hobbykokken Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Blir det forsinkede ansettelsesprosesser? Med tanke på streiken? De lyser jo fortsatt ut stillinger..
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Kommer jo helt an på om de som ansetter er tatt ut streik eller ikke 😂 Anonymkode: 4f9d5...68e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 De tillitsvalgte i utdanningsforbundet har ikke lov til å bli med på intervju, uavhengig av om skolen er tatt ut i streik eller ikke. Så det kan tenkes at det forsinker prosessen. Men det vet jeg ikke. Anonymkode: 12366...752
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Det kan skje ja. Jeg søker jobber innen oppvekstsektoren. Og har vært på intervju etter streiken startet, men har også fått mail om at fremtidig intervju kanskje må utsettes pga enheten er tatt ut i streik. Så dette avhenger av om enheten er tatt ut eller ikke.men du vil få mail om dette om du søker, og du har intervju frem i tid. Men de fortsetter og lyse ut, og ansetter folk. Iallefall der jeg var sist nå, så sa de at de prioriterer ansettelse av folk fremfor mye annet,som kan vente. Anonymkode: a06a3...c76
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 På skolen jeg jobber er ansettelsesprosessen utsatt på ubestemt tid pga streiken. Er nok veldig vanlig de fleste steder vil jeg tro. Anonymkode: cc9bc...c48
hobbykokken Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan skje ja. Jeg søker jobber innen oppvekstsektoren. Og har vært på intervju etter streiken startet, men har også fått mail om at fremtidig intervju kanskje må utsettes pga enheten er tatt ut i streik. Så dette avhenger av om enheten er tatt ut eller ikke.men du vil få mail om dette om du søker, og du har intervju frem i tid. Men de fortsetter og lyse ut, og ansetter folk. Iallefall der jeg var sist nå, så sa de at de prioriterer ansettelse av folk fremfor mye annet,som kan vente. Anonymkode: a06a3...c76 Søker i oppvekst jeg også, har en stilling jeg har superlyst på, fristen gikk ut 27.5 og enda ikke hørt noe. Kan kanskje være pga streik men de burde jo kommunisert det
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 3 hours ago, hobbykokken said: Søker i oppvekst jeg også, har en stilling jeg har superlyst på, fristen gikk ut 27.5 og enda ikke hørt noe. Kan kanskje være pga streik men de burde jo kommunisert det Hvis de som jobber med det er i streik, så kan de jo ikke kommunisere det da. Anonymkode: 97864...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå