Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #1 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har time hos gynekologen imorgen.. Jeg skal ta en vanlig sjekk. Men jeg har aldri tatt noen tester for kjønnssykdommer enda. Men nå etter å ha noen ubeskyttede ganger med sex med en partner tenker jeg at jeg på tross av at jeg tror det ikke har vært noen fare for smitte, at det er lurt å la seg teste... Men for hva...? Kunne tenke meg å bare be om visse tester, fremfor å legge ut om situasjonen min. Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. september 2005 #2 Del Skrevet 7. september 2005 Klamydia er vel greit å få testet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwer Skrevet 7. september 2005 #3 Del Skrevet 7. september 2005 som regel tester de bare klamydia dersom du ikke har vært i utlandet. har du hatt noe annet ville du ha merket det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #4 Del Skrevet 7. september 2005 takk! da prøver jeg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 7. september 2005 #5 Del Skrevet 7. september 2005 De gangene jeg har vært hos gynekolog (da jeg ikke var i et langvarig forhold, altså), har jeg bare bedt legen om å teste meg for kjønnssykdommer, "for å være på den sikre siden". Stort sett tar legen da selv de tester han/hun mener kan være lurt, uten at du trenger å spesifisere nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 7. september 2005 #6 Del Skrevet 7. september 2005 Da jeg hadde GU, tok de en haug standard undersøkelser. Kreft, cellevegg, klamydia og noen andre bakterieprøver. Fikk inntrykk av at det var vanlig. Har du noe spesielt på hjertet, bør du vel si det. Ikke vær flau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå