Gå til innhold

Vaksine vises ikke på helsenorge

Rebellaz

Anbefalte innlegg

Hei! For ca fire uker siden fikk jeg første dose av koronavaksinen. Den står ikke under vaksiner jeg har tatt inne på helsenorge. Noen som vet om det er en feil eller om den ikke kommer opp før man er fullvaksinert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bør jo komme etter første stikk da man regnes som beskyttet tre uker etter.... rart 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det opp  på Helsenorge rett etter min første dose . Du kan ringe stedet du tok vaksinen og spørre de. 

Endret av Hedda79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kom opp på HelseNorge en dag eller to etter. Sjekket nå, og vaksinen jeg tok forrige uke står der også nå (dose to).

Jeg ville ringt og spurt. Det står på HelseNorge at informasjonen der baserer seg på hva vaksineringsstedet rapporterer inn. Så de henger kanskje etter? Men det var lenge... så ja, jeg hadde ringt.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok i går og det er registrert, så du bør nok ta kontakt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Syns det var rart så da skal jeg ringe pg høre 😊 PC-en krasjet der da jeg skulle ta den så kanskje der feilen ligger. Takk for svar alle sammen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rebellaz skrev (1 minutt siden):

Ok. Syns det var rart så da skal jeg ringe pg høre 😊 PC-en krasjet der da jeg skulle ta den så kanskje der feilen ligger. Takk for svar alle sammen😊

Den ligger under koronasertifikat, ikke vanlige vaksiner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok dose 1 for en uke siden. Står hverken under vaksiner eller koronasertifikat ennå. 

regner med at det forsinkelser fra kommunens side :) ikke bekymret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lemontea skrev (Akkurat nå):

Jeg tok dose 1 for en uke siden. Står hverken under vaksiner eller koronasertifikat ennå. 

regner med at det forsinkelser fra kommunens side :) ikke bekymret. 

Det skal ikke henge så mye etter. Dere burde ringe dit dere ble vaksinert. Er viktig at rapporteringen er til å stole på og ikke tar lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (4 minutter siden):

Den ligger ikke der heller😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (4 minutter siden):

Det står både under koronasertifikat og vanlige vaksine. Ihvertfall gjør det hos meg. Logga meg inn nå for å sjekke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebellaz skrev (Akkurat nå):

Den ligger ikke der heller😊

Du burde ringe der du ble vaksinert. Innrapporteringen skal ikke ta så lang tid. Vet flere ikke har fått den opp i vaksiner, men på sertifikatet. Den ligger begge steder hos meg. Den var også innrapportert bare 12 timer etter stikket. 

Om du ble vaksinert for fire uker siden og det ikke er rapportert er det jo veldig dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg kom den inn med en gang etter at jeg hadde tatt første dose. På kommunen sin side står det at jeg må ta kontakt dersom den ikke er registrert på helsenorge. Det er denne siden et koronasertifikat tar utgangspunkt i, så det er viktig at denne blir registrert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hedda79 skrev (1 minutt siden):

Det står både under koronasertifikat og vanlige vaksine. Ihvertfall gjør det hos meg. Logga meg inn nå for å sjekke. 

Jepp jeg logga inn nå og så det samme. :) Begge steder her og

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wit skrev (Akkurat nå):

Hos meg kom den inn med en gang etter at jeg hadde tatt første dose. På kommunen sin side står det at jeg må ta kontakt dersom den ikke er registrert på helsenorge. Det er denne siden et koronasertifikat tar utgangspunkt i, så det er viktig at denne blir registrert.

Jepp. Og det er viktig mtp neste dose og også den generelle innrapporteringen. At pcn deres kræsjet da de stakk ts er ikke så viktig, men når den ikke ligger der så er den kanskje ikke rapportert noe sted. Vi kan ikke ha etterslep på dette

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (1 minutt siden):

Jepp. Og det er viktig mtp neste dose og også den generelle innrapporteringen. At pcn deres kræsjet da de stakk ts er ikke så viktig, men når den ikke ligger der så er den kanskje ikke rapportert noe sted. Vi kan ikke ha etterslep på dette

Sitter i telefonkø på legekontoret nå, så da regner jeg med at det blir ordnet opp i😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjedde hos meg og. Nevnte det for fastlegen og han tok kontakt med de på vaksinasjonsstedet. Tok litt tid også ringte de meg for å høre hvilken dag jeg hadde satt den, for det hadde falt helt ut av systemet🙈 Dose nummer to stod oppført minutter etter jeg satt den

Endret av Fruen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...