AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Jeg liker å sole meg toppløs på steder der ingen ser meg, eller i syden der dette er helt normalt. Men når jeg ligger så legger puppene seg ned, og jeg får hvite merker under dem. Dette gjelder også om jeg sitter og soler meg med bikini, og om jeg drar ned stroppene på bikinien, slik at jeg ikke får skille på skuldrene. Jeg har store, fyldige pupper, og tyngdekraften er jo uungåelig, så det blir lite støtte uten stroppene som holder oppe. Jeg bruker ofte kjoler og topper med ulik fasong, så jeg vil ikke ha bikiniskille. Men det ser jo også rart ut når jeg går i bikini som holder dem oppe, med to hvite ringer på øverste del av magen.. Nå spør jeg kanskje dumt, men er det noen som har noen lure tips til hvordan dette kan løses? Har tenkt på teip feks, vil det funke, eller vil jeg få teipmerker over brystene da? Anonymkode: f8931...6a6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Sol deg i en god stropløs bikini? Anonymkode: f3cfa...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker å sole meg toppløs på steder der ingen ser meg, eller i syden der dette er helt normalt. Men når jeg ligger så legger puppene seg ned, og jeg får hvite merker under dem. Dette gjelder også om jeg sitter og soler meg med bikini, og om jeg drar ned stroppene på bikinien, slik at jeg ikke får skille på skuldrene. Jeg har store, fyldige pupper, og tyngdekraften er jo uungåelig, så det blir lite støtte uten stroppene som holder oppe. Jeg bruker ofte kjoler og topper med ulik fasong, så jeg vil ikke ha bikiniskille. Men det ser jo også rart ut når jeg går i bikini som holder dem oppe, med to hvite ringer på øverste del av magen.. Nå spør jeg kanskje dumt, men er det noen som har noen lure tips til hvordan dette kan løses? Har tenkt på teip feks, vil det funke, eller vil jeg få teipmerker over brystene da? Anonymkode: f8931...6a6 Er det krise om du får hvite spotter under der? Går du mye toppløs ellers så folk kan se dette? Skjønner ikke hva som er farlig med det. Folk ser jo at du har hengepupper og skjønner isåfall hvorfor. Anonymkode: 5ac58...a6a 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Endre stilling ofte? Sol deg med hodet lavest litt slik at puppene detter oppover? Anonymkode: 98415...1b9 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Legg deg bakover i litt nedoverbakke, slik at tyngdekraften ikke strekker de nedover. Må være akkurat passelig bakke slik at de holder seg i "bh-posisjon". Anonymkode: d4e9e...161 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sol deg i en god stropløs bikini? Anonymkode: f3cfa...6ec Takk for svar. Jeg har hittil ikke funnet noen stroppeløse som holder brystene oppe, slik som stroppene gjør. Stropper løfter jo brystene opp, mens en stroppeløs vil bare samle dem. Har noen et eksempel på en stroppeløs som kan holde brystene oppe? TS Anonymkode: f8931...6a6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legg deg bakover i litt nedoverbakke, slik at tyngdekraften ikke strekker de nedover. Må være akkurat passelig bakke slik at de holder seg i "bh-posisjon". Anonymkode: d4e9e...161 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Endre stilling ofte? Sol deg med hodet lavest litt slik at puppene detter oppover? Anonymkode: 98415...1b9 Det var jammen ikke dumt! Lønner seg å spørre KG-damene, for det hadde jeg ikke kommet til å tenke på selv. 🤦♀️ Akkurat sånne tips som jeg var ute etter! Tusen takk! TS Anonymkode: f8931...6a6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 For noe kødd🤣🤣🤣 fest de med klesklyper på skuldrene, så steker du de i solen; 30 min på hver side. Anonymkode: 60bcc...11e 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det var jammen ikke dumt! Lønner seg å spørre KG-damene, for det hadde jeg ikke kommet til å tenke på selv. 