AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Etter en lengre sykdomsperiode endte jeg opp med en kroppsvekt som var langt under både sunnhet og trivsel. Siden den gang har jeg gått opp xx kilo. Jeg burde vært glad. Jeg burde både sett og følt meg sunnere og sprekere. Men, det er ikke tilfelle. Ingenting har forandret seg fra tiden før og under sykdomsperioden. Jeg er mer alene, like sliten og fortsatt syk, bare at jeg nå er konstant oppblåst og med mindre penger i banken (pga kjøp av klær og mat). Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gadd å forsøke å gå opp til en sunnere vekt. Anonymkode: 4879a...d9a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Fordi det er et skritt i riktig retning? Det tar dessuten tid å venne seg til og bli komfortabel med en ny kroppsvekt. Er du aktiv og får brukt kroppen? For min del er det en god måte å bli glad i den og sett pris på den. Anonymkode: d65bb...608
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi det er et skritt i riktig retning? Det tar dessuten tid å venne seg til og bli komfortabel med en ny kroppsvekt. Er du aktiv og får brukt kroppen? For min del er det en god måte å bli glad i den og sett pris på den. Anonymkode: d65bb...608 Jeg får nok ikke brukt den så mye er jeg redd. Anonymkode: 4879a...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå