AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Del Skrevet 2. juni 2021 Start vekt 73 er på 62 nå, har spist mine 1800 kcal for idag. Men mannen er på vei hjem med Thai mat og sa han har kjøpt til meg også. Har så lyst til å spise men har ikke trent idag og er livredd vektoppgang. Anonymkode: 4d5ef...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Del Skrevet 2. juni 2021 Jeg startet på 80 kg og er 65 kg nå. Brukt fem mnd på å komme meg ned disse kiloene, og jeg har kos meg innimellom med både fet og søt mat. Om jeg aldri skulle unnet meg noe som helst av god mat ville jeg blitt innlagt på psykiatrisk. Jeg skal LEVE livet, liksom. Ikke sulte og slite meg gjennom det. og thai mat kan vel ikke være så ille? Anonymkode: bc57c...7e0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Del Skrevet 2. juni 2021 Det der er en kneik du må komme deg over, det finnes ikke holdbart på sikt å være hyperfiksert på alt man spiser. Det er gjennomsnittet som teller, hvis maten er veldig kaloririk kan du alltids trene litt for å få opp forbrenninga, men det er ikke noe problem å spise litt mer eller mindre enkelte dager så lenge man snitter det man har som mål. Anonymkode: 59b83...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Del Skrevet 2. juni 2021 Kjære deg. Det går helt fint å spise mer i dag. Det er hva du spiser over tid som har noe å si. Spis ekstra i dag og spis litt mindre snacks i helga Jeg er også på vei ned i vekt, og har hatt et glass vin og et kakestykke i dag, fordi det passet slik. Ingen av oss legger på oss 5 kilo med ett ekstra måltid, det høres ut som at du er på vei inn i en farlig tankegang og tankesett. Anonymkode: 597dc...2a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Del Skrevet 2. juni 2021 Tenk sånn: Du vil ikke klare å opprettholde vektnedgangen dersom du er der du er i hodet. Før eller siden vil du sprekke skikkelig. Så for å faktisk ikke torpedere den jobben du har gjort så er du nødt til å implementere kos og sånne situasjoner i hverdagen. Kos deg med Thaimat. Nyt det. Tren i morgen. Uten denne balansen så vil du ikke lykkes. Anonymkode: 6b321...1d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Del Skrevet 2. juni 2021 Når skal du slutte å være så streng mot dietten? Når du har nådd idealvekten din? Men hva skjer da? Da går du opp i vekt igjen Som de andre sier, du må finne en balanse! Kos deg og nyt maten. Ikke ver hysterisk med treningen dagen etter heller. Du skal finne en balanse der du kan kose deg og gå ned i vekt på samme tid. Hvis du er så bastant og streng mot deg selv kommer du til å hate det og sprekke. Finn din balanse, kos deg og nyt god mat, spis sunt andre dager, tren og ver fornøyd med innsatsen din! 💪 Anonymkode: 03744...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 2. juni 2021 #7 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) Før dere spiser.Ta vekk halvparten av din porsjon som du senere putter i kjøleskapet til middag i morgen. Eller i frysen til en dag det ikke blir middag. Nyt hver munnfull av resten mens du spiser sakte. Da kan dere ha et fint måltid sammen. Endret 2. juni 2021 av Syngemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #8 Del Skrevet 2. juni 2021 Ta gjerne litt thaimat, men du trenger ikke spise alt😎 Anonymkode: a6f9c...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå