AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Del Skrevet 2. juni 2021 Tenker på hvis man jobber i resepsjonen, serveringen, renhold etc? Er det så dårlig arbeidsmiljø som de sier? Anonymkode: cb741...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. juni 2021 #2 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker på hvis man jobber i resepsjonen, serveringen, renhold etc? Er det så dårlig arbeidsmiljø som de sier? Anonymkode: cb741...492 Tipper det varierer fra båt til båt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Del Skrevet 3. juni 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Tenker på hvis man jobber i resepsjonen, serveringen, renhold etc? Er det så dårlig arbeidsmiljø som de sier? Anonymkode: cb741...492 Har jobbet i renhold/servering og det var helt forferdelig arbeidsmiljø. Ville heller søkt i Color Line hvis jeg var deg. Anonymkode: 7e194...f46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 3. juni 2021 #4 Del Skrevet 3. juni 2021 Mulig med jobb i resepsjon kanskje, men de som vasker der er vel bosatt på Filippinene og tjener sånn ca 30 kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har jobbet i renhold/servering og det var helt forferdelig arbeidsmiljø. Ville heller søkt i Color Line hvis jeg var deg. Anonymkode: 7e194...f46 Hvordan var lønna? Jeg har hørt mye om forferdelig arbmiljø på hurtigrutene. Særlig Midnattssol. Kan jeg spørre hvilken du var på? Anonymkode: cb741...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Del Skrevet 3. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan var lønna? Jeg har hørt mye om forferdelig arbmiljø på hurtigrutene. Særlig Midnattssol. Kan jeg spørre hvilken du var på? Anonymkode: cb741...492 Polarlys. Kan jo hende det er andre folk der nå, men det var en fryktelig hakke-kultur, og det gikk alltid ut over de nyest ansatte og vikarene. Lønna var ikke verd strevet ihvertfall. Husker ikke nøyaktig hva jeg fikk. Det som også var ganske ille var at man måtte dele lugar med en annen person. Anonymkode: 7e194...f46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Del Skrevet 3. juni 2021 8 hours ago, solmåneogstjerner said: Mulig med jobb i resepsjon kanskje, men de som vasker der er vel bosatt på Filippinene og tjener sånn ca 30 kroner... Nei, det er bare på ekspedisjonsskipene. På skipene som går på Norskekysten er det kun norske (og noen svenske) ansatte. Anonymkode: 7e194...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. juni 2021 #8 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det som også var ganske ille var at man måtte dele lugar med en annen person. Anonymkode: 7e194...f46 Jeg synes det var det verste med å jobbe på hurtigruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg ga meg også, etter å ha prøvd 2 båter. Grusomt, hakking og typisk flokkopplegg du måtte følge. Nordmenn kan være grusomme. Anonymkode: da5ab...543 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #10 Del Skrevet 4. juni 2021 Når man hører at det er dårlig arbeidsmiljø et sted, så er det gjerne det. Anonymkode: 8ebfe...4bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Del Skrevet 4. juni 2021 Takk for svar folkens. Da bryr jeg meg ikke om det. Anonymkode: cb741...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2021 #12 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 3.6.2021 den 17.05): Jeg ga meg også, etter å ha prøvd 2 båter. Grusomt, hakking og typisk flokkopplegg du måtte følge. Nordmenn kan være grusomme. Anonymkode: da5ab...543 Kombinasjonen altfor lite folk på jobb, men likevel stue dem sammen to og to på lugarene blir katastrofale. Etter at man har vasset i folk 12-18 timer dagen blir det uverdig å måtte dele lugar med andre. Jeg klarer lange dager på jobb bare jeg får låse meg inn og være alene de tre siste kvarterene før jeg legger meg om kvelden. Problemet er mye godt at hurtigruten har forhandlet seg frem til at tjenestemannslagets krav om at bare en mann pr lugar ikke skal gjelde vikarer. Jeg viste at tiden på hurtigruten for meg var over da det ble en stygg sak da ei som gikk samme turnus som meg skulle bli krevd i lønn etter et uhell (hun glapp et tungt brett vinglass) og stuerten unnskyldte seg med at det var vanlig med trekk i lønn ved uhell i hotell og restaurantbransjen. Altså, forsikringsselskaper ble jo ikke skapt for ingenting..... Det der var noe som ryktes hurtig i hele miljøet og båten slet med å få folk sommeren etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå