AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Escada sine sommer editions - mest fordi det er som regel søte, fruktige dufter, som jeg foretrekker på sommeren. Anonymkode: 7c54a...1c5
Hinkelpinkel Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Valentino Born in Roma (den rosa), lukter HIMMELSK!!! 1
AntiBullshit Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Vår/sommer: Mon guerlain florale - fordi den lukter dyrt/eksklusivt uten å bli for tung. Synes den er passe søt og frisk. Synes til sammenligning at viva la juicy lukter veldig fjortis og altfor søtt for min smak. Er det veldig varmt en sommerdag så dropper jeg parfyme og bruker jeg heller en parfymert bodybutter fra bodyshop, tror den heter hawaiian kukui, den lukter skikkelig sommer! Høst/vinter: by the fireplace - lukter koselig, varmt, søtt, litt smoky på grensen til rorbu. Liker den fordi det ikke er en typisk «søt jente»-lukt, selv om jeg vet at den er veldig mainstream. Forbinder lukten med jul.
Rebellaz Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Black opium neon. Kanskje litt «tung», men helt nydelig!
Cata Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Om sommeren så er det Dior Escale à Portofino fordi den er lett og frisk. Har vært min foretrukne sommerparfyme i flere år nå. Om vinteren bruker jeg gjerne Dior Poison, elsker duften. Skulle bare ønske dysen hadde vært litt mindre. Den er såpass tung at jeg vil ikke bruke for mye av den om gangen og den gir for stor dusj.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Dolce & Gabbana L'Imperatrice. Fordi den lukter friskt og godt, og ikke er intens. Liker også Yves Saint Laurent Black Opium. Den er litt tyngre, og brukes når jeg skal på fest/på byen. Anonymkode: 41085...b5f 1
Prøver18 Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Elsker jdore, rosa og blå Britney, Olympia, lady boss. Blir ikke kvalm av dem.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 Laura Biagiotti , den blå flasken. Har brukt den siden 90-tallet og er en herlig "reminder" på mine yngre, festlige dager . Føler meg som 20 år igjen hver gang jeg tar den på, tenåringsdøtrene mine liker den også . Anonymkode: 1165a...8da
marita31 Skrevet 5. juni 2021 #11 Skrevet 5. juni 2021 Elsker den røde flasken som heter Amore Amore.
Gjest Saph Skrevet 5. juni 2021 #12 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Laura Biagiotti , den blå flasken. Har brukt den siden 90-tallet og er en herlig "reminder" på mine yngre, festlige dager . Føler meg som 20 år igjen hver gang jeg tar den på, tenåringsdøtrene mine liker den også . Anonymkode: 1165a...8da Den bruker jeg, moren og bestevenninnen min også 😄
Måneskinn Skrevet 5. juni 2021 #14 Skrevet 5. juni 2021 Hinkelpinkel skrev (9 timer siden): Valentino Born in Roma (den rosa), lukter HIMMELSK!!! Ja herregud den er SÅ bra!! Fikk prøve på den for litt siden da jeg hadde kjøpt noe på kicks, og wow, jeg ble helt forelska i den 😄 skal kjøpes når fereipengene kommer! Ellers er jeg superglad i Paradiso av Roberto Cavalli
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #15 Skrevet 6. juni 2021 AntiBullshit skrev (14 timer siden): Høst/vinter: by the fireplace - lukter koselig, varmt, søtt, litt smoky på grensen til rorbu. Liker den fordi det ikke er en typisk «søt jente»-lukt, selv om jeg vet at den er veldig mainstream. Forbinder lukten med jul. By the Fireplace er virkelig helt fantastisk! En av de beste duftene jeg har luktet på. Blir mye brukt på høst og vinter, men syns den blir altfor tung om våren og sommeren. Prøvde den her en dag for første gang siden vinteren, og jeg kjente at jeg lengtet etter minusgrader og ullskjerf. Anonymkode: 1813a...7be 1
Peanut Skrevet 7. juni 2021 #16 Skrevet 7. juni 2021 Guerlain Insolence EdT. Fordi den har de tre øverste duftnotene: Elsk! ^^,
Cessa74 Skrevet 7. juni 2021 #17 Skrevet 7. juni 2021 The scente fra Hugo Boss. Frisk duft -får mye kommentarer og mange lurer på hvilken parfyme jeg bruker. mannen bruker herrevarianten og lukter superdigg når han bruker den!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 Fikk veldig lyst til å prøve en ny parfyme av denne tråden, klart å runde det ned til tre jeg er interessert i; Valentino Born In Rome Boss The scent for her Paco rabanne Olympea Noen som har prøvd flere av disse og kan beskrive hvem/hva de passer for? 🙂 Anonymkode: bfcb3...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #19 Skrevet 8. juni 2021 Olympea lukter veldig mye. Personlig blir jeg kvalm av den. Passer til ungdom under 30 vil jeg si. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fikk veldig lyst til å prøve en ny parfyme av denne tråden, klart å runde det ned til tre jeg er interessert i; Valentino Born In Rome Boss The scent for her Paco rabanne Olympea Noen som har prøvd flere av disse og kan beskrive hvem/hva de passer for? 🙂 Anonymkode: bfcb3...e1a Anonymkode: c9d22...899
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #20 Skrevet 8. juni 2021 Har selv nylig fått The Scent fra venninnen min i bursdagsgave og elsker den! Nydelig duft uten å bli tung eller skarp. Føler meg så fresh med den og er utrolig fornøyd med den! Mannen min kommenterte den også - han pleier aldri å kommentere sånt. Anonymkode: 9875a...160 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå