AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Når kom symptomene dine? Er bare 4+5, men i forrige svangerskap var jeg da allerede plaget med veldig ømme bryster og litt kvalme - nå er det ikke en dritt Anonymkode: 4e710...5dd
GammelKaktus Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 (endret) Hadde aldri noen symptomer jeg, hadde det ikke vært for at eksen reagerte på at jeg likte en frukt som jeg vanligvis ikke likte smaken av til vanlig så hadde det nok tatt enda lenger tid før jeg visste jeg var gravid. Tok da test når jeg var 8 uker på vei og bortsett fra at jeg spydde to ganger i uke 12-13 så hadde jeg ingen symptomer i hele svangerskapet. Endret 3. juni 2021 av FrøkenMånestråle
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Hos meg kom symptomer når jeg var 6+2 men det var milde symptomer. Jeg ble aldri ordentlig kvalm blandt annet. Fikk aldri halsbrann. Hos meg var det verst at avføringen ble kjempe hard, store problemer med å gå på do Anonymkode: ed6aa...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå