AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 En kostbar gjenstand gikk i stykker. Ikke garanti på den. Meldte inn til leverandør, da jeg mente dette var produktets feil. Fikk avslag på refusjon, de mente dette var et hendelig uhell og at ingen kan klandres. Jeg kranglet mye med dem; uten hell. Meldte inn til innboforsikring og fikk medhold med en gang. Fikk pengene. Nå flere uker senere har produsent snudd og gitt meg refusjon likevel. Må dette meldes fra om? Til hvem? Har jo fått utbetalt erstatning 2 ganger🤷🏽♀️ Anonymkode: 16816...76e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Spør selskapet ditt. Ingen her kan vite dette Anonymkode: 609c3...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå