AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Hei i sommervarmen. Jeg er lei av å se grusomme oppsprukne hæler og lange tånegler ute nå. Det er en selvfølge for meg å pleie føttene mine med fotfil og en god og fet krem før jeg plasserer de i åpne sandaler. Det er ekkelt å stå i kø på butikken å se gule og flassende hæler på de foran meg. Har folk gitt opp helt?? Anonymkode: d8a64...3f1 31 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Har gitt opp ja, eller, har vel aldri egentlig brydd meg. Nei, blir nok ikke noe filing i fremtiden heller, men luftige føtter liker jeg. Anonymkode: 842d9...45c 23
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Amen! Fy søren så ekkelt det er når folk går med åpne sandale og ufreshe føtter. Anonymkode: aac44...72d 24
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Helt enig, ustelte føtter er det ekleste som finnes! Stell dem eller pakk dem inn i sokker! Anonymkode: 28ac0...be9 13
got2go Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Helt enig. Blir så frustrert over folk som bare lar seg selv forfalle helt uten noen form for egenpleie. 7 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 3. juni 2021 Det finnes en del mennesker som sliter veldig med føttene sine og sprukne hæler. Jeg er en av dem, jeg går ikke i åpne sandaler på grunn av det, men jeg forstår at andre gjør det. Det er jo deilig å få luft på føttene. Jeg går ofte til fotpleier, betaler i dyre dommer for det. Og jeg bruker fete kremer. LIkefult blir føttene aldri helt bra og de sprekker opp med en gang. Files de helt ned, så sprekker og blør jeg med en gang. Det tar ikke mange dagene for meg å danne tykk hud på hælene. Og som sagt er det veldig smertefult å file på føttene hele tiden. Det er jo lett å klage på andres føtter hvis man selv har føtter det bare er å file og smøre så er de fine. Anonymkode: 15a8c...ff8 76
Populært innlegg Lafamiglia Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #7 Skrevet 3. juni 2021 Hehe. Så rar du er! Selv har jeg normalt velpleide føtter med lakkerte negler, så jeg tror og håper at du ikke ville reagert på dem (og hvis du hadde det, så be it, det får være greit). Men hvem i all verden er som deg og går rundt og kikker på føttene til folk? Det å gå rundt i verden og kikke på føttene til folk, er mye verre enn å ha ustelte føtter, synes jeg. 56
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 Sprukne hæler må man tåle å se. Folk med gule, tykke soppbefengte negler derimot.... 🤮 Anonymkode: 48271...edf 10
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 Enig der, men jeg har tvangslidelse å takler ikke føtter så jeg rett og slett skjærer de med kniv for å få bort huden som er hard, men noe som har resultert i enda verre å stygge føtter med masse arr å skader som igjen forverrer lidelsen min som gjør at jeg gjør det mer. Men jeg går mye barfot på stranden eller i sandaler der det ikke oppholder seg masse folk, synes ikke de med dårlig vedlikehold av føtter skal droppe det , men litt pleie som krem kunne de gjort. Anonymkode: e84e0...e49 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 Du får prøve å se på noe annet da vettu. Anonymkode: 20cab...b6f 16
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #11 Skrevet 3. juni 2021 Er det virkelig så normalt å se ned på føttene til andre? Anonymkode: 30deb...776 30
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #12 Skrevet 3. juni 2021 Derfor jeg ikke har gått i sandaler i år. Føttene må stelles. File bort hard hud, file negler og ordne neglebånd. Trenger ikke neglelakk hvis resten er greit. Jeg har et par loafers så tar bare føtter da. Anonymkode: acb91...776 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #13 Skrevet 3. juni 2021 Har aldri sett på føttene til folk. Hvorfor i all verden driver du med det? Anonymkode: 7f103...dde 13
Gjest Maxwell Skrevet 3. juni 2021 #14 Skrevet 3. juni 2021 Kan ikke folk få bruke hvilke sko de vil, uavhengig av hvordan føttene ser ut?
Ludovica- Skrevet 3. juni 2021 #15 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du får prøve å se på noe annet da vettu. Anonymkode: 20cab...b6f AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det virkelig så normalt å se ned på føttene til andre? Anonymkode: 30deb...776 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har aldri sett på føttene til folk. Hvorfor i all verden driver du med det? Anonymkode: 7f103...dde Er dere så lite observante at dere ikke registrerer ting rundt dere med mindre dere spesifikt ser etter det? 17
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #16 Skrevet 3. juni 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hei i sommervarmen. Jeg er lei av å se grusomme oppsprukne hæler og lange tånegler ute nå. Det er en selvfølge for meg å pleie føttene mine med fotfil og en god og fet krem før jeg plasserer de i åpne sandaler. Det er ekkelt å stå i kø på butikken å se gule og flassende hæler på de foran meg. Har folk gitt opp helt?? Anonymkode: d8a64...3f1 Her tenker jeg at om du virkelig syns det er så grusomt å se folk i sandaler med tykk hud på føttene, så bør du ta ansvar selv og la være å glo på andres føtter. Om det ikke er mulig, får du bare holde deg inne til det blir vått og kaldt ute igjen. Anonymkode: 05177...fdc 31
Jentegutt Skrevet 3. juni 2021 #17 Skrevet 3. juni 2021 Det er da helt normalt å se på føttene til andre, det er også normalt å stelle føttene enten du går med sokker eller ikke, det er veldig viktig å pleie føttene, smøre hver dag, file negler og holde hard hud vekke, hard hud er grunnen til at hæler sprekker.Fatter ikke hvordan folk klarer å gå med ustelte føtter, hadde følt meg skikkelig ufresh. 8
Drizzt Skrevet 3. juni 2021 #18 Skrevet 3. juni 2021 Du kan heve blikket og se på klær eller hår istedet. 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #19 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Sprukne hæler må man tåle å se. Folk med gule, tykke soppbefengte negler derimot.... 🤮 Anonymkode: 48271...edf Eldre mannfolk med lange, gufne negler på føttene.. jeg blir rett og slett fysisk dårlig av se det. Anonymkode: edf58...483 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #20 Skrevet 3. juni 2021 Ludovica- skrev (12 minutter siden): Er dere så lite observante at dere ikke registrerer ting rundt dere med mindre dere spesifikt ser etter det? Jeg ser mye rart, men jeg lager ikke tråder på KG om det. Anonymkode: 20cab...b6f 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå