Zsjasmin Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Hva ønsket du deg fra foreldre, søsken osv? Og hva fikk du?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Ingenting. Jeg kjøper meg det jeg ønsker selv. Har ikke feiret bursdag siden jeg var tenåring. Ser ikke poenget med å feire bare fordi man har levd så og så lenge. Foretrekker å feire at jeg har oppnådd personlige/arbeidsmål. Det kan gjerne være sosiale sammenkomster uten at jeg gjør et stort nummer ut av anledningen. Anonymkode: 4f345...295 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Av familie - foreldre OG søsken, så ønsket jeg meg noe til bunaden min. Det var noe dyrt, så jeg foreslo at om de ville gi meg det, så burde de alle dele på den ene tingen. Og hvis ikke så var jeg fornøyd med blomster, kake, eller noe de syns passet til meg Til mannen min så sa jeg at jeg ønsket meg noe jeg ville huske at var 30-års gaven. Det betyr ikke at det måtte være dyrt, bare så det er sagt. Jeg fikk et smykke av han, og det bruker jeg daglig. Jeg bryr meg lite om bursdager, og normalt ønsker jeg meg noe praktisk jeg har tenkt å kjøpe selv, alt fra en bok til bestikk. Gavekort er kjekt også, lite styr for de som skal handle. Anonymkode: 7fb18...f55 1
skreppamedleppa Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Jeg er ikke så opptatt av bursdagspresanger, men liker bursdager veldig godt, livet er en fest så hvorfor ikke feire det som feires kan, enten det er min eller andres.. Til 30 årsdagen min ønsket jeg meg en heidundrende god helg, med middagsbesøk (der andre sto fullt og helt for mat) og en stor fest med pynt og god stemning med gode folk og det fikk jeg❤️ Jeg fikk også en gedigen gaveeske med mye gode hudprodukter fra venner og en tur til Italia fra typen. Foreldre har jeg ikke, og søsken har jeg svært lite kontakt med. Til 40 årsdagen, vel hvem vet..
Alauda Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Ønsket meg smykker av det litt dyrere slaget, dvs. noe litt annet enn jeg kunne fått til en hvilken som helst jul eller bursdag, og det fikk jeg :). Ellers ville jeg også blitt glad for f.eks. en helg i London eller annen storby.
Gjest Saph Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 Ønsket meg vaffeljern, gavekort hos mekanikeren og på bensin. Fikk alle tre.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 Bruker å ønske meg måltid jeg, enten at noen disker opp hjemme eller tar meg med ut. Anonymkode: fab2a...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå