AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Se for deg at du er helt tom for mat og ikke kan handle på tre uker. Hva handler du inn og hvordan prioriterer du? Tenk at det skal være sunn mat og ikke dyr. Du må unngå å kaste mat. Innkjøpene skal holde for én voksen med tilgang på fryseboks. Hva gjør du? Anonymkode: 3bc17...57f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Masse grønnsaker. Kutte opp og fryse ned. Yoghurt og fløte. Holder lenge. Ost. Kjøttpålegg. Kjøp flere pakker og de holder seg bra. Anonymkode: c0f58...31b
Duff Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Pluss mel (grovt og fint) og gjær, margarin, tomatpure, hakkede tomater på boks, frokostblanding, knekkebrød, kokesjokolade...
Truly Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Stekesmør Fyller fryseboksen med fisk for 3 uker. Resten av frysen, frossen brokkoli/blomkål, aspargesbønner. Langtidsholdbar melk. Havregryn. Egg for 3 uker. Gulost. Knekkebrød. Da har du alt du trenger, billig. Bør jo spise frukt og, men det holder jo ikke like lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Det er hverdagen min. Spiser carnivore og har en fryser full av kjøtt og kraftbein (koker egen beinkraft - veldig sunt) kjøpt direkte fra en lokal bonde. Alt er beitefôret. Drikker vann. Jeg tar bare opp noen kg kjøtt om gangen. Veldig greit. Anonymkode: 5b953...9f2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 TS, du skriver "Utfordring: Tomt kjøleskap. Fyll det for 3 uker". Folk svarer knekkebrød, tomater på boks, havregryn og annet som ikke skal i kjøleskap. Mener du kanskje innkjøp av matvarer generelt for 3 uker? Anonymkode: a2d92...664 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #7 Skrevet 2. juni 2021 Langtidsholdbar melk, smør, ost, fløte, egg Gulrøtter, poteter, løk av alle slag, holder seg lenge i kjøleskap. Til fryseren må man jo bare fylle på med det man måtte foretrekke. Anonymkode: d9dee...e54
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #8 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS, du skriver "Utfordring: Tomt kjøleskap. Fyll det for 3 uker". Folk svarer knekkebrød, tomater på boks, havregryn og annet som ikke skal i kjøleskap. Mener du kanskje innkjøp av matvarer generelt for 3 uker? Anonymkode: a2d92...664 Ja. Jeg har kjøleskap og fryseboks, men trenger mat som ikke må kjøles også. Anonymkode: 3bc17...57f
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2021 #9 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er hverdagen min. Spiser carnivore og har en fryser full av kjøtt og kraftbein (koker egen beinkraft - veldig sunt) kjøpt direkte fra en lokal bonde. Alt er beitefôret. Drikker vann. Jeg tar bare opp noen kg kjøtt om gangen. Veldig greit. Anonymkode: 5b953...9f2 Jada 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #10 Skrevet 2. juni 2021 Langtidsholdbar melk, yoghurt, juice, smør. Olje Frosne grønnsaker, smoothieposer etter ønske Frosne kyllingfiler Karbonadedeig fryst ned Ris, pasta, poteter (holder seg lenge) Løk Kjøpt inn brød og fryst ned evt rundstykker Egg til 3 uker Kjøpt inn noe fersk frukt og grønnsaker til de første ukene Bønner og linser Mel Hermetiske tomater Anonymkode: bb67b...fac
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #11 Skrevet 2. juni 2021 Kjøpt inn minst 4 kartonger havremelk 1 flaske olje Massevis av grønnsaker, spesielt blomkål, brokkoli og løk Grønnsakskraft Noen kjøtterstatninger om jeg har tilgang til frys. Burgere, kjøttdeig, kjøttboller, pølser osv En god del bønner, kikerter og linser 2 4-pakninger alpro yoghurt Creme fraishe og rømme. Gjerne 2-5 bokser Kanskje rundt 10 kokosmelkbokser Mel, gjær og sukker 2 bokser smør Forskjelligw typer pasta Halvferdige lasagner(Toro) kanskje rundt 2-4 pakker ost Sørge for nok krydder Red curry paste, i alle fall 2 glass Kjøpt ferdige rundstykker poteter forskjellige pålegg: grønnsakspostei, pålegg på glass, tubeost osv Anonymkode: 1aacd...283
Lill3My Skrevet 2. juni 2021 #12 Skrevet 2. juni 2021 Poteter Løk Brokkoli/blomkål Squash, aubergine Fryste grønnsaker/wox mix Fryste bær Sellerirot Fryst spinat Cottage cheese Kesam Yoghurt Salmlaks Frossen fiskefilet Fiskekaker (Lofoten 86% så gode!) Filet av kylling og svin Karbonadedeig Pålegg av kalkun Hvitost Smør Soya saus Ketchup Egg Pepsi max! Også bønner, tomat på boks, havregryn, krydder og tunfisk som tørrvarer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå