AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Et spesielt forum dette. Jeg har vært innom før, men det begrenser seg til noen dager. Det er en del interessante temaer som blir diskutert, men å kaste seg inn i en diskusjon ender som regel dårlig. For det er noen som styrer her inne. Du merker det på sjargongen at de er drevne. De har kanskje vært her i mer enn ti år og noen siden det startet. KG virker å være en stor del av hverdagen. Dette er deres rike. De kan være snille, men ofte ufordragelige, nesten som filter er helt borte, De svarene de gir er ofte latterliggjørende. Målet er å trykke ned, da føler de seg overlegen. For ufordragelig, arrogant og overlegen hadde vært den gjengse oppfattelse av denne typen hvis du møtte dem i real life. Kanskje de ikke er så mye ute blant folk? Jeg vet ikke. De klarer å suge energien ut av folk som oppriktig har noe å komme med. Men får kommentarer på hvordan du er som menneske og hvor lite du vet. jeg blir aldri personlig fornærmet av disse men de er som irriterende aggressive mygg som du ikke klarer å vifte vekk. Til slutt må du bare vekk og mister helt interessen. Det må være en egen rase som regjerer her inne. Og utrolig utholdende. Syns i bunn og grunn synd på dem. Anonymkode: ca04e...084 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 De har ikke mer makt enn du gir dem. Anonymkode: f9216...d79 12
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Jeg er den eneste herskeren på Kvinneguiden. Anonymkode: 4561b...a1e 7
Rotemor Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 (endret) Det er AB som hersker her. Det er deg det da, Ts! 😊 Endret 3. juni 2021 av Rotemor 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Det er enkelte damer som hersker her inne, og ja det er som du sier de uten filter. De som ikke bryr seg om hva de sier til folk. Det kommer inn kvinnehatende menn her av og til, men de får alle mot seg og har tapt med en gang. Menn som kan å oppføre seg bare ignorerer de mennene som ikke kan det. Men kvinnene klarer ikke å la være. Det er nesten litt morsomt med alt dette mannehatet her inne, når man ser at det er enda flere kvinner som ikke kan oppføre seg. Anonymkode: 503aa...fcc 2
Rotemor Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 Problemløseren er en kjent problemskaper. En elendig trollmaker. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 Så er det de, som regel ved nick ,som later som de ikke klarer å lese ut fra kontekst. Er et navn/begrep skrevet litt feil, men alle vet hvem/hva man mener, så er det "Hvem/hva er...?" Kan ikke fatte at det giddes? Vil man virkelig fremstå som dum bare for å kverulere? Anonymkode: ca04e...084 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er enkelte damer som hersker her inne, og ja det er som du sier de uten filter. De som ikke bryr seg om hva de sier til folk. Det kommer inn kvinnehatende menn her av og til, men de får alle mot seg og har tapt med en gang. Menn som kan å oppføre seg bare ignorerer de mennene som ikke kan det. Men kvinnene klarer ikke å la være. Det er nesten litt morsomt med alt dette mannehatet her inne, når man ser at det er enda flere kvinner som ikke kan oppføre seg. Anonymkode: 503aa...fcc Det har du helt rett i. Anonymkode: ca04e...084
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 Rotemor skrev (23 minutter siden): Det er AB som hersker her. Det er deg det da, Ts! 😊 Du bekrefter innlegget. Anonymkode: ca04e...084 6
Blondine Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 Det er mange som elsker å provosere. Jeg bryr meg ikke og tåler det. Men tenker på de som poster tråder om ømfintlige temaer, og får sårende og krenkende kommentarer. Ikke sikkert alle takler det like bra.
Gjest Vintermorgen Skrevet 3. juni 2021 #11 Skrevet 3. juni 2021 Ryddet for brukerangrep/svar. Vintermorgen, mod
Rotemor Skrevet 3. juni 2021 #12 Skrevet 3. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du bekrefter innlegget. Anonymkode: ca04e...084 Dersom en liten spøk setter deg ut, så skjønner jeg behovet bak innlegget. Du bekreftet nettopp der at du selv. Bidrar til det du ikke liker. Endret 3. juni 2021 av Rotemor 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #13 Skrevet 3. juni 2021 Finnes ikke så mange "herskere" her i dag som det gjorde for ti år siden, da kan man godt si man hadde en liten kjerne av folk som ble omtalt som "kg eliten", men nå i dag er det ikke så mange. Er en del som prøver å ta stafettpinnen men de får det ikke helt til. Man ser jo det er visse brukere som stikker seg ut mer på en negativ måte enn en positiv, trenger ikke å være så mye her inne for å plukke opp hvem som drar med seg negativiteten heller. Hvis jeg noen gang blir omtalt på en slik hersketråd eller andre tråder som dette så tror jeg at det er på tide å skifte nick igjen for jeg vil helst ikke bli lagt merke til verken her eller der. Ikke synes jeg det er greit å omtale brukere med nick i slike tråder heller for det blir uthenging og slikt liker jeg ikke. Anonymkode: cf86a...51d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #14 Skrevet 3. juni 2021 Rotemor skrev (23 minutter siden): Dersom en liten spøk setter deg ut, så skjønner jeg behovet bak innlegget. Du bekreftet nettopp der at du selv. Bidrar til det du ikke liker. Forsto rett og slett ikke hva du mente med dette. Men hvis du bare spøker så er du tilgitt. Anonymkode: ca04e...084
Rotemor Skrevet 3. juni 2021 #15 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forsto rett og slett ikke hva du mente med dette. Men hvis du bare spøker så er du tilgitt. Anonymkode: ca04e...084 Det var litt for å rette fokus på at mange gjemmer seg bak AB-funksjonen. Selv forstår jeg ikke helt det, fordi det handler om videre referanser knyttet til en person (på nett, selvsfølgelig) Jeg forstår det godt i personlige saker, men nå er det de syrlige kommentarene etc jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #17 Skrevet 9. juni 2021 det finnes en liten gruppe som faktisk har hatt samme bruker i kanskje 10 år eller noe sånn nå. Og så har man en annen gjeng brukere som også har vært her i kanskje 10 år eller noe sånn. Men som skifter brukernavn en gang hver måned, eller noe sånn. Anonymkode: 4c298...786 2
skreppamedleppa Skrevet 9. juni 2021 #18 Skrevet 9. juni 2021 Her gir du andre mye makt ts, og du gir de og mye meninger og de påvirker tydeligvis hverdagen din litt vel mye.. Folk kommer og folk går på kg, fryktelig mange sletter seg og lager nye brukere annenhver uke. Selv synes jeg uten tvil mange av de som bruker ab funksjonen i øst og vest er de verste, men dagen min blir ikke ødelagt av den grunn. Og jeg har veldig lite oppheng i andre brukere men fokuserer på det som blir skrevet. Men synes også krenkekulturen er høy her inne av og til.. 1
pappa messi Skrevet 9. juni 2021 #19 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 3.6.2021 den 13.16): Jeg er den eneste herskeren på Kvinneguiden. Anonymkode: 4561b...a1e 😧 1
pappa messi Skrevet 9. juni 2021 #20 Skrevet 9. juni 2021 Jeg har lyst til å si jeg er enig, men jeg er redd. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå