AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Jeg har bestilt noe som jeg hadde gledet meg til å få idag, og som hadde forventet leveringstid idag. Men jeg har ventet og ventet, og det har ikke kommet noe. Sto at det ble sortert og videresendt fra oslo sent i går ca kl 19:00 og kl 22:00 var den under transport. Står fortsatt forventet leveringstid idag. Men ingenting har dukket opp. Det skal jo gjerne innom noe sortering her i bergen også. Men har ofte opplevd at det ikke er noe oppdateringer imellom før den bare plutselig er i butikken. Butikken har åpent til 23:00. Noen som har jobbet i butikk og vet hvor sent posten leverer post til butikkene? Og om det er tilfeldig når de kommer, eller om det er på gitte tidspunkt. Jada jeg vet at jeg høres ut som et utålmodig barn her, men.. Anonymkode: d9266...38e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Og kan det være den har kommet på butikken, men at de ikke har scannet den? Anonymkode: d9266...38e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Og kan det være den har kommet på butikken, men at de ikke har scannet den? Anonymkode: d9266...38e Det kan godt tenkes, f.eks hvis de er få på jobb og har mye å gjøre. Da jeg sendte julegave til lillesøster i Bergen ble den skannet inn i butikken kl. 19.34. Anonymkode: 94f10...848
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 På min lokale post i butikk kommer pakkene normalt i 16-tiden. Pleier alltid få melding mellom 16-17 om at forsendelsen kan hentes. Anonymkode: 68b20...680
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 FORVENTET levering. Denne kommer nok ikke før neste dag Anonymkode: dce6a...b7c
Taluno Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 Her kommer posten til butikk/utleveringssted på ettermiddag/kveld. Men siden posten også skal ryddes på plass og scannes og alt annet, og det er mer travelt på kvelden, så er det sjeldent klart for henting før dagen etter rundt lunsj.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 Sånn til senere. Mye bedre å ringe butikken det gjelder og spørre når de pleier å få pakker. I min butikk så pleide det å være levert og scanna inn i åtte tiden. Så la posten om leveringen litt, da kom de ikke til butikken før i to-tiden, for så å bli endra igjen til å komme til butikken ca ni. Også spørs det hvor lang tid det tar å scanne det inn basert på hvor mange som kommer for å handle og sånn Anonymkode: dd40b...dcb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 Når jeg jobbet på post i butikk kom pakkene en gang om dagen, på morgenen. Men der jeg bor nå virker det som at de får pakkene to ganger om dagen. Jeg har fått hentemelding i 13-14 tida, og i går fikk jeg i 20-tiden. Men det er manuelt å registrere, som om butikken er liten er det ikke sikkert de har en dedikert person eller har tid til å scanne om noe kommer på kvelden Anonymkode: 95af7...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå