Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Angst, svimmelhet og besvimelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! I de siste dagene har jeg følt meg utrolig svimmel... Det føles som om jeg skal besvime når som helst... Før i dag holdte jeg faktisk på å besvime... Jeg mista kontrollen over kroppen min, begynte å svette og hyperventilere i tillegg til at jeg ble mer og mer svimmel... Det var veldig ubehagelig! Rett før jeg sovner om kvelden, blir jeg også veldig svimmel og skvetter til fordi jeg tror jeg besvimer... Jeg føler meg helt rar i hodet, veldig «lett» i hodet... Det er en skikkelig ekkel følelse! Jeg har blitt livredd for å besvime! Jeg tenker på det hele tida, klarer ikke å fokusere på noe annet! Jeg er redd for at angsten kan få meg til å falle i bakken, for det føles sånn ut! Jeg er redd for at det er noe galt med hjertet mitt eller en annen fysisk årsak til disse symptomene... Det kan vel ikke bare være angst? Jeg tør ikke gjøre noe annet enn å ligge i senga i frykt for å besvime når jeg sitter eller står... Jeg er også ganske slapp og sliten... Hva skal jeg gjøre? Tips?

Anonymkode: aab88...3c7

AnonymBruker
Skrevet

Ta en blodprøve, få sjekket om du mangler vitaminer. Er alt fint får du henvisning til videre undersøkelser. 

Anonymkode: 31562...6be

Gjest Fnuggolina
Skrevet (endret)

Jeg har krystallsyke og har det sånn 24/7. 

Merker du ingen økning når du legger deg ned eller setter deg opp i sengen? Ikke i det hele tatt på venstre eller høyre side? 

Det må sjekkes hos behandler med videobriller. Fastlege har ikke det.

Ellers kan det være angst om du sliter med kraftig angst generelt. Hyperventilering vil jo gi både svimmelhet og følelsen av «lightheadedness». 

Endret av Fnuggolina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...