AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Hei Er det noen her som har fått mindre melk fordi babyen nesten ikke spiser på natta? Jeg har en skjønn klump på 3 mnd som spiser max tre ganger om natten. De siste nettene har han bare spist én gang og vi skifter bleie én gang og når han våkner kl 7 har han tørr bleie. Litt redd for å få mindre melk og at han ikke skal bli mett.. Anonymkode: b6a02...188
Kenelz Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Mater bare 1 gang om natten, men spiser som en helt om dagen. Samme alder som din. Fikk faktisk økt melkeproduksjon!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Kenelz skrev (8 minutter siden): Mater bare 1 gang om natten, men spiser som en helt om dagen. Samme alder som din. Fikk faktisk økt melkeproduksjon! Åå så bra 😅 her spiser min også ganske bra om dagen, og særlig før leggetid, virker som han metter seg for natten 😊 Anonymkode: b6a02...188
Kenelz Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Åå så bra 😅 her spiser min også ganske bra om dagen, og særlig før leggetid, virker som han metter seg for natten 😊 Anonymkode: b6a02...188 Tenker så lenge babyen spiser mye om dagen og er i tillegg ellers blid så er det ingen grunn til bekymring. ☺️ Hadde de vært sulten så hadde vi sikkert fått hørt det skikkelig! 😂 Har prøvd å mate han flere ganger om natten, men han tar ikke i mot puppen og om han gjør det så varer det bare i 0,5 sekund før han sovner igjen med puppen i munnen. Har da gitt opp på å mate han noe oftere enn det han selv spør om. 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå