Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så kunstig.

Anonymkode: 39482...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sikkert de fleste virker det som (iallefall på kg) Men jeg gjør.. Jeg elsker det faktisk 

Det er en greie der en ikke trenger å ta alt så veldig seriøst og har vært på 90 talls tema fester, bad taste tema, 80 tallet, pride og MGP.. julebord der alle hadde stygge julegensere og reinsdyrshorn og what not.. Det er gøy når en tør å "bjude litt på", gjøre litt ut av det, ikke ta alt (og seg selv) alvorlig men ha det litt gøy og det er gjennomført. Jeg kan nok synes at folk som ikke liker slikt er kjedelige og selvhøytidelige kanskje, men det er nok sikkert bare smak og behag.

Jeg liker derimot ikke sånne "bli kjent leker". Halloween er jo forsåvidt også en tema fest, som forøvrig er ganske populær..

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke temafester med kjedelig tema. 30-talls/Gatsby fest hadde jeg ikke likt f.eks. Det blir for førende. Men hvis det er fritt tema er det kjempegøy! 

Anonymkode: 0f0e7...9ff

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe imot temafester som konsept.
Men har ett problem med at hver gang jeg blir invitert så er det gambling om jeg skal ha på kostyme eller ikke. 
Var på Halloween fest en gang der jeg var den eneste i kostyme. For alle andre bare gadd ikke. 
Og et par ganger jeg ikke har gjort det, har nesten alle andre tatt den 100% ut. 

Slitsomt!

Anonymkode: 37eaf...e4c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gir meg en flott unnskyldning til å takke nei. Synes temafester er håpløse, og er mentalt allergisk mot "festlige" folk som synes slikt er gøy.

Anonymkode: 88d98...1d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Grilldressparty er både morsomt og komfortabelt. Det er fort 90-tallsparty nevnt over også. Jeg kunne ikke tenkt meg å bruke masse penger på kostymer, derfor må det for min del være noe jeg har eller lett kan låne temamessig. 

Anonymkode: 3830c...957

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Gir meg en flott unnskyldning til å takke nei. Synes temafester er håpløse, og er mentalt allergisk mot "festlige" folk som synes slikt er gøy.

Anonymkode: 88d98...1d0

Fint at kjedelige folk holder seg hjemme😂 så kan vi likesinnede ha det gøy på fest!

Anonymkode: 0f0e7...9ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er gøy! Jeg er også veldig glad i selskapsleker og sånt som folk flest hater. Men jeg er så lite kreativ så jeg synes det er vanskelig å finne på ting selv, og synes alltid det er veldig vanskelig å finne noe å ha på meg som kan passe med de ulike temaene. Jeg gidder jo ikke kjøpe et nytt antrekk kun for å gå på bad taste-party, det er miljøforsøpling og uøkonomisk. Så jeg klør meg i hodet og prøver å kombinere klærne mine på ulike måter for å klare å finne en stygg kombinasjon. Misunner folk som er skikkelig kreative, som syr og lager eget kostyme på 1-2-3. synes det er veldig gøy når folk er flinke og får til et bra antrekk.

Anonymkode: c879d...3a8

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, skreppamedleppa said:

Sikkert de fleste virker det som (iallefall på kg) Men jeg gjør.. Jeg elsker det faktisk 

Det er en greie der en ikke trenger å ta alt så veldig seriøst og har vært på 90 talls tema fester, bad taste tema, 80 tallet, pride og MGP.. julebord der alle hadde stygge julegensere og reinsdyrshorn og what not.. Det er gøy når en tør å "bjude litt på", gjøre litt ut av det, ikke ta alt (og seg selv) alvorlig men ha det litt gøy og det er gjennomført. Jeg kan nok synes at folk som ikke liker slikt er kjedelige og selvhøytidelige kanskje, men det er nok sikkert bare smak og behag.

Jeg liker derimot ikke sånne "bli kjent leker". Halloween er jo forsåvidt også en tema fest, som forøvrig er ganske populær..

Jeg har en stund lekt med tanken om en KG-fest der deltakerne stiller som avataren sin, og du hadde virkelig blitt et syn på den festen!

Ellers tipper jeg det hadde kommet en del som var helt lyseblå og uten synlig ansikt.

AnonymBruker
Skrevet

Fest er kjedelig.

Anonymkode: 38719...812

AnonymBruker
Skrevet

Digger nudist-tema. Da slipper man å bruke penger på kostyme. 

Anonymkode: 60348...8fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker fest. Om det er et voldsomt tema som krever mye planlegging for å få til et ok kostyme synes jeg det blir bare pes. Min hverdag er travel nok som det er og skal jeg skaffe meg cowboy-kostyme vil det enten koste meg masse tid eller masse penger, det orker jeg ikke.

Anonymkode: 6c256...a44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kort og godt: hater det!

Anonymkode: 4e0a7...45f

Skrevet

Fest generelt er ganske krampeaktig. Temafester er for harrytasser.

AnonymBruker
Skrevet

Grusomt. Har ikke så mange antrekk, og ender som regel med å bli hjemme siden det er hull i hodet å kjøpe antrekk som bare brukes en gang.

Anonymkode: 82321...479

• Liker 1
Gjest Timeplan
Skrevet

Jeg elsker det, selv om jeg er både introvert og egentlig ganske kjedelig av meg som person sånn generelt. Er ikke den som roper høyest på fest, drikker mest eller drar i gang kleine drikkeleker, men du kan banne på at jeg har det feteste kostymet uansett tema :ler: Men jeg skjønner også at det kan være stress for folk dersom man ikke liker å kle seg ut og egentlig ikke har utstyr til det. Jeg er sånn som har flere ekser i boden med rare klær, tilbehør og sminke, og låner gjerne ut til venner og andre som trenger.

Skrevet

Jeg gidder ikke temafester, og jeg skjønner ikke poenget. Det å treffes, prate sammen og spise og drikke godt er da kjempekoselig i seg selv. Så hvorfor skal man bruke masse tid og energi på forhånd til å skaffe seg kostyme?

Jeg droppet faktisk en gang en bursdagsfest jeg egentlig hadde gledet meg til, pga. at det skulle være utkledningsparty.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...