AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og evt hvordan? Anonymkode: 8aec6...c95 Kan man læres opp til å ha sex uten følelser og evt hvordan? Anonymkode: 8aec6...c95
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Hvorfor skal du ha sex uten følelser? Anonymkode: f240b...cdd
DaddyDom Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Tror ærlig talt man bør først være ganske erfaren med sex først isåfall. Så kanskje det er løsningen. Masse sex i trygge rammer der man pusher grensene litt og litt etterhvert 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 0 problem for min del hvertfall. Anonymkode: 7459c...2a5
Fioljenta Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 Jeg kan spise et godt måltid uten å få med meg at det er godt, men da går jeg liksom glipp av gleden ved et godt måltid. Tror kanskje sex uten følelser blir litt det samme. 2
Frekkulf Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og evt hvordan? Anonymkode: 8aec6...c95 Følelser er det jo uansett. Men man må skille mellom hva slags følelser. Hvis jeg ligger med en jente er det ko ikke fordi jeg er glad i henne. Det er jo fordi hun gjør meg kåt. Enten pga utseende eller hvordan hun tilfredsstiller meg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 Læres opp til det? Det er vel helt naturlig. Det er bare å ha sex med en person du ikke er forelsket i eller ikke kjenner. Jeg får ikke automatisk følelser for en fyr selvom jeg har sex med ham. Sex med en man ikke er forelsket i er for nytelsens skyld, så da er det nettopp nytelsen man fokuserer på. Noen ganger er det nettopp derfor sex uten følelser er bedre enn sex med en man elsker. Anonymkode: 7f621...678 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 Det har jeg gjort uten problem i lang tid, nytt sexen likevel. Går dog ikke an for meg å ikke føle noe etter sexen da, ikke at jeg blir forelsket, men slutter aldri å bli lei meg hvis jeg ikke hører noe etterpå uavhengig om jeg er interessert eller ikke. Da føler jeg meg brukt og trist selv om det var en gjensidig greie. Anonymkode: d603f...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skal du ha sex uten følelser? Anonymkode: f240b...cdd Fordi jeg har gitt opp håpet kjæreste og har lyst på sex, men er et følelsesmenneske så blir lei meg og trist etterpå de få gangene jeg har hatt sex med noen sånn. Så lurer på om det er mulig å unngå. Da vet man jo st mann ikke liker en eller interessert i deg. Anonymkode: 8aec6...c95
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #11 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skal du ha sex uten følelser? Anonymkode: f240b...cdd Fordi det er godt med sex. Jeg er kvinne. Anonymkode: 4962a...a8b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #12 Skrevet 3. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi jeg har gitt opp håpet kjæreste og har lyst på sex, men er et følelsesmenneske så blir lei meg og trist etterpå de få gangene jeg har hatt sex med noen sånn. Så lurer på om det er mulig å unngå. Da vet man jo st mann ikke liker en eller interessert i deg. Anonymkode: 8aec6...c95 Ikke for å skuffe deg, men tror ikke du blir kvitt det med det første 😕 jeg har faktisk bare blitt verre og verre, ironisk nok i takt med jobbingen om å ikke bry meg. Blir bare mer og mer deprimert når jeg ikke hører noe etterpå, til tross for at jeg kan ha vært den som tok initiativ og vært innstilt på å bare «få meg noe». Så pass på deg selv og sjelen din. Anonymkode: d603f...0e9 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #13 Skrevet 3. juni 2021 Og, fem menn på rad kan gi lyd fra seg og ønske å be meg på date eller ha sex igjen, så kommer den ene som ikke gjør det og jeg blir like trist og føler meg brukt og ekkel. Så sånt sitter dypt i. Anonymkode: d603f...0e9 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #14 Skrevet 3. juni 2021 Den nitriste når du føler han tar kontakt bare pga han er kåt og ser en mulighet hos meg uten forpliktelser. Så hva er jeg for han da og liker han meg? Kanskje jeg heller bør bli nonne og være uten sex. Frustrerende situasjon. Når man egentlig ikke er ute etter bare sex! Anonymkode: 8aec6...c95
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 Hører gjerne flere? Anonymkode: 8aec6...c95
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hører gjerne flere? Anonymkode: 8aec6...c95 Har allerede svart, men har et lite tips. Det er nemlig ikke sikkert at det bare er hormoner som gjør at du føler deg nitrist. Husker jeg fint kunne ha ONS uten å høre noe etterpå da jeg var 20, og det tenkte jeg overhode ikke på etterpå. Eller det kunne være småkjipt hvis jeg var interessert, men ble ikke deprimert akkurat. Problemene kom etter destruktive forhold, og jeg tror egentlig roten ligger der at å bli ignorert etter sex er en re-traumatisering av all den følelsesmessige smerten jeg følte i disse relasjonene. Mener ikke å flytte fokus på meg, poenget er at kanskje du kan stille deg spørsmålene om hvorfor dette gjør så vondt og skrive ned alle tanker du har. Kanskje dette egentlig dreier seg om noe annet, og når du får alle svarene dine så kan du jobbe med følelsene - og da som gevinst både tåle eventuell avvisning etter sex bedre men også tørre å date mer seriøst Anonymkode: d603f...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå