sdfj Skrevet 7. september 2005 #1 Del Skrevet 7. september 2005 jeg trenger å få styrket kondisjonen min. hvilken aktivitet kan være aktuell for meg? og hvordan må treningen legges opp, for å få best mulig resultat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 7. september 2005 #2 Del Skrevet 7. september 2005 Velg en aktivitet du liker, saa du har stoerst mulig sjanse til aa fortsette. Loeping, sykling - hva som helst utholdende. Mtp intensitet for maksimal progresjon er ikke jeg noen ekspert, men du finner info hvis du soeker tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #3 Del Skrevet 7. september 2005 Velg intensiv trening!! Jeg begynte "for alvor" med trening før sommeren. Jeg har siden da trent intensiv spinning 45 min* 2/uke og intervalløping 20 min*2 /uke og det har funket sinnsykt bra. Jeg hadde ikke særlig god kondis før,men nå kan jeg trene lenge eller leke lenge med barna mine osv uten å bli sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. september 2005 #4 Del Skrevet 7. september 2005 Velg intensiv trening!! Jeg begynte "for alvor" med trening før sommeren. Jeg har siden da trent intensiv spinning 45 min* 2/uke og intervalløping 20 min*2 /uke og det har funket sinnsykt bra. Jeg hadde ikke særlig god kondis før,men nå kan jeg trene lenge eller leke lenge med barna mine osv uten å bli sliten! ← Hvis du er fullstendig utrent høres det der ut som snarveien til skader.... Spesielt hvis du trener kun løping. Muskler og ledd trenger tid for å bygge seg opp, det er derfor viktig å ta det litt med ro i starten og bygge opp et godt treningsgrunnlag. Når dette er på plass kan man begynne med mer intensiv trening 1-2 g per uke. Selv hos toppidrettsutøvere utgjør intervalltrening en liten del av total treningsmengde. Finn fram til en aktivitet du liker så du ikke mister motivasjonen og gi opp. Finn et nybegynnerprogram og følge det i starten. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 7. september 2005 #5 Del Skrevet 7. september 2005 Vil bare tipse deg om dette: Treningsprogrammer Der kan du bestille "Treningsprogram, kondisjon nybegynner" helt gratis. Kan anbefale disse sidene, der er det mye kunnskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #6 Del Skrevet 7. september 2005 Best trening for kondisjon skjer like under melkesyre-terskelen. Tour de france-syklere sykler i dette stadiet i flere timer for å forbedre kondisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå