Alexandanda Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Jeg er uføretrygdet da og har prøvd i mange år å finne noe som passer meg å drive med og det å kunne hjelpe andre litt også i samme slengen, så jeg tenkte å drive litt med velvære, ikke massasje og sånt da, mer litt røkelse og sånt bare, litt spirituelt på en måte, hva syns dere om rommet så langt? 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Ikke for å være frekk men det ser litt shabby ut, litt alternativt horehus. Igjen ikke frekt meint. Anonymkode: 0426d...9ba 29
Alexandanda Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke for å være frekk men det ser litt shabby ut, litt alternativt horehus. Igjen ikke frekt meint. Anonymkode: 0426d...9ba hihi
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Beklager, men dette så ikke koselig ut. Synes nesten det ser skummelt ut. Anonymkode: 70280...a34 19
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Alexandanda skrev (3 minutter siden): hihi Hva er egentlig planen med tigerbalsam og hva slags alternative greier er tenker du å drive med sånn egentlig? Anonymkode: 0426d...9ba 8
Alexandanda Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Hva skal du hjelpe andre med, sånn konkret? tenkte bare at folk skulle finne roen mer og komme nærmere naturen og bare kunne slappe av ordentlig til litt bakgrunnsmusikk og litt tigerbalsam på såre områder og sånt da
Alexandanda Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er egentlig planen med tigerbalsam og hva slags alternative greier er tenker du å drive med sånn egentlig? Anonymkode: 0426d...9ba jeg bare tenkte at kanskje noen sliter litt med å finne roen helt etter jobb foran tven og sånt da uten at det er folk rundt en, å kunne slappe ordentlig helt av og komme nærmere seg selv og naturen 2
Hannah80 Skrevet 2. juni 2021 #9 Skrevet 2. juni 2021 Alexandanda skrev (1 minutt siden): tenkte bare at folk skulle finne roen mer og komme nærmere naturen og bare kunne slappe av ordentlig til litt bakgrunnsmusikk og litt tigerbalsam på såre områder og sånt da Melder meg på, haha. Men dropp røkelsen da😁 1
Alexandanda Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Melder meg på, haha. Men dropp røkelsen da😁 du liker ikke det nei ;D
Hannah80 Skrevet 2. juni 2021 #11 Skrevet 2. juni 2021 Alexandanda skrev (Akkurat nå): du liker ikke det nei ;D Det lukter så utrolig intenst. Føler at jeg kveles rett og slett. Men så snill du er som fikser og ordner på, for at du vil hjelpe de rundt deg😊 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #12 Skrevet 2. juni 2021 Jeg tenker at det er en fin tanke, og at det såg koselig ut dette 😊Men tror du vil få noen negative og kanskje frekke svar I tråden, ikke bry deg om de.. .. Selv elsker jeg røkelse og tenner spøkelse stort sett hver dag (men de fleste kg folk liker ikke sterke lukter samme hvilken) Anonymkode: da753...dcc 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #13 Skrevet 2. juni 2021 Hadde vært fint med litt bilder på veggene, kanskje noe lys på vegger også Anonymkode: bdbfa...42b 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #14 Skrevet 2. juni 2021 Jeg synes det generelt så fint og ordentlig ut, men ville hatt bilder på veggene kanskje ja, eller ulike lyskilder. Kanskje planter? Da må du vanne dem da. Men det tror jeg kunne blitt kjempekoselig! Og ville tatt vekk den pinnen på veggen.Er det ingen vinduer? Det føles litt trangt. Jeg ville uansett tatt ut godstolen (eller skal noen se på?) og den lille ekstra kommoden. Jeg likte godt massasjebenken. Syntes også hvordan du hadde lagt fram på bordet og vasen var fint og ordentlig. Anonymkode: 5b683...3d7 4
Alexandanda Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #15 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde vært fint med litt bilder på veggene, kanskje noe lys på vegger også Anonymkode: bdbfa...42b nja, tror bilder og lyskilder er litt forstyrrende egentlig fordi de tenker at det er elektrisitet
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #16 Skrevet 3. juni 2021 Tjene svart? Ser og virker veldig rart og creepy. Anonymkode: fe611...f70 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #17 Skrevet 3. juni 2021 Det er mange som får vondt i hodet av røkelse, og er heller ikke bra for de med astma eller lignende, så ville droppet det. Personlig ville jeg gjort noe med lyset og fargene i rommet slik at det blir lunere og roligere, men det er meg da. Ellers ser det greit ut. Anonymkode: 07d61...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #18 Skrevet 3. juni 2021 Hva er den pinnen på veggen? Anonymkode: c7d68...c30 5
Matas Skrevet 3. juni 2021 #19 Skrevet 3. juni 2021 Jeg ville kanskje malt den ene veggen i en mørk kontrastfarge eller hengt opp et veggteppe f.eks., da blir det litt lunere. Angående lyskilder kan du jo bruke telys eller stearinlys Jeg liker idéen din, men vil bare gi en liten heads up om at det er ekstremt vanskelig å gjøre seg bemerket på det spirituelle markedet 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #20 Skrevet 3. juni 2021 Jeg hadde gjort noe med belysningen, i stedet for en lampe i taket i en guffen gulfarge, hva med noen varme lamper på veggen eller bordene? Og så hadde jeg også droppet røkelse, i alle fall om det er et lite rom. Veldig mange er sensitive til lukt. Noe mer på veggene hadde også gjort seg. Anonymkode: 135e9...6ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå