Gå til innhold

jumpers knee

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tenåringer som har hatt jumpers knee? Gikk det over av seg selv?

Anonymkode: df9fe...841

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Her virker det ikke å være over ennå.

Anonymkode: 1fe72...c82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer på det samme. Her virker det ikke å være over ennå.

Hvor lenge har det vart? Gutten min har hatt i ca 5-6 måneder.  Ikke lett når han elsker å spille fotball 

Skrevet

Datteren min hadde det i mange år. Klarte å trene det bedre ved å følge et treningsprogram for volleyballspillere. Men det må holdes vedlike, og nå i koronatiden har det vært litt opp og ned med treningsmuligheter. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor lenge har det vart? Gutten min har hatt i ca 5-6 måneder.  Ikke lett når han elsker å spille fotball 

Problemene hennes med kneet har vart lenge, hun fikk diagnosen for over 1 år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det på ungdomsskolen og har vært plaget til og fra hele livet (er nå passert 40). Anbefaler at dere finner en fysioterapeut som er god på kne, kan undersøke sønnen din og gi han et skikkelig treningsprogram for hjemmetrening. Å sitte i ro hjelper ikke, men det er viktig å trene rett for å ikke forverre skaden. De verste periodene har jeg gått på krykker fordi det ikke har vært mulig å bøye kneet, og tro meg dere vil ikke komme der. Vet ikke hvor dere bor, men sjekk ut fysioterapeuter i nærområdet og les hvem som jobber med kne og har interesse for det. Det koster ikke mye med et par timer privat, så det er verdt å prioritere syns jeg. 

Anonymkode: 6a693...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...