En mann... Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Dette er nok et ganske merkelig spørsmål fra en mann, men sannheten er at jeg skal bruke neglelakken til å merke plastdeler med rødt og sort. Nok om det. Jeg har lest såpass at jeg har funnet ut at det finnes GEL neglelakk og vanlig "polish". Utover det er jeg helt grønn. Det eneste jeg er ute etter er en farge som dekker best mulig på ett strøk og at det sitter så bra som mulig. (på plastikk) Jeg skal altså IKKE ha neglelakken på neglene :) Jeg trenger ikke noe fansy og det skal være så billig som overhodet mulig. Design på flaske er uinterresant og jo mer flasken inneholder jo bedre. Men altså det viktigste er at lakken sitter bra på plastikk og at den dekker best mulig. Bør jeg velge Gel eller vanlig neglelakk? Hvis Gel krever UV for å herde er det uinterresant.
^^Belle^^ Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 ''Ekte'' gel krever UV for å herde. Men det er mange som kaller seg for ''gel'' uten at det egentlig er ekte. Det enkleste er å se om flasken er gjennomsiktig eller ikke. Skikkelig gel har ikke gjennomsiktig flaske. Sånn ellers så tror jeg hvilken som helst neglelakk kan funke på plast altså. Den beste svarte jeg har prøvd, og som dekker veldig godt, er China Glaze Liquid Leather. Den kan ihvertfall anbefales, og er ikke av det dyreste merket. H&M sine lakker er også generelt gode og billige. Jeg tror ikke du blir skuffet uansett hvilken type du velger jeg altså, til ditt bruk.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Som bruker over skriver tror jeg de fleste lakker vil passe til ditt bruk, men siden den nyeste neglelakken jeg prøvde hadde ekstremt god dekkevne og er kanonbillig, så kan jeg jo anbefale den: https://lyko.com/no/essence/essence-shine-last--go-gel-nail-polish25 Jeg har bare prøvd en farge, kvalitet kan variere litt mellom farger, men de har godt fargeutvalg, standard mengde og billig pris. Anonymkode: eb28c...ace
En mann... Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2021 Bare for å utdype litt så blåser jeg i kvaliteten på selve fargen. For meg er rød rød og svart svart. Så det som sies her er at så lenge jeg velger en gjennomsiktig flaske så er det ikke ekte GEL som krever UV for å herde? Jeg tenker på og kjøpe på Europris eller noe. Så hvis jeg finner en gjennomsiktig flaske der med fargene jeg vil ha så er jeg sikker?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 HM sine vil fungere greit til din bruk. Anonymkode: 7959e...4ca 1
^^Belle^^ Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 En mann... skrev (29 minutter siden): Bare for å utdype litt så blåser jeg i kvaliteten på selve fargen. For meg er rød rød og svart svart. Så det som sies her er at så lenge jeg velger en gjennomsiktig flaske så er det ikke ekte GEL som krever UV for å herde? Jeg tenker på og kjøpe på Europris eller noe. Så hvis jeg finner en gjennomsiktig flaske der med fargene jeg vil ha så er jeg sikker? Korrekt. Jeg ville dog ikke brukt de fra Europris for å være ærlig. Har prøvd noen av dem, og de må du ha maaange lag for å få skikkelig farge på. H&M sine er best valuta for pengene.
En mann... Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): HM sine vil fungere greit til din bruk. Anonymkode: 7959e...4ca HM? Hva er det?
En mann... Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2021 Det viste seg at fruen (ikke overraskende) hadde flere enn en neglelakk så jeg fikk testet noen av de hun hadde. Hun hadde faktisk flest av den "H&M Nail polish" i alle regnbuens farger. Mitt inntrykk var at det var denne som helt klart dekker best ved første strøk av de hun hadde. Hun hadde også en som så veldig dyr ut. "Dior" eller noe. Denne var kanskje den dårligste til det bruket jeg hadde. Nå må jeg bare manne meg opp til å rusle innom en H&M butikk etter jobb i dag for å kjøpe neglelakk. En gang må jo være den første... 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 En mann... skrev (4 timer siden): Det viste seg at fruen (ikke overraskende) hadde flere enn en neglelakk så jeg fikk testet noen av de hun hadde. Hun hadde faktisk flest av den "H&M Nail polish" i alle regnbuens farger. Mitt inntrykk var at det var denne som helt klart dekker best ved første strøk av de hun hadde. Hun hadde også en som så veldig dyr ut. "Dior" eller noe. Denne var kanskje den dårligste til det bruket jeg hadde. Nå må jeg bare manne meg opp til å rusle innom en H&M butikk etter jobb i dag for å kjøpe neglelakk. En gang må jo være den første... Lykke til, de tror nok bare du skal kjøpe til dama de da😉 Anonymkode: f831e...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå