AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Kan jeg få spørre min fastlege om å få saxenda selv om jeg har normal bmi ? alltid slitt med å være lubben og selv om bmi sier normal så er jeg formfull nok til å være kjempe usikker hele tiden. Jeg er lei av det. kvinne 30 år 157cm høy veier 54kg (Har lagt på en vekt på 60kg lenge. gått ned 6kg de siste måneder). Anonymkode: 09d35...493
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Nei, du vil ikke kunne få innvilget Saxenda med din vekt. Hvordan har du gått ned de seks kiloene? Jeg anbefaler deg styrketrening - jeg har hjulpet mange som følte seg lubne eller tjasne til å føle seg stramme og fine, så godt som alle av dem beholdt samme vekt som tidligere. Kroppssammensrtningen ble bare enormt mye bedre med muskler i stedet for fett Og nei, de ser ikke mandige ut.. Anonymkode: d5a18...136
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, du vil ikke kunne få innvilget Saxenda med din vekt. Hvordan har du gått ned de seks kiloene? Jeg anbefaler deg styrketrening - jeg har hjulpet mange som følte seg lubne eller tjasne til å føle seg stramme og fine, så godt som alle av dem beholdt samme vekt som tidligere. Kroppssammensrtningen ble bare enormt mye bedre med muskler i stedet for fett Og nei, de ser ikke mandige ut.. Anonymkode: d5a18...136 Mer oppmerksom på kosthold og går tur en gang om dagen for å passe på at jeg har gjennomsnitt 10000 skritt dagen. Gud som styrketrening er kjedelig da🥲 Anonymkode: 09d35...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå