Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Koster det ikke veldig mye med toll når du handler på Patpat.com?

Anonymkode: 37545...3cf

Nei 😊

AnonymBruker
Skrevet

Syns Cappahl har mye fint jeg. Ser også at Cubus har mye fint i god kvalitet. Og HM har jo masse søtt også. Ser ikke noe galt i å handle på disse butikkene!

Jeg handler mest på nett. Babyshop og jellyroom er favoritter, men ganske dyrt da.

Anonymkode: a51dd...03a

AnonymBruker
Skrevet

Kvalitetsklær ville jeg kjøpt på Finn (vi har arvet en god del, og fått i gaver - det holder seg veldig godt). Ellers har jeg handlet nesten alt vi trenger når det har vært 50-70%-salg på Lindex og Kappahl. Ville ikke kjøpt Cubus og HM, da jeg syns kvaliteten er for dårlig (antall barn per plagg går ned).

Anonymkode: dd86e...530

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 23.07):

Jeg er veldig fornøyd med Lindex. Gode klær i fine farger. Og ofte tilbud eller 2 for 3.

Ellers er finn.no eller å arve av noe  gode tips. Vi har arvet masse av veldig random folk (svigerinna til ei venninne, venninna til dattera til fetter, kollega på jobben til mannen, naboen til svigers, osv). Om man bare legger ut litt følere på at man gjerne tar i mot er det kanskje noen som har noe de vil bli kvitt. 

Anonymkode: fc641...b8d

Du  mener vel 3 for 2.... Det er ikke akkurat noe tilbud å "ta 2, betal for 3"...!

Anonymkode: 2b935...c55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Handler fra Minirein, Hermine Lillesand, rumpetroll, guttelus (nettbutikker). Ofte gode tilbud. 

Anonymkode: e888a...52f

AnonymBruker
Skrevet
lillepersilje skrev (20 timer siden):

Nei 😊

Patpat er vel «kinadrit»? Ville ikke kledd opp et lite barn i klær hvor ikke klærene er garantert trygge... 

Anonymkode: 89087...522

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye forskjellig, men går mest i disse butikkene: 

lekmer.no

herminelillesand.no 

lindex 

litt hm, men syns det krymper fort 

ellers har zalando også mye, og mange multipakker med f.eks 10 bodyer 

Anonymkode: 2b0ff...b73

AnonymBruker
Skrevet

Otvennesla.no 

guttelus.no 

bullkids.no 

zalando, hm.. KappAhl, Cubus etc 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Patpat er vel «kinadrit»? Ville ikke kledd opp et lite barn i klær hvor ikke klærene er garantert trygge... 

Tja, det er jo ikke god kvalitet og man vet ikke hvordan det lages.

Har kjøpt rompere som skal utenpå body og strømpebukse og hårstrikker. Romperne er 100% bomull, men det er mye drit der🙈 sjekker alltid anmeldelser.

Romperne har hatt trykknapper, noe jeg liker hvis barnet mitt gud forby skulle sette seg fast i noe. Ellers synes jeg plaggende jeg har kjøpt minner om H&M kvalitet, altså helt basic. Man velger selvfølgelig selv🙌

AnonymBruker
Skrevet
lillepersilje skrev (På 3.6.2021 den 23.16):

Nei 😊

Merverdiavgift

Handler du fra en nettbutikk som er registrert i VOEC-ordningen, betaler du 25 % norsk merverdiavgift direkte i nettbutikken. Du betaler ingen toll. Les mer om VOEC-ordningen her.

er de VOEC ordningen?

I tillegg skal de som skal fortolle ha sin kvote😰  klær til 600 blir plutselig 1000lapp😳 

Anonymkode: cac29...666

AnonymBruker
Skrevet

Lindex, petter og pia, newbie, rumpetroll.no og guttelus.no har mye fint ☺️

Anonymkode: fca7c...481

AnonymBruker
Skrevet

Baby klær... Baby fikk vi på Ullevål og der hadde ta to, betal for én. Og klær kjøper vi på HM, Kappahl, og rundt omkring. Har også kjøpt mye brukt og arvet mye. 

Anonymkode: 7f944...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper noe dyrere merker i basicklær som blir brukt mye (konges sløjd, marmar, wheat..) ellers er jeg veldig fornøyd med Lindex😊 Newbie har noe fint, men syntes ofte det blir litt for "dullette" og er smalt i passformen. Har en rund baby. Cubus har gode strømpebukser og joha og hust and claire har fine og gode ullplagg.😊 Er mest glad i basice, behagelige klær. Legger heller inn noen ekstra kroner i god kvalitet og som jeg vet blir brukt mye enn klær som tåler å bli vasket 5 ganger før det er krympet eller raknet. Er avhengig av å kunne vaske klærne på minst 60 grader flere ganger i uka, og kjøper ca. 50% i kjønnsnøytrale farger slik at det kan brukes hvis vi senere får en gutt.😊

Anonymkode: 493fa...699

AnonymBruker
Skrevet

Leste nå at du var ute etter billigere merker, leste bare overskriften.😊 Lindex er klart best, syns det er like bra som mange dyrere merker. Tåler også 95 graders vask. 

Anonymkode: 493fa...699

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Appen Tise og Finn.no. Kan finne masse ubrukte klær dersom man ikke vil ha brukte - men ettersom babyer vokser svært fort er veldig mange av plaggene som nye uansett 👏🏼😊 Miljøvennlig og godt for samvittigheten ♻️🤩

Anonymkode: 1907b...fa6

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper brukt, og ellers på Lindex. De er mye bedre enn HM/cubus/newbie i kvalitet synes jeg! Tørketromles og vaskes på 60 rett som det er 😅

Anonymkode: 8502a...c45

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte mye fra Lindex når baby var i den alderen. Bodyene med dobbel knapperad i skrittet var geniale, da kunne de brukes lengre. H&M har også mye rimelig, men jeg synes kvalitet og passform var litt bedre hos Lindex.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...