Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips😊

Anonymkode: 6653d...639

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viva la juicy, fordi den lukter meg.

AnonymBruker
Skrevet

Escada sine sommer editions - mest fordi det er som regel søte, fruktige dufter, som jeg foretrekker på sommeren.

Anonymkode: 7c54a...1c5

Skrevet

Valentino Born in Roma (den rosa), lukter HIMMELSK!!!

• Liker 1
Skrevet

Vår/sommer: Mon guerlain florale - fordi den lukter dyrt/eksklusivt uten å bli for tung. Synes den er passe søt og frisk. Synes til sammenligning at viva la juicy lukter veldig fjortis og altfor søtt for min smak.

Er det veldig varmt en sommerdag så dropper jeg parfyme og bruker jeg heller en parfymert bodybutter fra bodyshop, tror den heter hawaiian kukui, den lukter skikkelig sommer!

Høst/vinter: by the fireplace - lukter koselig, varmt, søtt, litt smoky på grensen til rorbu. Liker den fordi det ikke er en typisk «søt jente»-lukt, selv om jeg vet at den er veldig mainstream. Forbinder lukten med jul.

Skrevet

Black opium neon. Kanskje litt «tung», men helt nydelig! 

Skrevet

Om sommeren så er det Dior Escale à Portofino fordi den er lett og frisk. Har vært min foretrukne sommerparfyme i flere år nå. 

Om vinteren bruker jeg gjerne Dior Poison, elsker duften. Skulle bare ønske dysen hadde vært litt mindre. Den er såpass tung at jeg vil ikke bruke for mye av den om gangen og den gir for stor dusj. 

AnonymBruker
Skrevet

Dolce & Gabbana L'Imperatrice. Fordi den lukter friskt og godt, og ikke er intens. Liker også Yves Saint Laurent Black Opium. Den er litt tyngre, og brukes når jeg skal på fest/på byen. 

Anonymkode: 41085...b5f

• Liker 1
Skrevet

Elsker jdore, rosa og blå Britney, Olympia, lady boss. Blir ikke kvalm av dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Laura Biagiotti , den blå flasken. Har brukt den siden 90-tallet og er en herlig "reminder" på mine yngre, festlige dager . Føler meg som 20 år igjen hver gang jeg tar den på, tenåringsdøtrene mine liker den også .

Anonymkode: 1165a...8da

Skrevet

Elsker den røde flasken som heter Amore Amore. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Laura Biagiotti , den blå flasken. Har brukt den siden 90-tallet og er en herlig "reminder" på mine yngre, festlige dager . Føler meg som 20 år igjen hver gang jeg tar den på, tenåringsdøtrene mine liker den også .

Anonymkode: 1165a...8da

Den bruker jeg, moren og bestevenninnen min også 😄 

Skrevet

❤️Dolce & Gabbana (dolce garden)❤️

Skrevet
Hinkelpinkel skrev (9 timer siden):

Valentino Born in Roma (den rosa), lukter HIMMELSK!!!

Ja herregud den er SÅ bra!! Fikk prøve på den for litt siden da jeg hadde kjøpt noe på kicks, og wow,  jeg ble helt forelska i den 😄 skal kjøpes når fereipengene kommer!

Ellers er jeg superglad i Paradiso av Roberto Cavalli :)

AnonymBruker
Skrevet
AntiBullshit skrev (14 timer siden):

Høst/vinter: by the fireplace - lukter koselig, varmt, søtt, litt smoky på grensen til rorbu. Liker den fordi det ikke er en typisk «søt jente»-lukt, selv om jeg vet at den er veldig mainstream. Forbinder lukten med jul.

By the Fireplace er virkelig helt fantastisk! En av de beste duftene jeg har luktet på. Blir mye brukt på høst og vinter, men syns den blir altfor tung om våren og sommeren. Prøvde den her en dag for første gang siden vinteren, og jeg kjente at jeg lengtet etter minusgrader og ullskjerf. 

Anonymkode: 1813a...7be

• Liker 1
Skrevet

Guerlain Insolence EdT. Fordi den har de tre øverste duftnotene:76BE97B6-E255-4D53-A1A9-BFFA4FCCC1BE.thumb.jpeg.c2ccafbf3034c4aec003f0738d83a2e6.jpeg

Elsk! ^^, 

Skrevet

The scente fra Hugo Boss. Frisk duft -får mye kommentarer og mange lurer på hvilken parfyme jeg bruker. mannen bruker herrevarianten og lukter superdigg når han bruker den!

AnonymBruker
Skrevet

Fikk veldig lyst til å prøve en ny parfyme av denne tråden, klart å runde det ned til tre jeg er interessert i;

Valentino Born In Rome

Boss The scent for her

Paco rabanne Olympea

Noen som har prøvd flere av disse og kan beskrive hvem/hva de passer for? 🙂

Anonymkode: bfcb3...e1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Olympea lukter veldig mye. Personlig blir jeg kvalm av den. Passer til ungdom under 30 vil jeg si.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fikk veldig lyst til å prøve en ny parfyme av denne tråden, klart å runde det ned til tre jeg er interessert i;

Valentino Born In Rome

Boss The scent for her

Paco rabanne Olympea

Noen som har prøvd flere av disse og kan beskrive hvem/hva de passer for? 🙂

Anonymkode: bfcb3...e1a

Anonymkode: c9d22...899

AnonymBruker
Skrevet

Har selv nylig fått The Scent fra venninnen min i bursdagsgave og elsker den!  Nydelig duft uten å bli tung eller skarp. Føler meg så fresh med den og er utrolig fornøyd med den! Mannen min kommenterte den også - han pleier aldri å kommentere sånt.

Anonymkode: 9875a...160

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...