Gå til innhold

Kan ikke dere med åpne sandaler vie 5 minutter til å file de fæle føttene deres?? 🤮

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei i sommervarmen. Jeg er lei av å se grusomme oppsprukne hæler og lange tånegler ute nå. Det er en selvfølge for meg å pleie føttene mine med fotfil og en god og fet krem før jeg plasserer de i åpne sandaler. Det er ekkelt å stå i kø på butikken å se gule og flassende hæler på de foran meg. Har folk gitt opp helt?? 

Anonymkode: d8a64...3f1

• Liker 31
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har gitt opp ja, eller, har vel aldri egentlig brydd meg. 

Nei, blir nok ikke noe filing i fremtiden heller, men luftige føtter liker jeg.

Anonymkode: 842d9...45c

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Amen! Fy søren så ekkelt det er når folk går med åpne sandale og ufreshe føtter. 

Anonymkode: aac44...72d

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, ustelte føtter er det ekleste som finnes! Stell dem eller pakk dem inn i sokker!

Anonymkode: 28ac0...be9

• Liker 13
Skrevet

Helt enig. Blir så frustrert over folk som bare lar seg selv forfalle helt uten noen form for egenpleie.

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sprukne hæler må man tåle å se. Folk med gule, tykke soppbefengte negler derimot.... 🤮

Anonymkode: 48271...edf

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Enig der, men jeg har tvangslidelse å takler ikke føtter så jeg rett og slett skjærer de med kniv for å få bort huden som er hard, men noe som har resultert i enda verre å stygge føtter med masse arr å skader som igjen forverrer lidelsen min som gjør at jeg gjør det mer. Men jeg går mye barfot på stranden eller i sandaler der det ikke oppholder seg masse folk, synes ikke de med dårlig vedlikehold av føtter skal droppe det , men litt pleie som krem kunne de gjort.

Anonymkode: e84e0...e49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får prøve å se på noe annet da vettu.

Anonymkode: 20cab...b6f

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så normalt å se ned på føttene til andre?

Anonymkode: 30deb...776

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Derfor jeg ikke har gått i sandaler i år. Føttene må stelles. File bort hard hud, file negler og ordne neglebånd. Trenger ikke neglelakk hvis resten er greit. Jeg har et par loafers så tar bare føtter da.

Anonymkode: acb91...776

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett på føttene til folk. Hvorfor i all verden driver du med det?

Anonymkode: 7f103...dde

• Liker 13
Gjest Maxwell
Skrevet

Kan ikke folk få bruke hvilke sko de vil, uavhengig av hvordan føttene ser ut? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du får prøve å se på noe annet da vettu.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det virkelig så normalt å se ned på føttene til andre?

Anonymkode: 30deb...776

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har aldri sett på føttene til folk. Hvorfor i all verden driver du med det?

Anonymkode: 7f103...dde

Er dere så lite observante at dere ikke registrerer ting rundt dere med mindre dere spesifikt ser etter det? 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei i sommervarmen. Jeg er lei av å se grusomme oppsprukne hæler og lange tånegler ute nå. Det er en selvfølge for meg å pleie føttene mine med fotfil og en god og fet krem før jeg plasserer de i åpne sandaler. Det er ekkelt å stå i kø på butikken å se gule og flassende hæler på de foran meg. Har folk gitt opp helt?? 

Anonymkode: d8a64...3f1

Her tenker jeg at om du virkelig syns det er så grusomt å se folk i sandaler med tykk hud på føttene, så bør du ta ansvar selv og la være å glo på andres føtter. Om det ikke er mulig, får du bare holde deg inne til det blir vått og kaldt ute igjen. 

Anonymkode: 05177...fdc

• Liker 31
Skrevet

Det er da helt normalt å se på føttene til andre, det er også normalt å stelle føttene enten du går med sokker eller ikke, det er veldig viktig å pleie føttene, smøre hver dag, file negler og holde hard hud vekke, hard hud er grunnen til at hæler sprekker.Fatter ikke hvordan folk klarer å gå med ustelte føtter, hadde følt meg skikkelig ufresh.

• Liker 8
Skrevet

Du kan heve blikket og se på klær eller hår istedet. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Sprukne hæler må man tåle å se. Folk med gule, tykke soppbefengte negler derimot.... 🤮

Anonymkode: 48271...edf

Eldre mannfolk med lange, gufne negler på føttene.. jeg blir rett og slett fysisk dårlig av se det.

Anonymkode: edf58...483

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (12 minutter siden):

Er dere så lite observante at dere ikke registrerer ting rundt dere med mindre dere spesifikt ser etter det? 

Jeg ser mye rart, men jeg lager ikke tråder på KG om det.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...