AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Del Skrevet 2. juni 2021 Så sexy føtter på butikken for et par dager siden. Det liker jeg! Anonymkode: e7ec5...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2021 #2 Del Skrevet 2. juni 2021 Å gå barbent på plenen eller i naturen er viktigere enn man skulle tro... Man blir faktisk "Jordet"🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Del Skrevet 2. juni 2021 Bamseklemmer skrev (44 minutter siden): Å gå barbent på plenen eller i naturen er viktigere enn man skulle tro... Man blir faktisk "Jordet"🙄 Man er stort sett alltid jordet, det at man skal gå barføtt for å bli ekstra jordet er bare hippietull og pseudovitenskap. Anonymkode: a92b0...cbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2021 #4 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Man er stort sett alltid jordet, det at man skal gå barføtt for å bli ekstra jordet er bare hippietull og pseudovitenskap. Anonymkode: a92b0...cbe Jeg kan ikke se annet enn at du ikke går barbent... Man blir ikke jordet uten å ha kontakt med jorden, og det et er ingen vitenskap... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 3. juni 2021 #5 Del Skrevet 3. juni 2021 Og her er grunnen til at jeg går med sko, og ikke sandaler. Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 3. juni 2021 #6 Del Skrevet 3. juni 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Så sexy føtter på butikken for et par dager siden. Det liker jeg! Anonymkode: e7ec5...a00 Sa en mann med tåfetish.. Så nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 3. juni 2021 #7 Del Skrevet 3. juni 2021 Har alltid føttene fri 😁sommer som vinter😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg leste noe HELT annet da jeg så denne overskriften. Anonymkode: 5b270...9e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leste noe HELT annet da jeg så denne overskriften. Anonymkode: 5b270...9e6 Slepp fittene løs 😂det er sommer, heeeeer skal det knulles😂 Anonymkode: b8f21...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå