Gå til innhold

Tv 2 sumo/Play reklame?????

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte abonnement ,det til 79kr i mnd film og serie(?)

men får opp reklame 🧐 skal vel for pokker ikke ha reklame om man betaler for det

Anonymkode: 22325...147

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke?

Anonymkode: a5c50...076

• Liker 1
Skrevet

Den billigpakka er med reklame.

AnonymBruker
Skrevet

En betaler vel for å ha linjer tv også så hvorfor i huleste skulle du ikke betale for det på sumo/play. Spol over reklamen da, er vel ikke så vanskelig. Vul du ha uten får du betale med, det står det også når du bestiller 

Anonymkode: 366f6...6ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En betaler vel for å ha linjer tv også så hvorfor i huleste skulle du ikke betale for det på sumo/play. Spol over reklamen da, er vel ikke så vanskelig. Vul du ha uten får du betale med, det står det også når du bestiller 

Anonymkode: 366f6...6ab

Går ikke Ann å spole forbi reklamen på sumo ;)

å hvorfor skulle jeg ha reklame på sumo når ALLE andre streamingtjenester klarer å fjerne dette når man betaler!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg betaler 159,- i mnd for sumo, da er det ikke reklame, men det er fordi jeg betaler det dobbelte for å slippe den. Eller dvs da jeg tegnet ab så var det ikke noe alternativ. 
Betaler ganske mye for tv kanaler i mnd også, der kan jeg ikke velge bort reklame.

Endret av Tessa12
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tessa12 skrev (1 minutt siden):

Jeg betaler 159,- i mnd for sumo, da er det ikke reklame, men det er fordi jeg betaler det dobbelte for å slippe den. Eller dvs da jeg tegnet ab så var det ikke noe alternativ. 
Betaler også ganske mye for tv kanaler i mnd også, der kan jeg ikke velge bort reklame.

De vet å ta betalt! Dobbel pris for å slippe reklame 😛 Discovery og Viaplay har jo ikke reklame 🤪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De vet å ta betalt! Dobbel pris for å slippe reklame 😛 Discovery og Viaplay har jo ikke reklame 🤪

Hvilke avtaler har disse streamingtjenestene gjort med rettighetshaverne når det kommer til visning av materialet?

Anonymkode: a5c50...076

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Går ikke Ann å spole forbi reklamen på sumo ;)

å hvorfor skulle jeg ha reklame på sumo når ALLE andre streamingtjenester klarer å fjerne dette når man betaler!

Hvis du sjekker linken som noen har lagt med her så ser du har du får reklame i den pakken du har bestilt. 

Anonymkode: d2877...f01

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Årh! Hadde med sport +film/serie å da var det ikke reklame ...så jeg overså helt at man fikk reklame med kun film og serier 😛

Får film og serier uten reklame uten sport også, 129,-

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ser ut som min pakke blir billigere fra denne mnd forresten. 

AnonymBruker
Skrevet
Tessa12 skrev (1 minutt siden):

Får film og serier uten reklame uten sport også, 129,-

Da må det bli det ja , takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...