Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er det noen her som har fått mindre melk fordi babyen nesten ikke spiser på natta? 

Jeg har en skjønn klump på 3 mnd som spiser max tre ganger om natten. De siste nettene har han bare spist én gang og vi skifter bleie én gang og når han våkner kl 7 har han tørr bleie. 

Litt redd for å få mindre melk og at han ikke skal bli mett.. 

Anonymkode: b6a02...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mater bare 1 gang om natten, men spiser som en helt om dagen. Samme alder som din. 

Fikk faktisk økt melkeproduksjon! :skya:

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (8 minutter siden):

Mater bare 1 gang om natten, men spiser som en helt om dagen. Samme alder som din. 

Fikk faktisk økt melkeproduksjon! :skya:

Åå så bra 😅 her spiser min også ganske bra om dagen, og særlig før leggetid, virker som han metter seg for natten 😊

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Åå så bra 😅 her spiser min også ganske bra om dagen, og særlig før leggetid, virker som han metter seg for natten 😊

Tenker så lenge babyen spiser mye om dagen og er i tillegg ellers blid så er det ingen grunn til bekymring. ☺️ 

Hadde de vært sulten så hadde vi sikkert fått hørt det skikkelig! 😂

Har prøvd å mate han flere ganger om natten, men han tar ikke i mot puppen og om han gjør det så varer det bare i 0,5 sekund før han sovner igjen med puppen i munnen. Har da gitt opp på å mate han noe oftere enn det han selv spør om. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...