AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Stemmer det at det kun er de mest attraktive mennene som kan få ordninger som ff? hvilke karakteristika har disse mennene? Anonymkode: 6b9b8...df5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stemmer det at det kun er de mest attraktive mennene som kan få ordninger som ff? hvilke karakteristika har disse mennene? Anonymkode: 6b9b8...df5 Finnes det bare en type menn som får seg dame? Bare en type menn som får seg et ligg? Bare en type menn som får seg kjæreste? Bare en type menn som får sex? Du vet at det finnes millioner av kvinner der ute og at alle liker ikke det samme? Samme gjelder menn! Anonymkode: bd9b8...15e 10 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Du må være god til å pule. Alt for mye fokus på hvem man er eller ser ut. Alt man vil med en ff/fwb er å ha god sex. Anonymkode: 0d6e0...044 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Negative personlighetstrekk i retning av narsissisme osv. Kvinner med mange partnere tenner i stor grad seksuelt på den slags. Menn som faktisk er noe å samle på er enten i forhold eller single. Anonymkode: 91609...ddc 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Nei, det stemmer ikke. Har hatt kompiser som ff. Må ha en viss kjemi og samme ønsker om sex, samt at han må være greit utstyrt. Utseendet teller mindre. Anonymkode: 5e32e...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 stemmer det at bare de peneste damene får ff? Anonymkode: e289a...8d7 2
Realverdien Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 Som andre har sagt må du ha kjemi, godt utstyr og kynisk/narsissistisk personlighet. Er du for attraktiv så vil hun heller ha deg som kjæreste. Jeg fraråder å være ff med en dame. Du har da sex på hennes premisser og er andrevalget hennes. Det er mye bedre å knulle litt nedover, og så ha et par damer gående på gress på dine premisser. Du trenger ikke tenke på 'samme ønsker om sex' da, som en poster over sier. Du får alt som du vil med en slik dame. La henne forstå at hun er en av flere og at du bare er interessert i hva hun kan gjøre for deg, men gi henne nok emosjonelt for å holde henne på kuken. F.eksm koster ikke smileys og hjerter via whatsapp noe. Et par 'savner deg' meldinger når du er på hytta (med ei annen dame) og slikt. Da får du gjøre alt du vil med'a. Just saying. Snakker fra erfaring. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 Det er de kaldeste og selvsentriske mennene som utnytter damer kun for sex som skaffer seg FF. Samme gjelder kvinnene. Det er ikke potensielle fedre eller mødre. De vil bare ha seksuelle relasjoner med det motsatte kjønn, og ikke mer. Greit nok. Men du må være følelsesløs for å få det til, og ikke bli glad i objektet du utnytter. Da blir du såret! Anonymkode: c11a6...b7c 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: hvilke karakteristika har disse mennene? Anonymkode: 6b9b8...df5 - Et alfa utseende er nummer en, og det som har videst nedslagsfelt. D.v.s. klassiske maskuline genetiske markører. Vi snakker brede skuldre, smale hofter, markerte ansiktstrekk som f.eks. hakeparti, evne til skjeggvekst (uten nødvendigvis å ha skjegg) 180-og-noe centimeter på strømpelesten minst og så videre og så videre. Tenk testosteron, og alt det gjør med kroppen når man har det i rikt monn. - En alfa personlighet kan være redningen for menn i mellomsjiktet utseendemessig. Og da mener jeg ikke "snill og grei og respektfull" og alt det der, men snarere innenfor det man kaller "dark triad" personlighet. Vi snakker om han som har selvtilliten til å kødde med deg, og nevermind-instillingen til å drite i om du blir litt støtt. Vi snakker om ham som forstår intuitivt forstår hvorfor man skal sette sin egen maske på før noen andres ved trykkfall i et fly - altså ham som evner å sette seg selv først, og kommunisere sine behov tydelig, sette krav og som er villig til å dumpe deg som en varm potet om du ikke lever opp til forventningene. - Kreativ intelligens, og arenaen til å flashe det. Her snakker vi f.eks. om musikeren på scenen, skuespilleren i film/teater og så videre. Kreativ intelligens, og arenaen til å demonstrere det, kan i seg selv gi mange hakk i sengestolpen for menn som både ser ut og oppfører seg beta. Anonymkode: 6084e...847 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 Man må ha skyhøy sosial intelligens, være svært god for jenta i senga (f.eks varme opp med slikking uten å forvente blowjob), og så klart være kjekk rent overfladisk. Anonymkode: 90278...89a 3
Realverdien Skrevet 3. juni 2021 #11 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man må ha skyhøy sosial intelligens, være svært god for jenta i senga (f.eks varme opp med slikking uten å forvente blowjob), og så klart være kjekk rent overfladisk. Anonymkode: 90278...89a Ikke sant. Med disse egenskapene bør mann verdsette seg selv såpass at man heller bare knuller damer uten å love dem noe. Eller? Er jeg den eneste som blir kvalm at noen ber om råd om å 'nå opp' til å få være ff?
