AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Har ikke sett hundene så mye de siste månedene. Pågrunn av Corona selvfølgelig. Savner å ligge på gulvet, mens jeg klapper hundene på magen. Og at de lager koselyder eller « klager» hvis jeg går bort. De vil ha mer kos😁 Anonymkode: cde9f...d0d 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Jeg skjønner deg godt, jeg! Nå er nok jeg like hundegal som deg da.🐶 Anonymkode: 9bf5c...62f 1
Gjest Maxwell Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Nei du er ikke rar som gjør det. Forstår deg godt 😅 Det er vanlig at man knytter et helt eget bånd til dyr man blir kjent med. Det er anderledes med folk.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 Jeg mistet min følgesvenn etter 15 år nylig. Jeg har mistet venner, familiemedlemmer til døden, men ALDRI har jeg sørget som da min firbeinte gikk bort. Aldri. Sorgen jeg gjennomgikk med mennesker kan ikke sammenlignes. Kunne ikke forstå at det var mulig, skammet meg litt også i fortvilelse, men valgte å akseptere til slutt. Det er helt ok ❤️ Anonymkode: 2b7fc...e90 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå