AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Hadde dere orket en kjæreste som sitter på gutterommet over halve uken å gamer. Ser han ikke om vi ikke gjør noe ilag. Så jeg kjenner ikke at det er noen hjemme fordi han sitter på PCen med headsettet på mye av tiden. Jeg vil ikke gjøre ting ilag hele tiden men jeg ønsker å kjenne at jeg har en samboer. Anonymkode: 80978...4ca 1
Trolltunge Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Hadde ikke fungert for min del, selv om jeg liker alenetid. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Har det likt som deg for tiden og sykt ensom selv. Skjønner godt hvordan du har det! Anonymkode: 4a541...e56
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har det likt som deg for tiden og sykt ensom selv. Skjønner godt hvordan du har det! Anonymkode: 4a541...e56 Kan du forklare mer om det? Føler liksom at jeg ikke får lyst å gjøre ting for meg selv fordi jeg må holde han i stuen. Har sluttet å strikke og gjøre det jeg likte før. Mye av denne grunnen. Anonymkode: 9f1f8...4c2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Ikke alle trives med å ha en livspartner med tidkrevende interesse. Men om dere faktisk bruker halve uka sammen, så ser jeg ikke problemet her. Hva så om han gamer? Hadde han f.eks spilt fotball hadde det fort vært 2-3 treninger/kamper i uka, i tillegg til egentrening. Folk som er opptatt av trening går gjerne på treningsstudio 2-3-4 dager om uka. Det er helt vanlig for alle par å tilbringe en god del tid hver for seg eller sammen med andre i løpet av ei uke. At du slutter med egeninteresser og strikking ligger i grunn kun på deg selv. Du kan da ikke forlange at han skal slutte med sin fritidsinteresse, sånn at du skal orke å holde på med dine ting? Såfremst dere gjør endel ting sammen utenom, så er ikke hans tidsbruk spesielt unormal. Men det er jo opp til deg om du trives i forholdet eller ikke. Men tror du skal lete veldig hardt for å finne noen som ikke har hobby, interesse, kamerater som tar en god del av uka altså. Anonymkode: a518b...bf3 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 Ut i fra dine andre 100 innlegg spiller han 6 timer i uka. Han finner på mye med deg noe du selv har skrevet. Allikevel skriver du at du har kuttet ut venner, familie og hobby fordi HAN ikke ville vise noen interesse ifølge DEG selv. Altså du legger all skyld på han. Du må ta deg sammen, skape ditt liv og få hjelp av psykolog. Er du misfornøyd med livet ditt så flytt ut. Så såre enkelt. Anonymkode: 49799...b0d 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ut i fra dine andre 100 innlegg spiller han 6 timer i uka. Han finner på mye med deg noe du selv har skrevet. Allikevel skriver du at du har kuttet ut venner, familie og hobby fordi HAN ikke ville vise noen interesse ifølge DEG selv. Altså du legger all skyld på han. Du må ta deg sammen, skape ditt liv og få hjelp av psykolog. Er du misfornøyd med livet ditt så flytt ut. Så såre enkelt. Anonymkode: 49799...b0d Han spiller ikke bare 6 timer i uken lenger han kan sitte store deler av uken. I gjennomsnitt kanskje 60 til 70 %av uken Han har ikke jobb heller. Anonymkode: 9f1f8...4c2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 Samboeren min er en gamer, men det gjør egt ikke så mye. Jeg driver med idrett og er hjemme 18-29 på kvelden og har behov for å være alene. I helgene gjlør vi derimot ting sammen, men jeg trener fortsatt og han gamer i helgene, men vi har tide sammen. Anonymkode: 0219a...351 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 Bor du i nærheten? 😂 Har en helt lik samboer og føler det samme som du. Anonymkode: b0aa2...7c1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bor du i nærheten? 😂 Har en helt lik samboer og føler det samme som du. Anonymkode: b0aa2...7c1 Hvor bor du? Anonymkode: 9f1f8...4c2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #11 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han spiller ikke bare 6 timer i uken lenger han kan sitte store deler av uken. I gjennomsnitt kanskje 60 til 70 %av uken Han har ikke jobb heller. Anonymkode: 9f1f8...4c2 Og du er ufør, om jeg husker rett? Så når du ikke fikk uforbeholden støtte her, så gikk det plutselig fra halve uka til 70 %...? Har han ikke jobb er det vel ikke unormalt at det også blir mer av den fritidsinteressen en her. Noe skal en jo fylle alle timene en ville vært på jobb med. Er fremdeles ikke hans ansvar å fylle tiden din, utover normal kjærestetid og aktiviteter. Om mye av spillingen foregår når han ellers ville vært på jobb, høres det fremdeles ut som om dere tilbringer normalt mye tid sammen utenom. Anonymkode: a518b...bf3 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #12 Skrevet 3. juni 2021 Hvor gamle er disse såkalte menn/kjærestene som gamer? Blir helt sjokkert jeg. Hadde aldri godtatt det. Nei, få dere skikkelig mannfolk 😅🙈 Anonymkode: ab0b8...0fd 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #13 Skrevet 3. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor gamle er disse såkalte menn/kjærestene som gamer? Blir helt sjokkert jeg. Hadde aldri godtatt det. Nei, få dere skikkelig mannfolk 😅🙈 Anonymkode: ab0b8...0fd Og hva er interessene til skikkelig mannfolk? Anonymkode: 58d17...abe 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #14 Skrevet 3. juni 2021 Anbefaler særboerskap! Det er så deilig å ha masse fritid, men når vi treffes har vi fullt fokus på hverandre. Jeg skal aldri mer gå tilbake til halvdøde samboerskap der vi satt i hver vår del av stuen men ikke snakket sammen. Uff. Livet er så mye bedre når vi får kvalitetstid og masse oppmerksomhet fra livspartneren vår, men også har masse tid til å dyrke egne hobbyer. Anonymkode: 6668a...26c 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 Mannen min gamer også, men jeg trives med alenetid, så det er helt greit at vi ikke gjør ting sammen hele tiden. Du må finne ut hva du trives med, det er ikke alle som passer sammen, uten at det er noen feil en av partene for det. Og til deg som mener at skikkelig mannfolk har andre interesser. Jeg synes ikke det er noe mer mannlig med fotball, for eksempel. Eller sjakk? Folk har forskjellige interesser, og mange andre hobbyer er også tidkrevende. I alle tilfeller gjelder det å bli enige om hvordan en vil ha det sammen og ta hensyn til den andre. Anonymkode: cd62b...db9 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen min gamer også, men jeg trives med alenetid, så det er helt greit at vi ikke gjør ting sammen hele tiden. Du må finne ut hva du trives med, det er ikke alle som passer sammen, uten at det er noen feil en av partene for det. Og til deg som mener at skikkelig mannfolk har andre interesser. Jeg synes ikke det er noe mer mannlig med fotball, for eksempel. Eller sjakk? Folk har forskjellige interesser, og mange andre hobbyer er også tidkrevende. I alle tilfeller gjelder det å bli enige om hvordan en vil ha det sammen og ta hensyn til den andre. Anonymkode: cd62b...db9 Joda jrg skjønner jo det men det føles som om han går hjem når jeg vil gjøre noe annet. Da blir jeg gjerne sittende i mange timer alene. Noen dager når begge er hjemme kan han sitte på den PCen i 2 dager pal i strekk.. Noe han aldri har gjordt før i går var å sitte pal i flere timer i strekk der inne å se på grafen går opp og ned på gull han hadde investert i. Anonymkode: 9f1f8...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå