AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Jeg mottar foreldre penger på 19.000 i mnd. Men fått tilbud om jobb med lønn 200 kr timen og 7.5 time 5 dager uken. Hvordan fungerer det om det lønner seg. Pga UDI søknad må jeg ha 280.000 i året. Anonymkode: 58d3a...94f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 7,5 time dagen fem dager i uken er en full stilling, det går ikke med foreldrepenger. Altså du kan ikke motta foreldrepenger samtidig som du jobber en full stilling. Du kan gradere permisjonen, da kan du jobbe ved siden av å motta foreldrepenger. Anonymkode: 9821a...1f0
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: 7,5 time dagen fem dager i uken er en full stilling, det går ikke med foreldrepenger. Altså du kan ikke motta foreldrepenger samtidig som du jobber en full stilling. Du kan gradere permisjonen, da kan du jobbe ved siden av å motta foreldrepenger. Anonymkode: 9821a...1f0 Men ved full stilling vil jeg da måtte utsette foreldtepenger til gode? Det går vel ikke an å gradere med 100% stilling Anonymkode: 58d3a...94f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Men ved full stilling vil jeg da måtte utsette foreldtepenger til gode? Det går vel ikke an å gradere med 100% stilling Anonymkode: 58d3a...94f Du må gradere permisjonen men du må sjekke vilkårene for dette så du ikke mister rett til permisjon. Ikke lovt å jobbe og være i permisjon samtidig. Ta kontakt med nav så kan de veilede deg Anonymkode: 81f35...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå