Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok fillers i dag (bare 0,3 ml for å rette asymmetri), hadde lite hevelse i dag morges og enda mindre nå. Sist jeg tok fillers så leppene ut som en oppblåst ballong som ble verre og verre med timene som gikk. Flere som har opplevd å ikke få hevelse? Trodde alle fikk ballonglepper. 

Anonymkode: a3983...281

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt noen ganger bare i øvre leppekant for å rette ute linjer. Lærte etterhvert å sitte å kjøle med isbitpose en god stund etterpå og ble ikke hoven de siste gangene.  Alle får ikke hevelse uansett.  Du må vel være glad til?   Må være kjipt å dra ut blant folk i dagesvis med mega ducklips. 

Anonymkode: f3906...8cd

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har tatt noen ganger bare i øvre leppekant for å rette ute linjer. Lærte etterhvert å sitte å kjøle med isbitpose en god stund etterpå og ble ikke hoven de siste gangene.  Alle får ikke hevelse uansett.  Du må vel være glad til?   Må være kjipt å dra ut blant folk i dagesvis med mega ducklips. 

Anonymkode: f3906...8cd

Ja, avlyste planer i helgen til ingen grunn 😅 var bare veldig overrasket for har ikke iset ned eller noe. Trodde det var unngåelig 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det bare dersom det har gått veldig lang tid siden sist jeg har tatt det, jeg får ikke hevelse hver gang jeg  tar det. 

Anonymkode: 45001...f8a

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får det bare dersom det har gått veldig lang tid siden sist jeg har tatt det, jeg får ikke hevelse hver gang jeg  tar det. 

Anonymkode: 45001...f8a

Var flere år siden sist nå. Har litt blåmerker da, men med dekkstift er de like som før. Nesten så jeg uroer meg for at jeg tok for lite, for hvis dette er hevelse så vil det være null effekt på asymmetrien etter hevelsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...