Gjest One_and_only Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 I dag har det jo nesten "blitt slik" at alle skal sprute... oppnå g-punkts orgasme og dra til den syvende himmel hver gang en får en orgasme... Hvor mange av dere mine "venninner" har noen gang oppled å komme, eventuelt å kjenne "feelingen" at en må tisse på seg når det kommer? Hvordan har dere isåfall stimulert dere for å oppnå denne følelsen?
Gjest ikke-spruter Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 I dag har det jo nesten "blitt slik" at alle skal sprute... oppnå g-punkts orgasme og dra til den syvende himmel hver gang en får en orgasme... Hvor mange av dere mine "venninner" har noen gang oppled å komme, eventuelt å kjenne "feelingen" at en må tisse på seg når det kommer? Hvordan har dere isåfall stimulert dere for å oppnå denne følelsen? ← Har ikke fått opplevd det-vet ikke om jeg har gått glipp av noe heller. Er det ikke hvis man får en veldig sterk orgasme at jenter da kan sprute?! Om man så oppnår G-punkt orgasme trenger mann ikke sprute...
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 Har diskutert det med kammerater som har hatt mer en 100 damer, og har inntrykk av at det er relativt skjeldent, under 10%.
Gjest Milah Skrevet 8. september 2005 #4 Skrevet 8. september 2005 Jeg har aldri sprutet, og har heller ikke noe ønske om å gjøre det.
hecuba Skrevet 8. september 2005 #5 Skrevet 8. september 2005 Har hørt at det skal være normalt/vanlig, men kjenner ingen som har opplevd det.. Da tenker jeg både guttevenner som snakker om jenter de har vært med og venninner som snakker på sine egne vegne. I dag har det jo nesten "blitt slik" at alle skal sprute... oppnå g-punkts orgasme og dra til den syvende himmel hver gang en får en orgasme... Skjønner hva du mener her, ja.. Selv om man vet at jenter ikke så lett får orgasme, er det visst "galt" å ikke gjøre det. Er ikke alle som klatrer til syvende himmel med orgasmiske hyl hver gang de har sex.
Nelle Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 Jeg pleier å sprute ganske ofte, men merker ikke noe forskjell i selve orgasmen. Enten er den sterk, eller litt svakere -det er helt uavhengig av sprut eller ikke. Sprute er bare noe jeg gjør eller ikke gjør, som jeg ikke helt bestemmer selv. Men som en generell regel; dess kåtere (og våtere) jeg er, dess mindre sjanse for å sprute. Jeg spruter som regel også oftere når jeg fingrer meg selv enn når en gutt gjør det.
-Fisken- Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 De gangene jeg spruter, er det ved direkte stimulering av klitoris. Jeg merker heller ikke noe spesiell forskjell på selve orgasmen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå