AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #21 Skrevet 9. juni 2021 De er i det minste ærlige om hva de mener og hva de mener er tåpelig Verre med de passive aggressive som for eks de som hater uføre, men gjemmer seg bak at det "koster skattepenger" og annet tull. Som egentlig har personlig vendetta mot uføre. Slike uærlige kverulanter som skriver innlegg på innlegg der de gjør seg dumme er verre. De som er mest aggressive tror jeg er de som bærer på mest sinne og frustrasjon, som gjerne har selv blitt behandlet dårlig og har gått over til the dark side. For å si det sånn. Anonymkode: 900d8...962 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. juni 2021 #22 Skrevet 9. juni 2021 (endret) ... Endret 11. juni 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #23 Skrevet 9. juni 2021 Dette stemmer veldig godt på Rampelys, i hvert fall. Anonymkode: 59e80...c88 1
Drizzt Skrevet 9. juni 2021 #24 Skrevet 9. juni 2021 Hva er det så unikt og uvanlig med KG som ikke skjer andre steder? Det er jo det samme uansett hvilket forum du deltar i. Det er alltid noen brukere som har vært der lenge og opparbeidet seg positivt eller negativt syn/rykte fra andre brukere, har egen stil Typ: Å ja, det er han som alltid skal skrive irriterende ting Å ja, det er hun som alltid skriver så komplisert at de fleste faller fra midt i innlegget Å ja, det er han igjen og nå skal han gi meg 10 lenker jeg må lese gjennom hvis jeg skal være videre med i samtalen Å ja, nå kommer det en 4 A4 sider langt innlegg fra henne om alt mulig under himmelen 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #25 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 3.6.2021 den 13.12): Et spesielt forum dette. Jeg har vært innom før, men det begrenser seg til noen dager. Det er en del interessante temaer som blir diskutert, men å kaste seg inn i en diskusjon ender som regel dårlig. For det er noen som styrer her inne. Du merker det på sjargongen at de er drevne. De har kanskje vært her i mer enn ti år og noen siden det startet. KG virker å være en stor del av hverdagen. Dette er deres rike. De kan være snille, men ofte ufordragelige, nesten som filter er helt borte, De svarene de gir er ofte latterliggjørende. Målet er å trykke ned, da føler de seg overlegen. For ufordragelig, arrogant og overlegen hadde vært den gjengse oppfattelse av denne typen hvis du møtte dem i real life. Kanskje de ikke er så mye ute blant folk? Jeg vet ikke. De klarer å suge energien ut av folk som oppriktig har noe å komme med. Men får kommentarer på hvordan du er som menneske og hvor lite du vet. jeg blir aldri personlig fornærmet av disse men de er som irriterende aggressive mygg som du ikke klarer å vifte vekk. Til slutt må du bare vekk og mister helt interessen. Det må være en egen rase som regjerer her inne. Og utrolig utholdende. Syns i bunn og grunn synd på dem. Anonymkode: ca04e...084 Du vil ikke møte disse i real life, da i realiteten så går disse menneskene veldig skjelden ut av døra. Anonymkode: 8ac5a...183
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå