sympatisk😊 Anonymkode: ab767...b04 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #17 Skrevet 5. juni 2021 Jeg ble bare så utrolig provosert av at hun «liksom ikke hadde peiling på hvor pengene hadde blitt av», og tydeligvis har hatt en bra inntekt men sløst alt vekk. Jeg er selv ca på samme alder som Martha, har dritdårlig inntekt (studerer og jobber på kafé/bakeri) og har i perioder hatt flere jobber for å spe på inntekten. Til tross for det har jeg alltid vært disiplinert med penger og klarte å kjøp min egen bolig da jeg var 23. Nå har jeg i tillegg over 150k på et fond, og en god slump penger på en bufferkonto. Hadde jeg hatt Marthas inntekt så hadde jeg nok hatt samme økonomi som Maria viste frem. Det er bare så provoserende å se at mennesker som har kjempegode utgangspunkt som Martha bare sløser det vekk og bruker penger som en hodeløs kylling. Min far har alltid sagt man skal ha respekt for penger. Ikke fordi det betyr så himla mye hvor mye man har, men fordi det avgjør hvor fri du egentlig er. At Martha har brukt opp BSU-en som faren hadde spart på for henne er som å pisse på han. At hun synes økonomi er så vanskelig å snakke om handler utelukkende om at hun ikke vil forholde seg til egne vaner og forbruk. Hun begynte jo å grine når hun innså hvor syke summer hun har brukt på foodora. Hun har jo selv brukt over 1000kr den ene dagen og 600kr dagen etter, det kan jo ikke komme som noe sjokk med mindre hun har levd som en struts. Når hun i samme scene sier «jeg føler meg som en 14 åring når han ser på kontoutskriften min» så visste jeg ikke om jeg skulle le eller grine. For hun har jo oppført seg som en 14-åring økonomisk så det skulle da bare mangle at hun følte seg liten. Null ansvar og null respekt har hun vist, og at hun ført innser det når andre mennesker blir involvert sier jo litt om hvor lite hun bryr seg. Anonymkode: 61cbb...4fa 7
marsvin Skrevet 5. juni 2021 #18 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble bare så utrolig provosert av at hun «liksom ikke hadde peiling på hvor pengene hadde blitt av», og tydeligvis har hatt en bra inntekt men sløst alt vekk. Jeg er selv ca på samme alder som Martha, har dritdårlig inntekt (studerer og jobber på kafé/bakeri) og har i perioder hatt flere jobber for å spe på inntekten. Til tross for det har jeg alltid vært disiplinert med penger og klarte å kjøp min egen bolig da jeg var 23. Nå har jeg i tillegg over 150k på et fond, og en god slump penger på en bufferkonto. Hadde jeg hatt Marthas inntekt så hadde jeg nok hatt samme økonomi som Maria viste frem. Det er bare så provoserende å se at mennesker som har kjempegode utgangspunkt som Martha bare sløser det vekk og bruker penger som en hodeløs kylling. Jeg følte det samme 🥲 og når jeg ser på «i lomma på silje», av mennesker som tjener 800.000 i året eller mer og ikke sparer en krone. her sitter jeg med mine skarve 465k i årslønn og setter av penger hver måned.. er noe irriterende med det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #19 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg syns i utgangspunktet serien hadde en veldig god idé, og liker Marta veldig godt. Men jeg syns det er trist at løsningen er å få hjelp av foreldre. For meg ender denne serien med "Du kan sløse og ha det gøy i mange år, for faren din kan hjelpe deg den dagen du innser at du ikke har råd til leilighet." Jeg likte også faren til Marta veldig godt, og syns de hadde fine samtaler. Og det kostet henne å spørre han om hjelp, det så jeg. Men hva skal ungdommer/unge voksne som ikke kan få hjelp av foreldre gjøre? Hadde vært interessant å grave litt dypere i de som kanskje hadde spart fra ung alder, som Maria Stavang som var med. Dette kunne i alle fall vært bra for tenåringene som ser på, og som kanskje innser at de må begynne veldig tidlig med sparingen. Anonymkode: 27c35...e6e Enig i at den lettvinte løsningen med å få hjelp fra faren ble for dum. Skjønner ikke hvorfor bankmannen eller faren ikke foreslo at hun skulle spare opp selv? At det kunne vært et alternativ. Bankmannen sa det var tre løsninger, og alle involverte hjelp fra faren. Dårlig avslutning på serien. Anonymkode: 7f9b2...210 4
Gjest Vintermorgen Skrevet 7. juni 2021 #20 Skrevet 7. juni 2021 Ryddet for personangrep. Vintermorgen, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå