AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Er det noen her som har tips til dagsmenyer som har mellom 1800-2000 kcal på moderat lavkarbo? Setter veldig pris på tips til fulle dagsmenyer Kan forøvrig ikke ha melkeprodukter og mye soya, så jeg må bytte ut med plantebaserte produkter der. Anonymkode: aedee...b78
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 full dagsmeny?! hello. Gang din ønsket vekt med 30, så vil du få en greit kalorioversikt. Glem ekstrem lavkarbo. Meny lager du fint selv, spis enkelt og næringsrikt. Ikke lås deg fast til en fast meny, blir fort lei da. Her kan du evt lage oversikt: https://www.kostholdsplanleggeren.no Anonymkode: 2b145...b01 1
Roci Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Noe av poenget med lavkarbo er vel at du ikke skal telle kalorier, så det er faktisk ikke så mye å finne på nettet rundt dette. Om du er villig til å betale litt, vil jeg foreslå at du melder deg på hos marikrogshus.no, der får du et tilpasset opplegg med forslag til dagsmenyer for kr. 199,- pr. mnd. Man teller ikke kalorier, da. Ingen bindingstid, så du melder deg bare ut dersom det ikke passer for deg. Har fått med meg at det er litt ymse meninger rundt henne som person og en del påstander hun har kommet med, men kostholdsopplegget er bra, det Ellers synes jeg bloggen Fett og forstand er veldig inspirerende, selv om det ikke er dagsmenyer der heller. Ikke la deg skremme av undertittelen "Make keto great again" - her er masse oppskrifter på f.eks. lavkarbobakst, kaker og desserter også. Her finner du også litt info om lavkarbo og et forslag til en ukesmeny. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): full dagsmeny?! hello. Gang din ønsket vekt med 30, så vil du få en greit kalorioversikt. Glem ekstrem lavkarbo. Meny lager du fint selv, spis enkelt og næringsrikt. Ikke lås deg fast til en fast meny, blir fort lei da. Her kan du evt lage oversikt: https://www.kostholdsplanleggeren.no Anonymkode: 2b145...b01 Jeg har hørt at en skal gange med 28 Anonymkode: 99af1...f05
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Med krav om full ukes meny tilpasset dine behov så bør du oppsøke ernæringsfysiolog og ikke forvente å få dette gratis. Det ligger mye jobb i en individualisert matplan. Anonymkode: 0d35d...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Roci skrev (20 timer siden): Noe av poenget med lavkarbo er vel at du ikke skal telle kalorier, så det er faktisk ikke så mye å finne på nettet rundt dette. Om du er villig til å betale litt, vil jeg foreslå at du melder deg på hos marikrogshus.no, der får du et tilpasset opplegg med forslag til dagsmenyer for kr. 199,- pr. mnd. Man teller ikke kalorier, da. Ingen bindingstid, så du melder deg bare ut dersom det ikke passer for deg. Har fått med meg at det er litt ymse meninger rundt henne som person og en del påstander hun har kommet med, men kostholdsopplegget er bra, det Ellers synes jeg bloggen Fett og forstand er veldig inspirerende, selv om det ikke er dagsmenyer der heller. Ikke la deg skremme av undertittelen "Make keto great again" - her er masse oppskrifter på f.eks. lavkarbobakst, kaker og desserter også. Her finner du også litt info om lavkarbo og et forslag til en ukesmeny. Tusen takk for tips :) Anonymkode: aedee...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå