Gå til innhold

Vet ikke om jeg liker mamma så godt lengre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vondt å si det, men jeg trives ikke så godt sammen med mamma lengre. Hun har alltid hatt sine egne meninger, og opptatt av seg selv og sitt. Men etter faren min døde i høst handler alt bare om henne og hvor vondt hun har det. Jeg skjønner hun har det vondt, og at det blir ensomt. Men hver gang jeg drar på besøk er jeg helt tom og sliten når jeg går igjen.. hun prater kun om seg selv, og det som skjedde den dagen pappa dessverre døde brått og uventet. Jeg har hørt de samme historiene hver eneste gang jeg er innom i løpet av de 8 mnd som har gått. Og kun en gang på denne tiden har hun spurt hvordan jeg har det. Jeg rakk ikke svare engang før hun var over på seg og sitt igjen. Jeg og mannen min er selvstendig næringsdrivende, og jobber 7 dager i uka året rundt. I tillegg har vi tre barn. Jeg er utslitt, og føler jeg aldri får gjort noe bra nok. Mamma kjører ikke bil selv, og er avhengi av hjelp til handling og all kjøring når hun skal noe. Det virker ikke som hun helt skjønner at vi ikke kan stille opp når som helst, og besøke mye oftere. Det er trist å nesten grue seg til å møte sin egen mor.. jeg vil jo ikke ha det sånn, men vet ikke hvordan jeg skal løse dette..hun klager på alt og alle som ikke besøker henne og tar kontakt, men selv vil hun jo aldri besøke noen og ikke ringer hun venner/familie. Bortsett fra oss da, om det er noe hun må ha hjelp til. 

Anonymkode: f948b...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...