AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #22 Skrevet 3. juni 2021 Jeg liker korte skjørt med shorts inni, slik som f.eks denne: https://www.sportypluss.no/collections/shorts-og-capribukse-1/products/rohnisch-comfort-skort-deilig-skjort-med-shorts Men finnes også i andre merker og stiler. Anonymkode: 7c175...d6c 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #23 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle til å hoppe inn med bandalettes her:P Men kan jeg spørre hvor du har kjøpt dine? Jeg har kjøpt mine på triumph og de ruller ikke:) Pluss at de er litt fine med blonder(har nude, sort og hvit) så om noen ser litt av dem så gjør det ikke så mye. Men kommer jo litt an på anatomien til folk hva som ruller og ikke. Ellers ville jeg nok gått for type baby pudder eller noe som gjør det tørt og hindrer friksjon. Anonymkode: e5d89...dbe Jeg har kjøpt de på Bandelettes.com. jeg har ganske korte bein + lang overkropp, så det skal ikke så mye til før de stikker utenfor. De har jo slik gummibåten, men de ruller faktisk under rumpa (fordi jeg må dra de så langt opp for at de ikke skal havne utenfor skjørtet. Føler meg ukomfortabel når det synes, og blir gående å justere på båndene og dra i skjørtet hele tiden. skal teste babypudder etterpå Anonymkode: 9d10f...883
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #24 Skrevet 3. juni 2021 Jeg mener ikke å være slem nå, men dette problemet er jo egentlig ikke løsbart så lenge du ikke er villig til å kompromisse på skjørtelengden eller bruke en eller annen form for sticky olje eller salve. Gnisser lårene dine ned til 15 cm over knærne og du vil ha skjørt som stopper 15 cm over der igjen, vil hva enn du bruker under synes på dette feltet eller slutte så høyt opp at lårene får mange cm å gnisse på nederst uansett. Hva slags tips er det egentlig du ser for deg at vi skal komme med? Anonymkode: 5b9b5...622 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #25 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): trening Anonymkode: 01a8b...83b Mengden vekt jeg skulle måtte gå ned for at lårene mine ikke skal komme i nærheten av hverandre er nok litt for meget for resten av kroppen min. Og uansett er jo ikke trening en «her og nå» løsning. ts Anonymkode: 9d10f...883 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #26 Skrevet 3. juni 2021 Knelang leggings. Litt mer påkledd, men null gniss. Anonymkode: 7a95f...31e 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #27 Skrevet 3. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg mener ikke å være slem nå, men dette problemet er jo egentlig ikke løsbart så lenge du ikke er villig til å kompromisse på skjørtelengden eller bruke en eller annen form for sticky olje eller salve. Gnisser lårene dine ned til 15 cm over knærne og du vil ha skjørt som stopper 15 cm over der igjen, vil hva enn du bruker under synes på dette feltet eller slutte så høyt opp at lårene får mange cm å gnisse på nederst uansett. Hva slags tips er det egentlig du ser for deg at vi skal komme med? Anonymkode: 5b9b5...622 Oj voldsomt så provosert da! hun er en ung kvinne som liker å gå med normale lengde dongeri skjørt, det gjør jeg også selv om jeg er 32 prøv talkum pudder ts, (men det varer ikke hele dagen slik at du er obs på det) Prøv også antiperspirant, eks de som et sterke som de selger på Apotek. Uten parfyme. De som er «harde» er best kontra de flytende Anonymkode: a7c49...266 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #28 Skrevet 3. juni 2021 Silkespray du får kjøpt i skobutikker. Smitter ikke av og hindrer friksjon 🙂 Anonymkode: 6ed8f...65a 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #29 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Silkespray du får kjøpt i skobutikker. Smitter ikke av og hindrer friksjon 🙂 Anonymkode: 6ed8f...65a Støtter denne! Anonymkode: d84ea...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #30 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kjøpe en sånn som på bildet under, smør der det gnisser før du tar på kjole/skjørt. Funker gull. Anonymkode: 99654...384 Fikk dette problemet etter jeg gikk opp i vekt etter graviditet, og brukte MYE tid på å finne ut av det for jeg elsker å gå i skjørt (det er like plagsomt med lange skjørt..). Testet blant annet babypulver og potetmel o.l mye annet, men det fungerte ikke i lengden. Nå bruker jeg denne som noen allerede har foreslått. Tar på der problemet er og lar tørke en liten stund før jeg skal ut og problemet er faktisk løst for min del. Har den i vesken i tilfelle jeg trenger påfyll. Det må være akkurat denne, for andre tilsvarende har ikke fungert for meg i hvert fall. Er det ørten varmegrader, og jeg svetter enormt mye fungerer det jo ikke like godt. Verdt et forsøk! Anonymkode: fbadc...474
wandagirl Skrevet 3. juni 2021 #31 Skrevet 3. juni 2021 Glidemiddel fungerer og. Jeg har brukt denne som heter uberlube og det er ikke klissete eller seigt.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #32 Skrevet 3. juni 2021 Man får også talkum i flytende form som en krem, finnes også som stifter 😊 Anonymkode: 9c4a7...2fc
miztyia Skrevet 3. juni 2021 #33 Skrevet 3. juni 2021 Babypudder eller potetmel. Barrierekrem fra attends eller tena, fås på apotek. Den er laget for å reparere fuktig og rød/sår hud og har funket bra for meg. Tørker fort også. Sånne store kompresslignende lapper. Mener det er mesoft. Som du kan tape på lårene der det gnisser.
axillea Skrevet 3. juni 2021 #34 Skrevet 3. juni 2021 Jeg har endelig funnet noe som funker! Sykkelshorts for gravide fra HM. Jeg har samme problem, og har virkelig prøvd alt. Ingenting har fungert spesielt bra, frem til jeg fant disse. De er virkelig en livredder i denne varmen. Eneste ulempen er jo at de er veldig høye over magen, og det er vel ikke så behagelig når man ikke er gravid.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #35 Skrevet 3. juni 2021 Stick deodorant! Beste. Anonymkode: b6d1c...e2b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #36 Skrevet 3. juni 2021 Du bør prøve fettsalve fra dermica. Eller vaselin. Anonymkode: bc4ce...e60
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #37 Skrevet 3. juni 2021 Aderma har en spray/krem som unngår dette, kjøpes hos apotek. Vanlig fotspray for å unngå fotsvette funker også kjempe bra. Bare å ha med flaskene i veske/sekk og spray ved ytterligere behov. Anonymkode: b7039...d5d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #38 Skrevet 3. juni 2021 Tusen takk for mange gode tips! Her skal det testes ut i fleng håper på en behagelig sommer hvor jeg kan gå i de skjørtene jeg vil og fortsatt være komfortabel! Hjertelig hilsen TS Anonymkode: 9d10f...883
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #39 Skrevet 3. juni 2021 miztyia skrev (26 minutter siden): Barrierekrem Vil ikke det bli klissete sånn at lårene nesten limes sammen? Eller tørker salven veldig raskt? Anonymkode: 918a1...458
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #40 Skrevet 3. juni 2021 Bandelettes/lårblonder/thigh bands? Anonymkode: 9c431...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå