AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 jeg holder på å gå ned i vekt og bør gå ned så mye at jeg må ha nye størrelser før jeg kjøper nye klær. Sitter å kikker på mye fine klær på nettet. sukk lyst på men nei. Anonymkode: 0ab30...568
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Frustrerende. Men du har gode tider foran deg! Anonymkode: 24b86...d93
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Kjøp en kjole som er vid i passformen og kan knyttes med belte Da varer den en god del kilo ned. Anonymkode: 1632e...1b8 1
AntiBullshit Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Hvis du kjøper klær med lite sømmer og enkle snitt så er det ganske lett å sy de inn når det trengs 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Ja, da er det lurt å vente Eventuelt kan du kjøpe brukt på Tise eller bruktbutikk, og levere tilbake til bruktbutikken når du er på målvekta. Da får du rimelige klær nå, fornøyet litt, og så er du veldig miljøvennlig også Jeg er selv nesten på målvekt, og har ikke tenkt å kjøpe noe dyrt før jeg er ferdig. Kjoler er jo litt tryggere, men shorts og jeans lar jeg vær å investere i enda. Anonymkode: 8029f...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå