AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Jeg har så sinnsykt mye angst når jeg skal ha eksamen at jeg seriøst vurderer å forgifte meg selv for å slippe unna. Hvorfor skal det være slik? Hvorfor må vi ha eksamener i det hele tatt? Kunne man ikke bare hatt "shitload" med studiekrav for å prelle av de som ikke leser?! Jeg har alltid hatt angst, men nå er det seriøst kommet til et punkt hvor jeg er helt lammet av det! Uten press er jeg en skikkelig oppegående jente, men dette presset...! Typ: nå gjelder det "drumroll"! Er til å få infarkt av! Et infarkt hadde forøvrig vært svært velkommen akkurat nå ! - Thea Anonymkode: 2a1ec...72c 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Du får trøste deg med at det er et engangstilfelle. Jeg har generell angst og det går aldri over.. Masse lykke til. Anonymkode: 56638...627
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Jeg har eksamen i faget som er mitt verste mareritt i morra! Vi skal komme oss igjennom dette vi to ! Anonymkode: 14226...c10 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Du dør ikke av angsten. Er det ikke bedre å la vær å ta den dumme eksamen istedenfor å gjøre dumme ting? Hva er det verste som kan skje om du tar eksamen? At du fiser høyt eller at du stryker? Uansett så overlever du. Dette vet du innerst inne også, slutt å mate angsten din og jobb mot den i stedenfor. Anonymkode: 931c2...63c
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Stryker vi så tar vi den oppat! Anonymkode: 14226...c10
Perelandra Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg