Gå til innhold

Hvordan oppbevarer du smykker og dilldall?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye småtteri, og skulle gjerne hatt et pent (men romslig) smykkeskrin å ha det i. Noen som har noen tips? :) 

Anonymkode: ee89c...565

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et lite smykkeskrin :)

Jeg gikk gjennom alt av smykker, øredobber og armbånd etc, og innså aat jeg bare likte 1/4 av det jeg eide. Mye fra ungdomstiden. Så jeg ga vekk det jeg ikke lengre brukte, og fant et lite smykkeskrin. Det har en rad til ringer, to små områder til høyre og venstre til øredobber, og så kan man ta av topplokket og ha smykker under. 

Aner ikke hvor jeg fikk det, men gullsmed, finn, amazon har sikkert noe.

Anonymkode: 776bc...c13

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har et lite smykkeskrin :)

Jeg gikk gjennom alt av smykker, øredobber og armbånd etc, og innså aat jeg bare likte 1/4 av det jeg eide. Mye fra ungdomstiden. Så jeg ga vekk det jeg ikke lengre brukte, og fant et lite smykkeskrin. Det har en rad til ringer, to små områder til høyre og venstre til øredobber, og så kan man ta av topplokket og ha smykker under. 

Aner ikke hvor jeg fikk det, men gullsmed, finn, amazon har sikkert noe.

Ok, men jeg var ute etter et romslig smykkeskrin, så ellers takk for ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Bare å google stort smykkeskrin, da får du opp en haug varianter. 

Anonymkode: 0b64c...357

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok, men jeg svarte også at du kan se hos gullsmed, finn og amazon ;) Så versegod for litt i alle fall :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et skap på veggen, rikelig med plass til alle mine smykker, ringer, armbånd, ørepynt og tilbehør til bunaden. 

Anonymkode: 3cd95...f7d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, men jeg svarte også at du kan se hos gullsmed, finn og amazon ;) Så versegod for litt i alle fall :) 

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare å google stort smykkeskrin, da får du opp en haug varianter. 

Anonymkode: 0b64c...357

Jeg klarer å google både "nettbutikk" og "smykkeskrin", jeg var ute etter noe litt mer konkret enn det. Herregud, KG er som en verna bedrift av og til :ler: 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg klarer å google både "nettbutikk" og "smykkeskrin", jeg var ute etter noe litt mer konkret enn det. Herregud, KG er som en verna bedrift av og til :ler: 

Får ikke så veldig lyst til å hjelpe når du er så spydig.

Anonymkode: c3578...263

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor svarer du noen som faktisk bruker av tiden sin, i et forsøk på å hjelpe deg, så frekt? Det er unødvendig! 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du vet det at det er fullt mulig å være høflig selv om du ikke får akkurat de svarene du vil ha?

Anonymkode: 302ed...391

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det går an å være litt mer hyggelig når folk forsøker å hjelpe. Du trenger ikke være frekk når jeg bruker tiden min på å forsøke å hjelpe deg :) Men det er greit det.

Her har du linker til ulike prisklasser og utseende. Mange ulike butikker. Jeg googlet "large jewlery box". Du sa ikke noe om pris, her er litt av alt. Håper du blir litt mer fornøyd og får en fin dag videre.

https://www.joom.com/en/products/5d9f37ab8b45130101467868

https://www.urmakermonsen.no/products/stort-smykkeskrin-med-stort-reisesmykkeskrin-sortgra3463490?gclid=Cj0KCQjw--GFBhDeARIsACH_kdZHcGE5HqX8XzCQcfZGICLoyE5diQEzfcvNqJ1QfN4b8aelpHVuFTYaApDoEALw_wcB

https://www.wish.com/product/595ccf71e3b185708ce5f021?hide_login_modal=true&from_ad=goog_shopping&_display_country_code=NO&_force_currency_code=NOK&pid=googleadwords_int&c={campaignId}&ad_cid=595ccf71e3b185708ce5f021&ad_cc=NO&ad_lang=EN&ad_curr=NOK&ad_price=263.00&campaign_id=9527731179&exclude_install=true&gclid=Cj0KCQjw--GFBhDeARIsACH_kdZZqckAaqZP4aMJnvqq19yDQvpRg4Rwvb4rOwsol9SxSj8R2-DTEAMaAgcAEALw_wcB&share=web

https://www.amazon.com/Homde-Organizer-Necklaces-Earrings-Porcelain/dp/B08HM13JYN/ref=sr_1_3_sspa?_encoding=UTF8&c=ts&dchild=1&keywords=Jewelry+Boxes&qid=1622721526&s=apparel&sr=1-3-spons&ts_id=16350291&psc=1&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyMEkyV1oyWDhNVUFJJmVuY3J5cHRlZElkPUEwMDg3MTY2MjZXUTk5UFlVUlo1MCZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwMjU3NTI2MVBJQUdDVjFDWjdYJndpZGdldE5hbWU9c3BfYXRmJmFjdGlvbj1jbGlja1JlZGlyZWN0JmRvTm90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==

https://www.amazon.com/misaya-Organizer-Graduation-Birthday-Necklaces/dp/B08Z38CWD9/ref=sr_1_2_sspa?_encoding=UTF8&c=ts&dchild=1&keywords=Jewelry+Boxes+%26+Organizers&qid=1622721527&s=apparel&sr=1-2-spons&ts_id=3743851&psc=1&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyOFpWMDRZVlpCM01PJmVuY3J5cHRlZElkPUEwMjc1MTA2MVlLVVg2MU40TEpQTCZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwNTQxMTI5M0VQREczVkNBT1RTVCZ3aWRnZXROYW1lPXNwX2F0ZiZhY3Rpb249Y2xpY2tSZWRpcmVjdCZkb05vdExvZ0NsaWNrPXRydWU=

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Glitter har romslige smykkeskrin. Jeg bruker bokser fra clas ohlson med mange små rom. Er egentlig ment for skruer 😅 ikke så estetisk, men det holder orden. 

Anonymkode: b53d2...d6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du vet hva du var ute etter før du lagde tråden, et romslig smykkeskrin. Hva lager du tråd for i det hele tatt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ikke noe mer enn det åpenbart. 

Anonymkode: 569bc...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...