AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Hei Skulle skrive en aktivitetsplan med fokus på naturfag og barns medvirkning, noe jeg gjorde. På slutten fikk jeg dårlig tid, skrev at det var en aktivitetsplan, men ser gjennom papirene nå og har lagt til at det er en didaktisk plan. Har fulgt modellen med Forutsetninger, mål, Rammefaktorer og Evaluering, dette er ikke helt feil er det? Anonymkode: d45cc...f26
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei Skulle skrive en aktivitetsplan med fokus på naturfag og barns medvirkning, noe jeg gjorde. På slutten fikk jeg dårlig tid, skrev at det var en aktivitetsplan, men ser gjennom papirene nå og har lagt til at det er en didaktisk plan. Har fulgt modellen med Forutsetninger, mål, Rammefaktorer og Evaluering, dette er ikke helt feil er det? Anonymkode: d45cc...f26 Kan nevne at jeg refererte med kildehenvisning til rammeplanen i fagområdet og fikk med barns rett til medvirkning, jeg synes jeg fikk så liten tid, 5 timer går fort.. Anonymkode: d45cc...f26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå