AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Jeg kan umulig vær den eneste kjerringa som har en type som sitter å gamer den nye serveren (???) av WOW. Aner ikke hva som er greia med det spillet, bare at mange har tatt seg fri/ferie for å bli med på spillet. Typen har tatt seg ferie og har gamet nå i 20t i strekk med noen få dopauser. Han og en hel gjeng med andre gamere har nødt til å komme opp i en høy nok level før de kan «avslutte» eller noe.. Fikk beskjed at det kan ta 20t til før det skjer. Flere som går gjennom dette eller har peiling på hva jeg snakker om? Tidskrevende hobby! 😅 Anonymkode: 68be3...b2b 1
Teardrop Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Ikke Wow,men et annet spill. H*n sa i fra til meg at det kom til å bli 2 gamingdager i goood tid i forveien, og at det mest sannsylig blei nesten døgnet rundt. Noe som stemte bra. Siden jeg fikk et forvarsel på dette, så hadde jeg ingen problem med det. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Har en gamer-sambo, men ikke så ekstremt. Han gamer på kvelden når jeg selv har lyst til å slappe av med serier eller chatting. Så passer fint at han er opptatt med sitt. Det går ikke ut over noe, så jeg blander meg ikke. Anonymkode: ab915...363 3
Anciol Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Bli med og heng deg på, det er kjempegøy å game med WoW! Max lvl i den nye pakken er 70 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 La han ha hobbyen sin. Det er sosialt og fint Bli heller med han. Anonymkode: cf0a3...a67 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 4 hours ago, Anciol said: Bli med og heng deg på, det er kjempegøy å game med WoW! Max lvl i den nye pakken er 70 4 hours ago, AnonymBruker said: La han ha hobbyen sin. Det er sosialt og fint Bli heller med han. Anonymkode: cf0a3...a67 Sier ikke noe på det, men har jo barn i hus.. En nyfødt også, kan da ikke hive meg med på et spill som sluker opp alt tiden min! 😊 Synes det er greit med en hobby, men blir litt ekstremt når han skal game hver dag etter jobb i flere timer og har i tillegg nå tatt seg en ferie bare for å game. TS Anonymkode: 68be3...b2b 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 Du må jo bare gi beskjed til han om det blir for mye. Typen min også skulle wow, og de par første dagene, ble det noen timer i strekk. Etter det, spiller han bare en time her og der. Anonymkode: 1767f...824
solmåneogstjerner Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sier ikke noe på det, men har jo barn i hus.. En nyfødt også, kan da ikke hive meg med på et spill som sluker opp alt tiden min! 😊 Synes det er greit med en hobby, men blir litt ekstremt når han skal game hver dag etter jobb i flere timer og har i tillegg nå tatt seg en ferie bare for å game. TS Anonymkode: 68be3...b2b Enig. Han må i det minste ta ansvaret sitt med barna og andre ting som må gjøres. Pluss tid som par. (Og sørge for at han har nok ferie til å dekke opp familieferie og planleggingsdager og slikt.) Eksmannen min drev på på denne måten, og det er en av grunnene til at han nå er en eks (og nå kan han game hele den ene uken og ingenting den neste....) Endret 3. juni 2021 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg kan umulig vær den eneste kjerringa som har en type som sitter å gamer den nye serveren (???) av WOW. Aner ikke hva som er greia med det spillet, bare at mange har tatt seg fri/ferie for å bli med på spillet. Typen har tatt seg ferie og har gamet nå i 20t i strekk med noen få dopauser. Han og en hel gjeng med andre gamere har nødt til å komme opp i en høy nok level før de kan «avslutte» eller noe.. Fikk beskjed at det kan ta 20t til før det skjer. Flere som går gjennom dette eller har peiling på hva jeg snakker om? Tidskrevende hobby! 😅 Anonymkode: 68be3...b2b Både jeg og typen gamer litt, men vi er voksne folk, så vi legger oss om natta og tar oss tid til hverandre, andre hobbyer, personlig pleie og venner også... Anonymkode: d26f3...825 1
FlyBabe Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 Awesome! Hvilken server er han på? 😊 jeg satt oppe og var med på opninga natt til onsdag. Det var stort! 😊 Det er ikke en ny server, men et nytt land/område med nye muligheter i spillet. Det er veldig gøy og sosialt. Jeg har ikke tatt meg fri for å komme opp til level 70, men ser mange har gjort det. Det er litt konkurranse for enkelte å være først. Gaming er en fin ting, så lenge det ikke går utover andre ansvarsområder i livet. Alt med måte. 😊 1
Anciol Skrevet 3. juni 2021 #11 Skrevet 3. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sier ikke noe på det, men har jo barn i hus.. En nyfødt også, kan da ikke hive meg med på et spill som sluker opp alt tiden min! 😊 Synes det er greit med en hobby, men blir litt ekstremt når han skal game hver dag etter jobb i flere timer og har i tillegg nå tatt seg en ferie bare for å game. TS Anonymkode: 68be3...b2b Gamet WoW med ungen på ryggen jeg:) kommer helt an på guild og annet, spiller wow fortsatt men, ikke på det nivået jeg gjorde før eg fikk barn:) Nå er ungene mine snart 13 og 14 og spiller wow med meg:) Endret 3. juni 2021 av Anciol 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #12 Skrevet 3. juni 2021 Spilte wow på midten av 2000-tallet når jeg var 12 - 15 år. Det er tidkrevende spill for nerder Anonymkode: 68002...995
Tulling Skrevet 3. juni 2021 #13 Skrevet 3. juni 2021 Kan godt forstå at det ikke er noe særlig. Men er nok riktig at verste grindinga bare varer noen dager. Blir nok litt mer ordnede former om ikke all verdens tid.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #14 Skrevet 3. juni 2021 Jeg spiller også og jeg tenker at man kan klare seg uten "kjærestetid" i noen dager når den ene er opptatt med noe i forbindelse med en hobby, men man må jo fremdeles bidra hjemme og med barn da! Tenker også at det er ok å ta ferie så lenge det ikke går ut over deres ferie sammen. Her tar vi mesteparten av ferien vår sammen men noen dager hvert år er det ok å bruke på "egne" ferier (feks turer i forbindelse med hobby eller med familie som bare en av oss vil på). Du får tenke på det som at han har reist bort på golfturnering i noen dager, bare at den foregår hjemmefra Også får du si at han er nødt til å ta sin vanlige andel av ansvar for baby, det kan man ikke droppe for en hobby. Anonymkode: 5a88c...081 1
Katretty Skrevet 3. juni 2021 #15 Skrevet 3. juni 2021 Jeg vil anbefale deg å prate med han om det hvis du synes det blir et problem, TS. I et forhold er kommunikasjon viktig, ellers kan det fort bli til at den ene går og irriterer seg grønn uten å gi beskjed, til den en dag eksploderer. Snakk med kjæresten din så finner dere sikkert ut av det.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #16 Skrevet 3. juni 2021 Tenk på det som laksefiske? Vi har jo begrepet ‘lakseenke’ til og med, uten at noen tenker stygge tanker om laksefiskere. De tar ut ferie de også, for å være der når fisket starter. Og familieferien planlegges etter hvor de beste fiskeelvene er. Så lenge han spiller så mye som dette kun rundt når det er ekstra store happening, og sier fra på forhånd, tenker jeg dette bør være innafor og greit jeg Tenk på det som helgetur til England for å se yndlings fotballlaget, eller ei helg på fjellet for å delta på Birken. Anonymkode: 51b3c...4be 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #17 Skrevet 3. juni 2021 Noen drar på fotballtur med kompiser, andre tar seg fri et par dager for å game med venner i forbindelse med en ny release. Blir mye det samme, tenker jeg. Min mann sa fra i god tid i forveien at han tenkte å ta en miniferie med WoW i disse dager. Helt greit, tenker jeg, så lenge det passer med familielogistikken. Anonymkode: 7f51a...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #18 Skrevet 3. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Tenk på det som laksefiske? Vi har jo begrepet ‘lakseenke’ til og med, uten at noen tenker stygge tanker om laksefiskere. De tar ut ferie de også, for å være der når fisket starter. Og familieferien planlegges etter hvor de beste fiskeelvene er. Så lenge han spiller så mye som dette kun rundt når det er ekstra store happening, og sier fra på forhånd, tenker jeg dette bør være innafor og greit jeg Tenk på det som helgetur til England for å se yndlings fotballlaget, eller ei helg på fjellet for å delta på Birken. Anonymkode: 51b3c...4be Godt poeng! Er bare at jeg har da nødt til å lage og servere mat til han fordi han ikke får tid det selv. Føler meg mer eller mindre som en hushjelp når jeg må ta meg av fellesbarn og stebarn, oppvask, klessvask, middag, osv. og han er bare inne i gutterommet sitt og døgner. 😅 Men får trøste meg med at det er ikke hver dag det er sånne ekstrem spilling. Anonymkode: 68be3...b2b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #19 Skrevet 3. juni 2021 Alt jeg tenker er at dette er noe Anders Behring Breivik holdt på med. God nok grunn for meg til å aldri gå den veien. Anonymkode: 06855...356
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #20 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Godt poeng! Er bare at jeg har da nødt til å lage og servere mat til han fordi han ikke får tid det selv. Føler meg mer eller mindre som en hushjelp når jeg må ta meg av fellesbarn og stebarn, oppvask, klessvask, middag, osv. og han er bare inne i gutterommet sitt og døgner. 😅 Men får trøste meg med at det er ikke hver dag det er sånne ekstrem spilling. Anonymkode: 68be3...b2b Med andre ord akkurat som ei lakseenke Men som du sier, er jo egentlig ikke et problem, når det kun er en sjelden gang til større happening. Og kanskje du får tatt deg fri fra familien og reist på venninnetur eller noe ei annen helg? Til neste gang, hva med å planlegge litt utfra at du blir ‘alenemamma’ noen dager? Finnes det besteforeldre, tanter eller onkler som kunne hatt lyst på litt tid med ungene? Inviter hjem en søster eller venninne på besøk noen dager, med beskjed om at ‘dette er en nødsamtale - hjelp, jeg blir WOW-enke!’ Anonymkode: 51b3c...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå