AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Del Skrevet 2. juni 2021 Alltid vært en Norvegia-elsker, men må dessverre gi slipp.. har likevel lyst til å spise ost i ny og ne, på knekkebrød eller på pizza f.eks. Så lurte bare på om dere kan komme med deres lettost-favoritter?😃 Anonymkode: 2bb87...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Del Skrevet 2. juni 2021 Akkurat lettost finnes ikke godt. Og husk at hvis du prøver å smelte lettost så fordamper mesteparten så du må bruke 4x så mye og da har det ingen hensikt. Nyt norvegiaen din i mindre mengder. Anonymkode: d5b22...072 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Del Skrevet 2. juni 2021 Eneste pålegget jeg spiser er ost, så jeg spiser en del lettost. Favoritten er lett Jarlsberg, selv om jeg elsker vanlig norvegia. Jarlsberg har rett og slett bedre lettost. Spiser vanlig ost på pizza i helger, men spiser lettost på knekkebrød og annet jeg bruker ost på. Anonymkode: 848af...d4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Del Skrevet 3. juni 2021 Eneste er de lette tubeostene fra Kavli. Anonymkode: 0b060...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Del Skrevet 3. juni 2021 Lettost er ikke godt. Spiser heller ordentlig ost, men litt sjeldnere. Uansett trenger du litt fett. Anonymkode: f7774...b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lettost er ikke godt. Spiser heller ordentlig ost, men litt sjeldnere. Uansett trenger du litt fett. Anonymkode: f7774...b44 Jeg skal modere utsagnet mitt litt: Philadelphia light er helt ok. Men det er jo ikke akkurat ost. Anonymkode: f7774...b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Del Skrevet 3. juni 2021 Synnøve er ok. Norvegia er uspiselig uansett form. Anonymkode: 62a08...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Del Skrevet 3. juni 2021 Hvorfor spise lettost? Du trenger fett i kosten. Ost er fin kilde. Kutt heller ned på litt kalorier i f.eks brød og pasta/ris Anonymkode: 98e9b...5e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galanga Skrevet 3. juni 2021 #9 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg synes Norvegia Lettere funker greit nok, spesielt på knekkebrød. Det er absolutt ikke like godt som vanlig ost, men det er verdt det mtp kaloriene man spiser mens man jobber med vektnedgang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 3. juni 2021 #10 Del Skrevet 3. juni 2021 Lettost smaker som regel hoggorm, men lettere nøkkelost smaker faktisk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #11 Del Skrevet 3. juni 2021 Synnøve ekstra lett gulost er faktisk ganske god. (I motsetning til Synnøve lett gulost, som bare er veldig salt i smaken.) Og så har Apertina en god lett revet mozarella greie, som er god på taco og pizza og sånt. Anonymkode: c252c...b01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #12 Del Skrevet 3. juni 2021 takk for svar, alle sammen. Skal prøve allr tipsene jeg fikk dersom ingen faller i smak, kan jeg heller fortsette med vanlig norvegia i mindre mengder 🤤😄 Anonymkode: 2bb87...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #13 Del Skrevet 3. juni 2021 Jarlsberg sin lettere er den beste. Anonymkode: e7e5a...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #14 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor spise lettost? Du trenger fett i kosten. Ost er fin kilde. Kutt heller ned på litt kalorier i f.eks brød og pasta/ris Anonymkode: 98e9b...5e5 Dette. Skal du kutte noe så er det karbohydrater du bør kutte på, ikke fett. Anonymkode: ba2e8...661 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #15 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg kuttet bare litt ned på mengden jeg, i stedet for 2 "lag" med ost så har jeg bare ett som akkurat dekker brødskiva eller knekkebrødet. Jeg er ikke villig til å spise noe med mindre god smak om jeg kan redusere det jeg egentlig ha, få smaken jeg vil, og heller ha litt mindre Samme med snacks og godteri, lager ikke erstatningsting som gele osv, men spiser heller litt sjokolade. Det gjør at jeg ikke har sprukket på veldig lenge, for jeg savner ikke smaken av det jeg har lyst på. Anonymkode: fba55...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 3. juni 2021 #16 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Alltid vært en Norvegia-elsker, men må dessverre gi slipp.. har likevel lyst til å spise ost i ny og ne, på knekkebrød eller på pizza f.eks. Så lurte bare på om dere kan komme med deres lettost-favoritter?😃 Anonymkode: 2bb87...658 Om du bare skal spise litt i "ny og ne" trenger du muligens ikke bruke lettost. Lettost er lurt for dem som passer vekta/kalorier + spiser ost ofte og mye av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå