Gå til innhold

Dra damer med kassejobb på Rema

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, gutt på 26 år her, ser bra ut og er veldig sosial. Har ingen tøvede utdannelse og jobber for spenna mine på Rema 1000, hver gang jeg sier dette til ei dame, spesielt hvis hun er på universitetet, varer daten i 10 min før hun stikker videre til en venninne e.l. 

Hvorfor forstår damer ikke at man kan være en alright fyr selvom man ikke er kjappest oppe i øverste etasje? For meg betyr det ingenting om dama har grunnskolen eller doktorgrad i matematikk

Anonymkode: 62f17...d1d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at det er det at du jobber på Rema 1000 som gjør at de drar etter ti minutter? Kan det være en annen grunn? 

Anonymkode: ccd3e...4d8

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at det er det at du jobber på Rema 1000 som gjør at de drar etter ti minutter? Kan det være en annen grunn? 

Anonymkode: ccd3e...4d8

For å dra damer i Norge må du ha en motorsykkel og et par mill på kontoen, har ingen av delene

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er i bli kjent fasen er det mye som kan drepe bli kjent lysta. Det er jo derfor ikke alle man drar på date med blir til lange forhold. Det er en haug med miner å trø på

hadde du vært 26 år og hatt butikkjobb som jobb ved siden av studier, eller som midlertidig , tror jeg ikke at det ville gitt dem skrekken. 

men disse jentene velger selv å ta en utdannelse . Det betyr at utdannelse interesserer dem og inntekten det medfører. Så da har dere allerede der forksjellige intresser. Du landa på butikkjobb , men de vil ha mer. dere er ulike

det har også med fremtidsutsikter å gjøre. De fleste damer vil ha familie, hus og barn. Kanskje de ser for seg å jobbe litt redusert mens barna er små mens mannen tar støyten for det økonomisk i perioden. Butikkjobb vil aldri gi de samme inntektene som en høyere utdannelse. 

du er helt sikkert en allright fyr, det synes de sikkert også. Men de ser ingen framtid med deg. Da stopper de det der .

Dater du heller jenter som ikke valgte lang utdannelse er sjangsen større for at de ikke legger seg oppi at du jobber på Rema. Men uansett hvilke jenter du velger vil du før eller siden få klaff. Men det kan ta mange forsøk , man vet aldri . Og når deg først er kjærlighet blir det sterkt. Jeg elsker mannen min. Han jobber i bygg og anleggsbransjen. Skulle han mister jobben for eksempel og havner på Rema hadde jeg ikke mistet intressen for han eller blitt mindre glad i han. Jeg elsker han! Men hadde jeg truffet en mann som i bli kjent fasen hadde sagt han jobbet på butikk , hadde jeg mest sansylig mistet litt av «ønske å bli kjent» gnisten

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig for oss å si noe om hvorfor du ikke får deg kjæreste når du ikke forteller noe om personligheten din. 

Anonymkode: 0bc75...13b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

For å dra damer i Norge må du ha en motorsykkel og et par mill på kontoen, har ingen av delene

Har du den holdningen og inni deg har bestemt at det er grunnen, da får du deg aldri dame. Sorry ass. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cyndaquil skrev (3 minutter siden):

Når man er i bli kjent fasen er det mye som kan drepe bli kjent lysta. Det er jo derfor ikke alle man drar på date med blir til lange forhold. Det er en haug med miner å trø på

hadde du vært 26 år og hatt butikkjobb som jobb ved siden av studier, eller som midlertidig , tror jeg ikke at det ville gitt dem skrekken. 

men disse jentene velger selv å ta en utdannelse . Det betyr at utdannelse interesserer dem og inntekten det medfører. Så da har dere allerede der forksjellige intresser. Du landa på butikkjobb , men de vil ha mer. dere er ulike

det har også med fremtidsutsikter å gjøre. De fleste damer vil ha familie, hus og barn. Kanskje de ser for seg å jobbe litt redusert mens barna er små mens mannen tar støyten for det økonomisk i perioden. Butikkjobb vil aldri gi de samme inntektene som en høyere utdannelse. 

du er helt sikkert en allright fyr, det synes de sikkert også. Men de ser ingen framtid med deg. Da stopper de det der .

Dater du heller jenter som ikke valgte lang utdannelse er sjangsen større for at de ikke legger seg oppi at du jobber på Rema. Men uansett hvilke jenter du velger vil du før eller siden få klaff. Men det kan ta mange forsøk , man vet aldri . Og når deg først er kjærlighet blir det sterkt. Jeg elsker mannen min. Han jobber i bygg og anleggsbransjen. Skulle han mister jobben for eksempel og havner på Rema hadde jeg ikke mistet intressen for han eller blitt mindre glad i han. Jeg elsker han! Men hadde jeg truffet en mann som i bli kjent fasen hadde sagt han jobbet på butikk , hadde jeg mest sansylig mistet litt av «ønske å bli kjent» gnisten

Enig i alt du sier her. Du er helt sikkert en kjempekar. Men jeg også så etter en fyr som var litt lik meg på alle plan. Fremtidige inntekter betyr noe. Har aldri drømt om en steinrik kar, men familie og såpass inntekt at slipper å snu på krona for alt. 

Hva mener du med at du har mindre i topplokket? Er du sikker på det? Tipper du er smartere enn du tror og bare trenger litt troa på deg selv. 

Anonymkode: 3d1df...382

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jobbe på butikk er helt greit. Sier mer om damene du dater, enn om deg, hvis det er årsaken til at de stikker.  

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk problem. Flere damer tar høyere utdanning enn menn. Damene med høyere utdanning vil ha menn med minst like eller enda høyere utdanning. Arbeidskarer forblir single og damer med høyere utdanning venter heller til de er 35 år og får en med master som har gått fra kona.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor du får datene dine og hvorfor du venter til dere møtes med å fortelle hva du jobber med, men hva er problemet med at de stikker? Det betyr ikke annet enn at det ikke var dama for deg. Og kanskje bør du sikte deg inn på damer med samme syn på "tøvete" utdannelse. For hvis du sier noe sånt med den holdningen til noen som tar utdannelse så er det jo klart de skyr deg som pesten. Det vil nok selv de uten utdannelse gjøre. Alt som kan oppfattes som negativitet mot andre mennesker og deres valg vil få de fleste til å stikke fortere enn fy. Jobb med holdningene dine du.

Anonymkode: f8485...a92

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå vet ikke jeg hvor du får datene dine og hvorfor du venter til dere møtes med å fortelle hva du jobber med, men hva er problemet med at de stikker? Det betyr ikke annet enn at det ikke var dama for deg. Og kanskje bør du sikte deg inn på damer med samme syn på "tøvete" utdannelse. For hvis du sier noe sånt med den holdningen til noen som tar utdannelse så er det jo klart de skyr deg som pesten. Det vil nok selv de uten utdannelse gjøre. Alt som kan oppfattes som negativitet mot andre mennesker og deres valg vil få de fleste til å stikke fortere enn fy. Jobb med holdningene dine du.

Må legge til en ting. Hvordan presenterer du jobben din? Om du sier at du sitter i kassa på Rema og er fornøyd med det, så er det noe helt annet enn om du sier: " Jeg jobber på Rema 1000 nå. Jeg sikter på å ta fagbrev i butikkfag, og jobbe meg videre oppover i systemet innen servicenæring." Vis at du har ambisjoner (hvis du har det), så er det noe helt annet enn "kassajobb". Jeg kjenner en butikksjef på Meny som har jobbet seg opp på den måten, og fylt på med kurs underveis. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si "jeg sitter i kassa på Rema, uten utdannelse" - si "jeg er selvlært og har jobbet meg opp til en god stilling i merkantilbransjen" og så hopper du videre og snakker om henne, ikke om deg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes jo selv at det disse damene driver med er tøvete. Skinner gjennom at dere ikke er kompatible når det gjelder personlighet og syn på livet. Til orientering, vi med mastergrad jobber også for spenna våre. Og vi betaler mer i skatt enn deg.

Anonymkode: 8a41d...46b

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du synes jo selv at det disse damene driver med er tøvete. Skinner gjennom at dere ikke er kompatible når det gjelder personlighet og syn på livet. Til orientering, vi med mastergrad jobber også for spenna våre. Og vi betaler mer i skatt enn deg.

Det er jammen ikke alle med mastergrad som gjør det ass. kjenner drøssevis med folk som har mastergrad i arkeologi, musikkvitenskap eller sånt driiiit, og som lever på dagpenger jeg har betalt inn til. I tillegg til at de har fått en svindyr mastergrad, som vel neppe er gratis.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

spesielt hvis hun er på universitetet

For meg betyr det ingenting om dama har grunnskolen

Da er jo løsningen din der. Peil deg inn på damer som har lik utdanning.

Anonymkode: 243f6...ff2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du ikke er så snill og attraktiv som du skal ha det til, og disse jentene ikke bryr seg om utdanning?

Anonymkode: 599eb...25f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jammen ikke alle med mastergrad som gjør det ass. kjenner drøssevis med folk som har mastergrad i arkeologi, musikkvitenskap eller sånt driiiit, og som lever på dagpenger jeg har betalt inn til. I tillegg til at de har fått en svindyr mastergrad, som vel neppe er gratis.

Interessant at du kjenner drøssevis med folk som har mastergrader innenfor relativt små fagfelt. Husk at dine egne erfaringer ikke er representative for samfunnet for øvrig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva om du ikke er så snill og attraktiv som du skal ha det til, og disse jentene ikke bryr seg om utdanning?

Anonymkode: 599eb...25f

Haha tvilsomt. Damer med master vil ha en mann med master. 

Sitat

Ifølge Hagen er det spesielt de kvinnene som selv har høy utdannelse, som stiller krav om at partneren skal matche dem med grader og studiepoeng.

Sitat

–  I Norge spesielt så tror jeg det er veldig mange som bryr seg om hva andre synes om partneren deres. Derfor tror jeg mange synes det er viktig å ha en partner som matcher deg selv. Dersom du selv har høy utdannelse, vil du kanskje gå etter noen hvor du kan vise til deres akademiske karriere, jobb og andre prestasjoner, sier Hagen til VG.

Sitat
Sitat

Høyt utdannede pappaer resirkuleres

Kvinner velger i økende grad en «pent brukt» mann med gode ressurser enn en «ubrukt» mann med dårligere ressurser. Dette kan forklare at alderen stiger blant førstegangsfedrene.

https://www.aftenposten.no/norge/i/50kjb/hoeyt-utdannede-pappaer-resirkuleres

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mer at det du omtaler deg selv som "gutt" og at du bruker uttrykk som "spenna mine" er større turn off.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gå ut med jenter med en grad når du ser ned på de med utdannelse?

Anonymkode: 063d5...add

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...