Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gjort noen investeringer i høstgarderobe som du er fornøyd med? Hva er det som er høsten "must"? Jeg har ikke fått handlet noe særlig ennå, men har lyst å kjøpe meg noen varme deilige klær. Jeg fryser!! Og så har jeg lyst på en fin kåpe med matchende støveletter.. Hvordan skal egentlig buksene være nå i høst; korte eller lange, vide eller smale?? Er det slik at anything goes? Noen som har en bra link eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en lang svart lammeullscardigan fra H&M som jeg er kjempefornøyd med. :) Og et par beige boots og et par hvite boots med pels på.

Tweed er vel et must denne høsten ville jeg tro. Masse av det nå.

Skrevet

har kjøpt meg en svart hettejakke,med militærmønster på innsiden,syns den er driiitkul pluss at den sitter som et skudd :sjarmor: også er det noe greier bak på ryggen..

Gjest Tristessa
Skrevet

Jaa! Jeg er så fornøyd med mine nye, svarte smale Lee jeans! :hjerte:

Skrevet
Jeg har kjøpt en lang  svart lammeullscardigan fra H&M som jeg er kjempefornøyd med. :) Og et par beige boots og et par hvite boots med pels på.

Tweed er vel et must denne høsten ville jeg tro. Masse av det nå.

Oi hvite boots med pels! hvor har du kjøpt de? er de lave el høy hel?

Skrevet
Oi hvite boots med pels! hvor har du kjøpt de? er de lave el høy hel?

Høy hæl, 10 cm.

Kjøpte de på en auksjon på Ebay men kan hende de har fler (er jo mange der som selger flere like ting om gangen.

De ser slik ut.

Skrevet (endret)

Splash. :) Kan hende de har en webside men jeg vet ikke.

Det er kjempegode og lette å gå med forresten.

Endret av CocoPuff
Skrevet

Høye, brune støvlesaker

Jakke i militærgrønt med pels inni

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp et brunt kordfløyelsskjørt som jeg tror kommer til å bli brukt mye framover, og et naturhvitt heklet trekantsjal som jeg dør etter å bruke. :hjerter: Støvletter kjøpte jeg midt i sommerferien faktisk, og nå begynner det omsider å bli passende å bruke dem. De er sorte, semskete, har relativt høy hæl og rynkeeffekt på utsiden av leggen. Jeg er utrolig fornøyd med dem, men har også lyst på et par lave brune støvletter til hverdags. Vet akkurat hvilke jeg skal ha, må bare få kvinnet meg opp til å svi av så mye penger.

Skrevet

jeg har kjøpt en varm og kul jakke på vero moda som skal brukes flittig på kalde dager.

har også kjøpt solpudder til og ha i fjeset når det er kaldt og gyfse vær ute for og få litt glød i fjeset.

Gjest Isabellas
Skrevet

Kjøpte meg:

En svart kort fuskepelsjakke som er skikkelig varm og god :rosasmil:

En hvit kort litt lettere jakke for å bruke ute (ELSKER den!)

Limegrønn strikka v-genser

petrolblå cardigan (tynn, for å ha innendørs) med fuskepelskant på

Sorte høye støvletter med stiletthæl og pynt på

Skal kjøpe:

stay-ups for å bruke under buksene når det blir kaldt

Støvletter med varmt pelsfor inni. Cocopuff: Disse støvlettene du kjøpte var kjempestilige!

Muligens et par jeans eller andre bukser - jeansene skal være trange, iallefall sier de det.

Sikkert noe skjerf eller noe.

Og har lyst på fuskepelsvest, men tror det er mange som kommer til å bruke det i år.

noe til hodet - caps eller lue eller noe for å holde varmen i vinter.

veskesmykke

ny veske - stor, brun i skinn.

Det var alt, tror jeg. :)

Cowboyboots eller noe annet stilig

Skrevet

Noen høye, brune støvletter fra Vagabond. Synes de er fantastiske. Og en brun skinnjakke fa Bik Bok. Leter nå etter noen deilige høyhalsede gensere og noen "hverdagssko" som passer til jakka. Blir ikke den store shoppingen på meg ettersom jeg er gravid, men litt må jeg unne meg!

Skrevet
Splash. :) Kan hende de har en webside men jeg vet ikke.

Det er kjempegode og lette å gå med forresten.

De var utrolig fine CocoPuff!!! misunnelig jeg..

Har kjøpt meg en kåpe som jeg gleder meg til å gå med i vinter, en flott cardigan fra H&M. skjørt, enda en cardigan, omslagskjole.

Kjøper en cardigan til i morgen, og mangler alle slags sko til vintern og høsten, men har sett meg ut ca 10 par, så nå må jeg begynne å bestemme meg for hvem av de..

Skrevet

Nå har jeg endelig fått handlet meg litt klær, og det var deilig. Er fornøyd! Kjøpte en litt røff drakt med lekkert skjørt, bukse og jakke i koksgrå/melert farge. En tynn strikket jakke i enkel stil, petrolfarget. Ermeløs topp i samme farge+sort, turkis jakke med glidelås, en kremfarget myk deilig bomullsgenser med noen sømmer her og der, og en eplegrønn, strikket knyttebolero. Nå leter jeg etter noen lekre svarte støvletter og en kåpe/jakke. Vi får se hva som dukker opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...