Gjest Saph Skrevet 3. juni 2021 #12 Skrevet 3. juni 2021 God I senga, trygg og leken. Det er de eneste kriteriene mine. Skal bare ha sex, ikke stifte familie eller se på fyren resten av livet. Så store krav til utseende og personlighet har jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #13 Skrevet 3. juni 2021 Saph skrev (12 minutter siden): God I senga, trygg og leken. Det er de eneste kriteriene mine. Skal bare ha sex, ikke stifte familie eller se på fyren resten av livet. Så store krav til utseende og personlighet har jeg ikke. Enig, men normalt slank. Gjerne godt utstyrt. Liker også at han er dominant. Anonymkode: 97a6d...c6a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #14 Skrevet 3. juni 2021 Har en nok penger får en alltid som en vil. Anonymkode: 5c86d...253 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #15 Skrevet 3. juni 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Negative personlighetstrekk i retning av narsissisme osv. Kvinner med mange partnere tenner i stor grad seksuelt på den slags. Menn som faktisk er noe å samle på er enten i forhold eller single. Anonymkode: 91609...ddc Stemmer det, men for å snu på det er grunnen til at jeg bare har de som ff og har avslått å date dem nettopp fordi de ikke er noe å samle på. Anonymkode: 0b17f...e2d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #16 Skrevet 3. juni 2021 Jeg har hatt én ff. Jeg hadde fire kriterier: jeg var tiltrukket av ham, han var hyggelig å henge med og jeg ville IKKE være sammen med ham og at han ikke var interessert i å være sammen med meg. Jeg hadde ikke lyst på forhold på den tiden, derfor den siste var viktig. Jeg valgte en litt eldre, mindre pen mann uten ambisjoner fordi jeg aldri kunne tenke meg å være sammen med ham. Som jeg forsto det på ham var jeg heller ikke hans type visuelt i alle fall. At han var god i senga var også viktig for at jeg fortsatte ff-forholdet. Det ble en fantastisk ukomplisert og hyggelig relasjon. Anonymkode: 279df...e72 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #17 Skrevet 3. juni 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: - Et alfa utseende er nummer en, og det som har videst nedslagsfelt. D.v.s. klassiske maskuline genetiske markører. Vi snakker brede skuldre, smale hofter, markerte ansiktstrekk som f.eks. hakeparti, evne til skjeggvekst (uten nødvendigvis å ha skjegg) 180-og-noe centimeter på strømpelesten minst og så videre og så videre. Tenk testosteron, og alt det gjør med kroppen når man har det i rikt monn. - En alfa personlighet kan være redningen for menn i mellomsjiktet utseendemessig. Og da mener jeg ikke "snill og grei og respektfull" og alt det der, men snarere innenfor det man kaller "dark triad" personlighet. Vi snakker om han som har selvtilliten til å kødde med deg, og nevermind-instillingen til å drite i om du blir litt støtt. Vi snakker om ham som forstår intuitivt forstår hvorfor man skal sette sin egen maske på før noen andres ved trykkfall i et fly - altså ham som evner å sette seg selv først, og kommunisere sine behov tydelig, sette krav og som er villig til å dumpe deg som en varm potet om du ikke lever opp til forventningene. - Kreativ intelligens, og arenaen til å flashe det. Her snakker vi f.eks. om musikeren på scenen, skuespilleren i film/teater og så videre. Kreativ intelligens, og arenaen til å demonstrere det, kan i seg selv gi mange hakk i sengestolpen for menn som både ser ut og oppfører seg beta. Anonymkode: 6084e...847 Han jeg hadde et ff-forhold til hadde ikke alfa-utseende. Han var ikke spesielt pen eller maskulin. Hadde lite hake, tykkfallen, rundt ansikt, like skjegg. Han var normalt høy dog. Han hadde heller ikke alfa-personlighet. Kanskje helt midt på treet. Litt sjernert og snill, men ikke klengete eller ynkelig. Han var ikke kreativ. Men han var intelligent. Anonymkode: 279df...e72
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #18 Skrevet 4. juni 2021 Så svaret er vel, nei. Det skal ikke så mye mer til enn litt sosiale ferdigheter, slik at man i det hele tatt kommer i kontakt med kvinner, greier å kommunisere ønsker og behov, og litt flaks og tilfeldigheter. Anonymkode: 0ed61...580 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #19 Skrevet 4. juni 2021 FF er de mennene som er kjekke/sexy nok til at man tenner på de, men som ikke har personlighet som gjør at man vil ha noe mer. Hva som er "kjekk nok" er ekstremt individuelt, og går ikke bare på utseendet men vel så mye på selvtilit. Tør du ikke si hva du vil så kan du bare glemme det. Anonymkode: 27942...302 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #20 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): FF er de mennene som er kjekke/sexy nok til at man tenner på de, men som ikke har personlighet som gjør at man vil ha noe mer. Hva som er "kjekk nok" er ekstremt individuelt, og går ikke bare på utseendet men vel så mye på selvtilit. Tør du ikke si hva du vil så kan du bare glemme det. Anonymkode: 27942...302 Tilføyer: de ff jeg har hatt har vært menn jeg har datet, men der kjemien ikke matcher nok til at de er kjærestemateriale, men sexen har vært bra. Men det var gjerne ikke lenge, da begge har vært på leting etter kjæreste, og når men begynner å date noen andre så avslutter man selvfølgelig med ff. Anonymkode: 27942...302 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå