Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2005 #1 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg leste et eller annet sted i www at dyrleger har gått ut og advart folk som har dyr mot å bruke våtservietter à la Swiffer til å vaske gulvet med, hvis de samtidig har husdyr. Dyrene får stoffer fra klutene på potene, som de så slikker i seg. Dette har visstnok ført til skader på nyrer og/eller lever. Kan noen avkrefte denne en gang for alle og fortelle meg at det er en urban legend? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 8. september 2005 #2 Del Skrevet 8. september 2005 Om det er en myte eller ikke, er jeg ikke i stand til å bekrefte eller ikke. Derimot ser jeg at mine fingre ikke liker disse og reagerer med tørrhet og tilløp til eksem (og jeg som kan "vaske" hendene i whitesprite og salmiakk uten problemer ). Så for mitt vedkommende er det ikke helt usannsynlig at noe sånt kan være riktig. Slike produkter er generelt noe svineri egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 8. september 2005 #3 Del Skrevet 8. september 2005 Blir ikke dyrene minst like dårlig om de slikker i seg grønnsåpe eller lignende da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2005 #4 Del Skrevet 8. september 2005 Grønnsåper er vel det minst farlige av alle slags vaskemidler vi kan finne på å bruke, men det er vel ikke så ofte i bruk i dag? Det beste er vel mikrofiberkluter og rent vann, men fjerner det all slags skitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå