Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mine bukser lot seg ikke kneppe lengre i uke 7, var andregangs gravid og tvillinger. Gynekologen syntes ikke det var rart at jeg merket det (hadde ul i uke 7). Uansett, mage er mage. Er den blitt større pga hormoner eller graviditetsluft så er det fortsatt mage pga graviditet 😂

Anonymkode: 881d9...6cd

Uenig. I uke 7 er man knapt gravid, symptomene har startet for 2-3 uker siden. Ergo har TS i teorien gått opp 3.5 kg på 2-3 uker, og det er ganske mye og brått når man til vanlig er relativt slank. 

Anonymkode: fb914...265

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde skikkelig mage i uke 7, som viste seg å være oppblåst mage. Den roet seg og ble litt mindre, før den ble større igjen. Nå kjenner jeg livmoren har vokst seg høy så nå er det babymage 😍

Skrevet

Du er ikke alene! 6 uker på vei her med nr 3, og jeg har skikkelig mage. Ikke gravidemage, men veeeeldig oppblåst. Ser ut som om jeg er konstant proppa mett på taco og øl. Har måttet bruke store kjoler i sommervarmen siden jeg føler meg så uvel, og fordi det er ubehagelig å ha på meg stramme shorts.

Kjenner det litt igjen fra de forrige svangerskapene, men er verre enn noen sinne denne gangen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Uenig. I uke 7 er man knapt gravid, symptomene har startet for 2-3 uker siden. Ergo har TS i teorien gått opp 3.5 kg på 2-3 uker, og det er ganske mye og brått når man til vanlig er relativt slank. 

Folk er forskjellige ;) 

Anonymkode: e040b...411

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk er forskjellige ;) 

Hva mener du? At noen får gravid mage i uke 7, at livmoren til noen kvinner vokser enormt fort, og egentllg er de bare gravide i halvparten av tiden, i forhold til oss andre? 

Eller hva skal du frem til? 

Anonymkode: 3b0fb...9d0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det sier seg litt selv at babyen ikke har vokst såpass at det vises i uke 7.. så du er nok oppblåst og har mye vann i kroppen.

Anonymkode: 39bb8...a2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Folk er forskjellige ;) 

... Nei. Anatomien er ganske rett fram. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Er også i uke 7, og er oppblåst som fy. I dag pekte pappa på magen min og lurte fælt på om vi var sikre på at det ikke var mye kortere tid til puddingen skal ut, for han fikk ikke magen til å stemme med varighet. Sorry, det er 99% promp.

Anonymkode: bcb2c...1c2

• Liker 1
Skrevet
On 6/3/2021 at 7:52 PM, Niny said:

Jeg hadde skikkelig mage i uke 7, som viste seg å være oppblåst mage. Den roet seg og ble litt mindre, før den ble større igjen. Nå kjenner jeg livmoren har vokst seg høy så nå er det babymage 😍

Sånn hadde eg det og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...