🤦♀️ Akkurat sånne tips som jeg var ute etter! Tusen takk! TS Anonymkode: f8931...6a6 Bare pass på så du ikke får hodet fult av blod. I varmen er det sikkert lett å besvime da, ser jeg for meg 🤷♀️ Anonymkode: d4e9e...161 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det krise om du får hvite spotter under der? Går du mye toppløs ellers så folk kan se dette? Skjønner ikke hva som er farlig med det. Folk ser jo at du har hengepupper og skjønner isåfall hvorfor. Anonymkode: 5ac58...a6a Nei, folk ser absolutt ikke at jeg har hengepupper, med mindre de ser meg toppløs. Med normal bh/bikini får jeg kjempekløft og de står ut fra kroppen, runde og fine, med brystvortene rett frem. Overhodet ikke hengete. Men når en ligger/sitter uten støtte vil de jo legge seg etter tyngdekraften. Det er som sagt naturlige, store, fyldige pupper, ikke lange flate... Ikke at det er noe galt med det heller altså. Og de kan slett ikke festes med klesklyper altså.. De går ikke lenger opp enn det som man får til med bh. Anonymkode: f8931...6a6 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #11 Skrevet 3. juni 2021 Legg deg helt flat på ryggen, kanskje litt lavere med hodet. Eller det beste tipset, ikke sol deg. Det er ikke bra for huden din. Anonymkode: 85832...a76
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #12 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det krise om du får hvite spotter under der? Går du mye toppløs ellers så folk kan se dette? Anonymkode: 5ac58...a6a Det synes jo ikke når jeg går toppløs. Det er når jeg går, står, sitter i bikini med støtte, at det synes. Jeg blir fort brun, så det blir veldig synlig. Enkelte liker å være uten skille, og for meg er det noe jeg liker. Synes det er pent med en gjevn brunfarge, og jeg personlig føler meg vel med farge på kroppen. Hele kroppen. Anonymkode: f8931...6a6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #13 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legg deg helt flat på ryggen, kanskje litt lavere med hodet. Eller det beste tipset, ikke sol deg. Det er ikke bra for huden din. Anonymkode: 85832...a76 Bruker selvfølgelig solfaktor! 50 i ansiktet, og minimum 30 på hele kroppen. Skal bo i et typsik "sydenland" i noen år, og da blir det 50 på hele kroppen. Vil ikke bli rosin eller få hudkreft. Anonymkode: f8931...6a6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #14 Skrevet 3. juni 2021 Med så aktiv soling blir du rosin selv med høy faktor. Det er jo ingen som soler seg brune lenger, vi bruker selvbruning. Det kan du bruke på de hvite flekkene også. Anonymkode: fadc4...136
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #15 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med så aktiv soling blir du rosin selv med høy faktor. Det er jo ingen som soler seg brune lenger, vi bruker selvbruning. Det kan du bruke på de hvite flekkene også. Anonymkode: fadc4...136 Dummeste jeg har hørt. Hvem er alle de menneskene man ser på stranda og i parker rundt om overalt da? Ofte bader de ikke en gang, de kun soler seg. I alle aldre, men særlig yngre i parken. Anonymkode: f8931...6a6 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #16 Skrevet 3. juni 2021 Noe ala denne TS? https://www.zalando.no/billabong-hula-palm-bandeau-bikinitopp-multi-bi781j03j-t11.html?size=L&allophones=0&wmc=SEM470_NB_GO._8547063993_702781650_40354030527.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-269796184001||9047390||g|m||161338922300||pla|BI781J03J-T11000L000|269796184001|1|&gclid=EAIaIQobChMIkYbW2-j78AIVfAWiAx3YfQ58EAQYCyABEgKJcvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: ad982...af0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #17 Skrevet 3. juni 2021 Når du ligger, har du prøvd å flytte på puppene slik at de ligger mer sentrert/oppover? Du bør også passe på at du har undersiden av puppene mot sola, for maks soling når du kommer i riktig posisjon. Da får du tatt halsen også. Anonymkode: 6ecc4...44f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå